Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dagens fine: Varmt rundstykke til frokost Tredje og siste strøk på utsiden av kommodeskapet Strikket en god del på en sokk Mannen har kjøpt lammeskinn til vogna Verdens beste Mann :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. oktober 2009 #622 Del Skrevet 20. oktober 2009 Mange fine i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. oktober 2009 #623 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg måtte virkelig holde meg for å ikke dra med meg halvparten av Kappahl og sende det i posten til Oslo Forvent at Grafica kommer til å være Tante Skjemme Bort Og Gi Masse Gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. oktober 2009 #624 Del Skrevet 20. oktober 2009 innom og ønsker god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 21. oktober 2009 Livet er å læra Livet er å læra. Fyrst lærer me å krabba, so lærer me å stabba, so lærer me å gå. So lærer me å snakka, eta fint og takka og alt me ikkje må. Olav H. Hauge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #626 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg måtte virkelig holde meg for å ikke dra med meg halvparten av Kappahl og sende det i posten til Oslo Forvent at Grafica kommer til å være Tante Skjemme Bort Og Gi Masse Gaver Tante "skjemme bort og gi masse gaver" er helt greit for min del. Så lenge det ikke tilsier masse bråkeleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da er det onsdagmorgen og snart helg, bare torsdagen igjen. Gleder meg til helg nå kjenner jeg, denne uken har vært tøff. Har jo bare foreldresamtaler på jobb og det tar faktisk litt på. I dag er det et møte også foreldresamtaler, men det er i ettermiddag. Før den tid har jeg "fri" Skal male litt mer på kommodeskapet: hyllene må få et strøk på baksiden og innsiden må ha et kanskje to strøk til + at beina må ha litt maling også. Oversikt over hva som må gjøre denne uken: - male ferdig kommodeskapet - kalke taket (det gjør Mannen) - vaske klær - rydde hylla under stuebordet - vaske gulvet i gangen, på badet og kjøkkenet - skrive permisjonssøknad - svangerskapsyoga - bassengtrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. oktober 2009 #628 Del Skrevet 21. oktober 2009 100 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 21. oktober 2009 100 dager igjen! Egentlig 102 dager igjen siden denne tickeren ikke har med de to dagene ekstra som man regner med i norske svangerskap. Men det er ikke lenge igjen nå nei. Da har jeg i dag malt 3 og forhåpentligvis siste strøket på kommodeskapet. Etter det tok jeg en lang og deilig dusj, brukte opp alt varmtvannet vårt. Nå er det ikke lenge før jeg skal tusle meg ut av huset og på jobb. Lysten til det er minimal, men jeg er ferdig kledd, nesten ferdig stelt, teen er snart drukket opp og jeg skal ha foreldresamtaler i dag så da må jeg liksom bare komme meg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. oktober 2009 #630 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. oktober 2009 #631 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ingen bråkeleker nei! Absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. oktober 2009 #632 Del Skrevet 21. oktober 2009 For det slår tilbake når en selv får barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. oktober 2009 #633 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har 3 små brødre; jeg vet allerede hvor jævlig det kan være med bråkete leker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da har jeg og Mannen kommet oss hjem, har vel vært hjemme i snaaaart en drøy time. Jeg hentet vognbagen vår på posten i dag, så da er den i hus. Kjøpte den brukt til halvpris, deilig å spare penger der man kan. Nå må vi bare kjøpe selve vognen og den kjøper vi nok ny - er det vi har snakket om i hvertfall. Har også kjøpt meg en yogabukse i dag, i morgen skal jeg nemlig på gravidyoga og fant ut at jeg ikke hadde treningsbukse som passet. Så da ble det en ny en fra H&M i dag, ingen mammabukse for de hadde de bare i store størrelser, men jeg fant en yogabukse som var veldig fin til under 200,- og da ble jeg jo glad. Har ikke flust med penger for tiden og når man kan finne ting litt billigere enn trodd hjelper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2009 #635 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gode kupp er alltid moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gode kupp er alltid moro. Ja og særlig siden det ikke var salg. Og nå er svigermor på Cubus, der har de visstnok kundekveld med 50% på alt for cubuskunder. Og hun skal ringe meg om hun finner noe som kan være aktuelt til vesla. Søte svigermor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #637 Del Skrevet 21. oktober 2009 Egentlig 102 dager igjen siden denne tickeren ikke har med de to dagene ekstra som man regner med i norske svangerskap. Og norske svangerskap er to dager lengre enn resten av verden fordi...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. oktober 2009 #638 Del Skrevet 21. oktober 2009 Må gro på seg skia Så snill svigermor! Og gøy med yogabukse kupp, jeg er sånn som ikke orker bruke mye penger på klær, så når det er billigere er det alltid gøy Kos deg masse på gravidyogaen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2009 #639 Del Skrevet 21. oktober 2009 Søte svigermor! Svangerskapelengden er litt forskjellig rundt om kring i verden. Her opereres det med både 40+2 og 40+3. Det er snittet på når de fleste babyer er ferdig utviklet og modne for å komme ut. Noen er klar litt før, og noen litt etter. Snittet kommer vel av en gitt mengde fødsler i en gitt del av verden eller noe... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og norske svangerskap er to dager lengre enn resten av verden fordi...? :klø: Saeria svarer så godt for meg. Må gro på seg skia Så snill svigermor! Og gøy med yogabukse kupp, jeg er sånn som ikke orker bruke mye penger på klær, så når det er billigere er det alltid gøy Kos deg masse på gravidyogaen imorgen Jeg gleder meg som en liten unge til den yoga'n i morgen, elsker yoga faktisk. Søte svigermor! Svangerskapelengden er litt forskjellig rundt om kring i verden. Her opereres det med både 40+2 og 40+3. Det er snittet på når de fleste babyer er ferdig utviklet og modne for å komme ut. Noen er klar litt før, og noen litt etter. Snittet kommer vel av en gitt mengde fødsler i en gitt del av verden eller noe... :klø: Takk for at du svarer for meg. I dag har jeg strikket et par votter til i lilla silkealpaca. Blir nok siste paret i denne omgang til vesla, men broder'n venter barn i november så tenker å strikke et par votter til de også. I tillegg til sokkene jeg har strikket + at jeg skal prøve meg på en lue til de. Blir spennende å se om jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg