Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innom med en :klem: , håper du har hatt en fin dag

Skrevet

Mange gode tanker herifra, håper du har hatt en grei dag uten for mange vondter :klem:

Skrevet

jeg gleder meg til å møte deg

jeg gleder meg til å bli mor

jeg gleder meg i spenning og glede

på det største underet på jord

Jeg drømmer og fantaserer

tankene svirrer støtt

av og til kommer spørsmålet

hva skjer når barnet er født?

tror av og til tiden står stille

venting kan være no`herk

men du er verdt å vente på

du livets underverk

Skrevet

Hva holder jeg på med som det hadde vært greit å bli ferdig med før fødsel:

- spørreundersøkelse - STOR

- et par babysokker :jepp:

- et par babyvotter :jepp:

- og en lue (om jeg har garn nok) :jepp:

- luen min

- sette bryllupsbilder i album

- hente pakke på posten i morgen (om den har kommet) eller så på onsdag

- skru sammen sprinkelsengen

Da har jeg fått unna et par ting av det som står på listen min, dagen i går gikk med til strikking og serietitting. Var nesten ikke på nett i det hele tatt, orket ikke å forholde meg til noen kjente jeg. Humøret er litt bedre i dag, enn så lenge i hvertfall. Har tenkt meg på posten og hente pakken i dag, lurer også på en tur til by'n for å se om jeg finne en barselsgave til Mannen. De har nemlig ikke det jeg er på jakt etter på senteret her. Ellers blir det nok en stille og rolig dag.

Skrevet

I natt drømte jeg at babyen din var kommet, og på TV var det direktesending av gaveopptog til babyen.

B.la fra John Travolta fikk babyen en signert utgave av Grease.

T.om kongefamilien hadde bidratt med gaver.

:fnise:

Skrevet
I natt drømte jeg at babyen din var kommet, og på TV var det direktesending av gaveopptog til babyen.

B.la fra John Travolta fikk babyen en signert utgave av Grease.

T.om kongefamilien hadde bidratt med gaver.

:fnise:

:skratte: Tror kanskje ikke det blir så mye oppstyr rundt den lille jenta vår. Men moro at du drømmer om oss.

Skrevet

Hva holder jeg på med som det hadde vært greit å bli ferdig med før fødsel:

- spørreundersøkelse - STOR

- et par babysokker :jepp:

- et par babyvotter :jepp:

- og en lue (om jeg har garn nok) :jepp:

- luen min

- sette bryllupsbilder i album

- hente pakke på posten i morgen (om den har kommet) eller så på onsdag :jepp:

- skru sammen sprinkelsengen

Hadde tenkt meg en tur til by'n, men det ble det ikke noe av for da jeg kom til stasjonen kom det en beskjed over høytaleren om at banen var stengt og at det gikk buss for bane. Orket ikke å gå opp bakken til bussen, så tuslet i stedet på butikken. Handlet litt godt til meg og hentet pakken som var kommet. Tror det var greit at jeg ikke dro til by'n for på vei til og fra butikken fikk jeg 3-4 kynnere som var så harde at jeg måtte stoppe opp.

Nå har jeg slengt tøybindene, truseinnleggene og klutene som fulgte med i vaskemaskinen. Er greit å ha de klare til etter fødsel egentlig.

Har ellers spist en porsjon med rømmegrøt, med kanel, sukker og smør. Hadde på masse kanel da det sies å skal hjelpe til med å sette igang en fødsel, jeg tviler vel på det, men er verdt å prøve akkurat nå kjenner jeg.

Skrevet

Kynnere...jeg har hatt en del kynnere etter at jeg kom hjem fra butikken. Så nå googlet jeg faktisk kynnere og rier og da kom jeg frem til denne siden. Så nå skal jeg prøve å holde et øye med om de er veldig regelmessige, selvom de ikke gjør vondt.

Skrevet

:popcorn:

Kanskje reservetippinga mi ikkje er så veldig feil likevel då?

:klem:

Skrevet

Måtte dra frem listen for å se når folk har tippet at det skjer noe. De i rødt har bommet gitt. Og de i grønt er det håp for ennå.

Oppdatert tippeliste:

Saeria 23./24.01

Libe 24./25.01

Anamelona 24.01

Rekaaa 25.01

dreia 26.01

loffen 27.01

MarianneE 29.01

janne84 29.01

Wolfmoon 30.01

Minttu 31.01

lucy d-.-b 31.01

Problematique 01.02

*enigma* 01.02

Lucky? 02.02

Nique 03.02

dreia 03.02

Sondre 03.02

Purple 04.02

Alive 05.02

Svipa 05.02

Saeria 07.02

pusilus 08.02

Janne84 10.02

Anamelona 10.02

2 kraftige kynnere, på ca 1 minutt med 15 min mellom... ser om dette fortsetter.

Skrevet

Skulle det fortsette så lykke til! :)

Og mest sannsynlig merker du det når du får rier.

Skrevet

Også gjør jeg ting så jeg glemmer å tenke på regelmessigheten til ting. Ja, ja. Mannen har nå gått fra jobb og kommer hjem og henter meg. Så skal vi ut og bytte en ting før vi setter nesa ned mot by'n og skal spise indisk. Gleder meg til god mat i dag!!!

Skrevet

Da har vi vært ute og spist, *nam-nam* sier jeg bare. Mother India har så god mat. Mannen var forutseende nok til å ha bestilt bord til oss og bra var det, for det var stappfullt der - i 18-tiden på en onsdagskveld. :sjokkert:

Da vi kom hjem gikk jeg løs på en massiv oppgave: rydde i papirer. Så nå er det gjort, og i morgen skal jeg ringe forsikringsselskap og ordne opp der. Skal bli godt å få det i orden før vesla kommer.

Og jeg må bare skryte av meg selv, jeg har gått opp og ned trappa her 3 ganger i dag. Første gang var da jeg var ute en tur på formiddagen, andre gangen var da vi var ute og byttet tv-boksen vår - måtte opp i leiligheten med den før vi dro til by'n og siste gang var da vi kom hjem. Og alle gangene gikk jeg opp UTEN pause. 4 etasjer uten pause, 3 ganger på en dag, høygravid synes jeg er ganske imponerende om jeg må si det selv.

Skrevet

Ja det er det, og Mannen elsker indisk så dette var virkelig midt i blinken i dag.

Skrevet

Skulle ønske mannen min var glad i indisk. :sjenert: Godt dere koste dere da! :)

Skrevet

Mother India - i Pilestredet? Nam, dei har kjempegod mat! :spise:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...