Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2381 Skrevet 1. februar 2010 Takk loffen. Nå har jeg vært ute en tur, brukte en drøy time på å stikke innom senteret og handle litt, gå en liten runde i sola og så innom matbutikken for å handle appelsiner og epler. Veldig deilig å ha brukt kroppen litt i dag kjenner jeg, og enda bedre er det jo siden det er skikkelig knallvær. Koste meg masse med sola i ansiktet. Nå sitter jeg i sofan med fruktbiter og varm sjokolade.
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2383 Skrevet 1. februar 2010 Nå har jeg satt på vaskemaskinen og tatt oppvasken, jeg har også lagt noen glasskrukker i varmt såpevann så de kan bli rene også. Har også ordnet med lyslyktene våre. Kjeder meg nemlig litt kan du si...hater å vente på at ting skal skje.
Gjest Problematique Skrevet 1. februar 2010 #2384 Skrevet 1. februar 2010 Ja jeg tør ikke tenke meg hvor fryktelig kjedelig det er for deg nå... Å bare måtte gå og vente og vente og ikke ane når ting skjer! Jeg hadde blitt sprø
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2385 Skrevet 1. februar 2010 Ja jeg tør ikke tenke meg hvor fryktelig kjedelig det er for deg nå... Å bare måtte gå og vente og vente og ikke ane når ting skjer! Jeg hadde blitt sprø For å si det sånn, det er en grunn til at jeg prøver å ha noe å gjøre eller noe som venter på å bli gjort for ellers hadde jeg blitt skikkelig sprø. Nå tror jeg at jeg skal prøve å sove litt, har tross alt vært oppe siden kl 0600 og ikke sovet godt i natt + gjort litt i dag. Kan kanskje være en god ide??
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2387 Skrevet 1. februar 2010 Sove er lurt. Du mener det... Tror nok det jeg også gitt.
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2389 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fikk sove en time ca. ___________________________________________________________________ *blogg*
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2390 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hva holder jeg på med som det hadde vært greit å bli ferdig med før fødsel: - spørreundersøkelse - STOR - et par babysokker - et par babyvotter - og en lue (om jeg har garn nok) - luen min - sette bryllupsbilder i album - hente pakke på posten i morgen (om den har kommet) eller så på onsdag - skru sammen sprinkelsengen Håper jeg blir ferdig med sokkene i dag, har nemlig under en sokk igjen. Er greit å ha litt planer slik at tiden ikke blir så lang nå. Endret 1. februar 2010 av Nótt
dreia Skrevet 1. februar 2010 #2391 Skrevet 1. februar 2010 Du blir ikkje arbeidsledig med det første iallfall.
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2392 Skrevet 1. februar 2010 Du blir ikkje arbeidsledig med det første iallfall. Det tror jeg ikke for å si det sånn. Kan alltid finne på mer og gjøre uten problemer for å si det sånn.
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2393 Skrevet 1. februar 2010 Da har broder A ringt for å høre hvordan jeg hadde det - han skulle IKKE mase altså. Da har mamma, svigermor og nå ene broder'n tatt kontakt for å høre hvordan det går. Svigermor prøvde å være morsom ved å spørre om jeg hadde vasket vinduer eller hengt i en dørkarm + ai at kompis W av de fortsatt synes at 5.februar var en fin dato å føde på.
Nótt Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2395 Skrevet 2. februar 2010 Borte! av Henrik Ibsen De sidste gæster vi fulgte til grinden; farvellets rester tog nattevinden. I tifold øde lå haven og huset, hvor toner søde mig nys berused. Det var en fest kun, før natten den sorte; hun var en gæst kun, -- og nu er hun borte.
Nótt Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2396 Skrevet 2. februar 2010 Vil bare si at jeg fortsatt sitter hjemme og det ikke har skjedd noe. Men jeg orker ikke så mye pc tid i dag kjenner jeg,og aner ikke hvordan det blir fremover heller. Føler meg litt ustabil kan man si.
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. februar 2010 #2397 Skrevet 2. februar 2010 Det skjønner vi alle vettu, tenker på deg
Frk edderkopp Skrevet 2. februar 2010 #2400 Skrevet 2. februar 2010 Stakkar! Det er kjedlig å vente sikkert. Du er så flink til å strikke!
Anbefalte innlegg