Nótt Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #2341 Skrevet 30. januar 2010 Det hørtes aldeles nydelig ut med et bad Håper du får en koselig kveld med Mannen. Det var alldeles nydelig og det er mulig at jeg velger å gjøre det i morgen også faktisk. Det tror jeg ikke blir noe problem, vi må bare klare å avslutte på hver vår pc først.
Frigg Skrevet 30. januar 2010 #2342 Skrevet 30. januar 2010 Du høres så utrolig avslappet ut ift at du skal snart føde. Det må være litt spennende å gå rundt å vente også Kan tenke meg at det var deilig å slappe av i badekaret en hel time, spesielt nå som det er tungt. Kos deg med din kjære. Jeg skal se om jeg får liv i min snart. Han ligger og snorker på sofaen etter en fuktig kveld på byen i går :fniser:
Gjest Problematique Skrevet 30. januar 2010 #2343 Skrevet 30. januar 2010 Så deilig at du fikk slappet av med et bad! Kos dere videre i kveld vennen
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2344 Skrevet 31. januar 2010 Ta mi hand Det eldgamle, heite ønsket: Ta mi hand. I alle tider det siste og det viktigaste: Ta mi hand og før meg, før eg fell. Ta mi hand og reis meg opp så eg kan gå dei få stega. Det er fem, eller kanskje sju. La meg få gå dei og koma over streken såleis, med andletet fram. Er redd å bli liggande med andletet nedi, fem steg frå streken, andletet i saur og søppel, det er difor. Ta di hand og vask det bort i hardveret. Alt det eg ikkje ville. Der er eit ver for slikt. Det bur i dine hender. Mi villfarne hand, tumlande der ho ikkje hadde noko å gjera- fordi alt var så lavande rikt og liksom for meg, for meg. Alltid søkande i blinde. Stum står ein i mørkret. Ei hand full av støkk og takk og undring, kan eg rekke deg den? Tarjei Vesaas
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2345 Skrevet 31. januar 2010 Du høres så utrolig avslappet ut ift at du skal snart føde. Det må være litt spennende å gå rundt å vente også Kan tenke meg at det var deilig å slappe av i badekaret en hel time, spesielt nå som det er tungt. Kos deg med din kjære. Jeg skal se om jeg får liv i min snart. Han ligger og snorker på sofaen etter en fuktig kveld på byen i går :fniser: Jeg er kanskje det, avslappet ift at jeg snart skal føde, det er rett og slett fordi jeg ikke orker å stresse med det. Jeg har hele tiden sagt at ut må hun jo og kvinner har i mange tusen år født så da burde jeg klare det også. Dessuten aner jeg jo ikke hva jeg går til, så hva skal jeg stresse for??? Så deilig at du fikk slappet av med et bad! Kos dere videre i kveld vennen Vi hadde en veldig fin kveld. Venninne J kom i går allikevel, så da ble det en skikkelig kosekveld med to filmer, sjokolademilkshake, sjokolademuffins og kanelboller. Vi var ikke i seng før nærmere 0230. Er ganske sliten nå kjenner jeg, men får ikke sove så da er det ikke noe vits å ligge i senga. Under den ene filmen ble jeg ferdig med Mor Signe teppet til vesla. Det vil si at jeg kun holder på med å strikke lue til meg nå. Må innrømme at det er litt rart å kun ha et prosjekt liggende nå, mens for en uke siden hadde jeg 5 stykker. Har ideer til andre ting jeg kan holde på med til uka da, for å få tiden til å gå. Bl.a. sette bildene fra bryllupet (for 3 år siden) i album - det begynner liksom å bli på tide kanskje.
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2346 Skrevet 31. januar 2010 Ønsker meg til vesla: Drageuro. Alvedukke Dette hadde vært fine gaver å få til barsel synes jeg.
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2348 Skrevet 31. januar 2010 De var ordentlig fine Synes jeg også, har litt lyst til å bestille en sånn uro i hvertfall. MEN så har jeg ikke lyst til å sitte med to slike da, om vi skulle være så heldige å få en slik i barselsgave av noen. :klø: Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre akkurat nå.
Lucky? Skrevet 31. januar 2010 #2349 Skrevet 31. januar 2010 Ønsker meg til vesla: Drageuro. Alvedukke Dette hadde vært fine gaver å få til barsel synes jeg. Kjempefine Har du sagt til noen at du ønsker deg en slik da? Deilig å snart være i mål med alle prosjektene dine da og nå er det jo bare to dager til vesla kommer Ha en fin dag
Saeria Skrevet 31. januar 2010 #2350 Skrevet 31. januar 2010 Så er det jo engang slik at Alveslottet ligger i byen min, og skal snart flytte til nye lokaler som er mer praktiske for meg å dra til, så da kan det hende.....
Gjest Problematique Skrevet 31. januar 2010 #2351 Skrevet 31. januar 2010 Åååh jeg skulle ønske jeg hadde penger så jeg kunne kjøpe den uroen til dere i barselsgave! Men skikkelig dårlig timing nå =/ Den var så fin!!!
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2352 Skrevet 31. januar 2010 Åh, da jeg gikk inn på Mine innlegg og så at Problematique hadde siste innlegget i denne dagboka, ble jeg nesten sikker på at det hadde skjedd noe! Men det har det visst ikke nei... Spennende at det nærmer seg veldig nå da!
Gjest Problematique Skrevet 31. januar 2010 #2353 Skrevet 31. januar 2010 Kanskje jeg og Saeria må slutte og skrive her frem til Vesla kommer?
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2355 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ja det hadde vært noe Saeria. *ønske hardt* (uroen altså) Og nei hverken Problematique eller Saeria får lov å slutte å skrive her inne. Nå sitter jeg i badekaret, igjen... ryggen var helt stiv da vi kom hjem fra mamma så her blir jeg en liten stund kjenner jeg. Endret 31. januar 2010 av Nótt
Gjest Problematique Skrevet 31. januar 2010 #2356 Skrevet 31. januar 2010 Sitter du i badekaret med dataen Så genialt!
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2357 Skrevet 31. januar 2010 Sitter du i badekaret med dataen Så genialt! Jeg har data'n på en liten krakk ved siden av badekaret og sitter og taster litt. Er så greit å ha litt musikk når man ligger og slapper av. Nå skal jeg snart legge meg ned og da taster jeg ikke så mye mer. Merkelig nok.
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2358 Skrevet 31. januar 2010 Nå er jeg ute av badekaret, og det var godt idag også. Men ikke så godt som i går... Jeg er kjempestiv i korsryggen, Mannen mener at det ikke er så rart siden det er på vei til å bli kaldere ute - kroppen min reagerer på sånne ting nemlig. Vi var en tur hos mamma i dag, bare for å ha det gjort før fødsel. Fikk gå gjennom en eske med klær etter meg og søstra mi. Kom hjem med en papirpose med klær. Noe lite, men en del store ting også. Deilig å ha litt kjoler og en kåpe til vesla når hun blir større. Ene kjolen har faktisk samme grønnfarge som brudekjolen min. Også fikk jeg med meg alle kjolene som pappa kjøpte i Italia, da mamma var gravid med meg. Som jeg sa til Mannen: "Du har ikke noe valg, for de er kjøpt til meg før jeg ble født så de SKAL jeg ha med meg!" Han tidde klokelig da gitt.
Gjest Problematique Skrevet 31. januar 2010 #2359 Skrevet 31. januar 2010 Kan tenke meg det ble tyst da ja
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2360 Skrevet 31. januar 2010 Kan tenke meg det ble tyst da ja Han har liksom ikke noe å stille opp mot det argumentet. Man han fikk si sitt om resten da. Dessuten ville mamma at vi lot det være igjen ting til broder R som fikk en datter i desember, og det gjorde vi uten problemer. Men var veldig glad for at jeg fikk velge før de, slik at jeg fikk kjolene mine som pappa hadde kjøpt for snart 33 år siden.
Anbefalte innlegg