Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snille svigerfar! :)

...og du har vært grådig flink, du fødeklare kvinne!

Han er kjempesnill, vet ikke helt hva vi skulle gjort uten han faktisk.

Og jeg føler meg ikke sånn veldig flink egentlig, men Mannen sier også at jeg er flink - så jeg får tro dere.

Skrevet

Hei vennen! Innom får å si at jeg er her. :ler: Titter innom hver eneste idag, i håp om at det skjer noe! :fnise:

Tenker på deg hele tiden! :klemmer:

Lappeoppskrift skal prøves ja! :jepp: Namme nam!

Skrevet
Du er snart 40 fullgåtte! Du ER flink!

Takk vennen. :klem:

Innom og leser. :)

:klemmer:

Hyggelig!!

Hei vennen! Innom får å si at jeg er her. :ler: Titter innom hver eneste idag, i håp om at det skjer noe! :fnise:

Tenker på deg hele tiden! :klemmer:

Lappeoppskrift skal prøves ja! :jepp: Namme nam!

Så koselig da, jeg har ikke glemt deg jeg heller - bare legger ikke igjen så mye spor etter meg.

Da har jeg sydd ferdig en lommeslynge, en ringslynge og et bæresjal i dag. Deilig å være ferdig med de prosjektene før vesla faktisk kommer.

Skrevet

Har det sunket inn at du når som helst nå kan ligge med det vesle nurket i armene?? :rødme: Du har da blitt mamma, ikke bare for nå, men for evig og alltid! et lite menneske som er 100% avhengig av deg, mannen og deres kjærlighet! Et lite barn som skal pleies og mates, og gi dere som foreldre mer glede og stolthet enn dere foreløpig klarer å fatte.. :hjerter_rundt:

Skrevet
Har det sunket inn at du når som helst nå kan ligge med det vesle nurket i armene?? :rødme: Du har da blitt mamma, ikke bare for nå, men for evig og alltid! et lite menneske som er 100% avhengig av deg, mannen og deres kjærlighet! Et lite barn som skal pleies og mates, og gi dere som foreldre mer glede og stolthet enn dere foreløpig klarer å fatte.. :hjerter_rundt:

Nei det har nok ikke sunket inn ennå. :fnise: Er litt vanskelig å fatte faktisk.

-----------------------------------------------------------------------

Mannen innrømmet i dag at han var nervøs for det som skal skje. Han går og "gruer" seg for telefon eller beskjed om at fødselen er i gang - han HATER å gå og vente på at det skal skje noe.

Skrevet
Nei det har nok ikke sunket inn ennå. :fnise: Er litt vanskelig å fatte faktisk.

-----------------------------------------------------------------------

Mannen innrømmet i dag at han var nervøs for det som skal skje. Han går og "gruer" seg for telefon eller beskjed om at fødselen er i gang - han HATER å gå og vente på at det skal skje noe.

..og dere har kanskje samme problemet som Pappamelona hadde for et års tid siden? Han måtte nemlig brøyte annenhver time pga voldsomt mye snø. :fnise: Da var det jo veldig greit at jeg plutselig ble lagt inn og alt skjedde planlagt! ;)

Noe av det første han sa da jeg fortalte om positiv test denne gangen var: Jaja, jeg slipepr i det minste å måke oppkjørselen! :ler:

Skrevet
..og dere har kanskje samme problemet som Pappamelona hadde for et års tid siden? Han måtte nemlig brøyte annenhver time pga voldsomt mye snø. :fnise: Da var det jo veldig greit at jeg plutselig ble lagt inn og alt skjedde planlagt! ;)

Noe av det første han sa da jeg fortalte om positiv test denne gangen var: Jaja, jeg slipepr i det minste å måke oppkjørselen! :ler:

Nei brøyting slipper vi heldigvis, er nemlig vaktmester i borettslaget her. Dessuten har det ikke kommet så mye snø de siste dagene at det gjør noe.

Nå har jeg bestilt tøybind og truseinnlegg fra bleieboden. Spent på hvordan de er.

Gjest Fancy Nancy
Skrevet

innom og leser.... og venter i spenning! :klemmer:

Skrevet

Ikke skjedd noe enda, nei...

:riste:

Gjest Problematique
Skrevet

Håper du får en fin dag, vakre Nótt min :klemmer:

Skrevet

For å bli lykkelig i et ekteskap

gjelder det noe meget mer

enn å finne den rette,

det gjelder også å

være den rette

Letland Foster Wood

Skrevet
innom og leser.... og venter i spenning! :klemmer:

Du er nok ikke den eneste som venter i spenning om jeg skal ta telefonene og meldingene vi får til etterretning. :fnise:

Ikke skjedd noe enda, nei...

:riste:

Nei ikke skjedd noe ennå.

Håper du får en fin dag, vakre Nótt min :klemmer:

Det håper jeg også. :klem:

Stor :klemmer: til deg!

Takk vennen, trengte den i dag.

Har en sånn merkelig følelse i dag, litt sånn ut-av-meg-selv-greie. Bare føler at jeg sitter på utsiden og observerer, helt rart. Savner Mannen også og det er jo bare teit, for han kommer hjem etter jobb. Bra jeg skal ut en tur snart for da får jeg noe annet å tenke på, trenger det kjenner jeg.

Skrevet

Jeg synes at det er ufattelig at jeg runder 40 uker i morgen!

Har fått beskjd av svigermor om å gjøre meg klar til lørdag, for da er det fullmåne! :ler: Vi får se om det har noen innvirkning på oss. :lur:

Skrevet

Takk for oppskriften på lapper som du la ut igår(?)

De er nå pøvd ut iblandet rester av risgrøt slik at det ble rislapper.

Namme....

Skrevet
Jeg synes at det er ufattelig at jeg runder 40 uker i morgen!

Har fått beskjd av svigermor om å gjøre meg klar til lørdag, for da er det fullmåne! :ler: Vi får se om det har noen innvirkning på oss. :lur:

Vi får bare være tålmodige begge to. Og ja det er ufattelig at vi runder 40 uker i morgen - blir litt satt ut ved tanken egentlig.

Hadde jo vært greit om det skjer noe i helgen da, men det kan jo hende at de ikke vil ut nå heller da.

Takk for oppskriften på lapper som du la ut igår(?)

De er nå pøvd ut iblandet rester av risgrøt slik at det ble rislapper.

Namme....

La ut i går ja, så godt at du likte den oppskriften du også. Jeg synes også de var gode.

Da har jeg vært hos fysio, hun jobbet litt ekstra der jeg våknet med vondt i dag og det merkes nå i etterkant. Fikk ingen ny time, for neste uke er hun ikke der og uken etter regnet hun ikke med at jeg trengte noen time siden jeg har termin nå til mandag. Litt rart å ikke skulle noe mer til fysio'n.

Før fysio timen fikk jeg kjøpt noen kurver til å ha i nye hylla på badet slik at det ikke ser så rotete ut der. Nå begynner det faktisk å ligne på et ordentlig bad. Og det må jeg innrømme at er veldig deilig etter å ha levd med vaskemaskinen midt på gulvet i snart 1 år. Jeg kan bevege meg der inne uten å butte borti ting. :bolledeig:

Skrevet

Kjeder meg....føler jeg burde gjøre noe, men aner ikke hva. :sukk:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...