Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2181 Skrevet 22. januar 2010 Koste meg masse på bassengtreningen, tar meg faktisk ut når jeg er der. så det blir en ordentlig treningsøkt - ikke bare plasking i vannet. Lurer på om jeg har hatt noen lette rier i dag... :klø: Har merket noe som har vært annerledes enn kynnerne, men ikke sånt som jeg tror rier egentlig er heller. Dette har vært noen tak helt nederst i magen, akkurat som om noen klemte til der nede. Litt rart og ganske ubehagelig, men ikke sånn vondt som jeg tror rier skal være heller. Dessuten varer det ikke lenge av gangen, så jeg lurer på om det rett og slett er sånne modningsrier det er snakk om.
Anamelona Skrevet 22. januar 2010 #2182 Skrevet 22. januar 2010 Koste meg masse på bassengtreningen, tar meg faktisk ut når jeg er der. så det blir en ordentlig treningsøkt - ikke bare plasking i vannet. Lurer på om jeg har hatt noen lette rier i dag... :klø: Har merket noe som har vært annerledes enn kynnerne, men ikke sånt som jeg tror rier egentlig er heller. Dette har vært noen tak helt nederst i magen, akkurat som om noen klemte til der nede. Litt rart og ganske ubehagelig, men ikke sånn vondt som jeg tror rier skal være heller. Dessuten varer det ikke lenge av gangen, så jeg lurer på om det rett og slett er sånne modningsrier det er snakk om. Spennende. je gskal kanskje ikke svare fordi det ikke modnet seg på egen hånd hos meg, og jeg vet derfor ikke om det er begynnende tegn på rier eller modningsrier. Alt kom så brått for meg! Men disse takene du snakker om høres litt spennende ut. Kanskje du trigget noe under bassengterapien??
Saeria Skrevet 22. januar 2010 #2183 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Du skal ikke se bort i fra at det var modningsrier. Jeg merket ikke noe sånt her, for alt startet jo så brått. Hadde mye kynnere på slutten, kanskje noen av de egentlig var modningsrier? Ikke vet jeg, for når riene kom, var det ingen tvil om at det var nettopp det det var. Det var ikke vondt de første timene, så jeg hadde null problem med å fungere omtrent som normalt da. Endret 22. januar 2010 av Saeria
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2184 Skrevet 22. januar 2010 Spennende. je gskal kanskje ikke svare fordi det ikke modnet seg på egen hånd hos meg, og jeg vet derfor ikke om det er begynnende tegn på rier eller modningsrier. Alt kom så brått for meg! Men disse takene du snakker om høres litt spennende ut. Kanskje du trigget noe under bassengterapien?? Du skal ikke se bort i fra at det var modningsrier. Jeg merket ikke noe sånt her, for alt startet jo så brått. Hadde mye kynnere på slutten, kanskje noen av de egentlig var modningsrier? Ikke vet jeg, for når riene kom, var det ingen tvil om at det var nettopp det det var. Det var ikke vondt de første timene, så jeg hadde null problem med å fungere omtrent som normalt da. Jeg aner ikke om det er det det er, men det er annerledes enn de vanlige kynnerne mine + at disse sitter helt nederst i magen som ganske sterke menssmerter, men de kommer og går og varer ikke lenge av gangen. Ting skjer når de skjer for å si det sånn - er fullstendig klar over at jeg kan gå på overtid om det skulle komme til det også.
Anamelona Skrevet 22. januar 2010 #2185 Skrevet 22. januar 2010 Jeg aner ikke om det er det det er, men det er annerledes enn de vanlige kynnerne mine + at disse sitter helt nederst i magen som ganske sterke menssmerter, men de kommer og går og varer ikke lenge av gangen. Ting skjer når de skjer for å si det sånn - er fullstendig klar over at jeg kan gå på overtid om det skulle komme til det også. Øhm... Sterke menssmerter og kommer og går hørtes mistenkelig spennende ut! Hehe.. Tenk om det blir i helgen allikevel. Du skal ikke se bort ifra det, siden du helst ikke ville ha nå.
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2186 Skrevet 22. januar 2010 Øhm... Sterke menssmerter og kommer og går hørtes mistenkelig spennende ut! Hehe.. Tenk om det blir i helgen allikevel. Du skal ikke se bort ifra det, siden du helst ikke ville ha nå. Vi får se om det skjer noe Mamma er overbevist om at jeg føder før tiden siden hun gjorde det med meg og søster'n (brødrene mine teller ikke siden det var tvillingfødsel 10 uker for tidlig og et svangerskap med komplikasjoner).
Anamelona Skrevet 22. januar 2010 #2187 Skrevet 22. januar 2010 Vi får se om det skjer noe Mamma er overbevist om at jeg føder før tiden siden hun gjorde det med meg og søster'n (brødrene mine teller ikke siden det var tvillingfødsel 10 uker for tidlig og et svangerskap med komplikasjoner). da får jeg juksetippe sånn helt på tampen da. Tror den lille er ute søndag morgen!
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2188 Skrevet 22. januar 2010 da får jeg juksetippe sånn helt på tampen da. Tror den lille er ute søndag morgen! Da skal jeg skrive deg opp på lista.
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2189 Skrevet 22. januar 2010 Oppdatert tippeliste: Anamelona 24.01 dreia 26.01 janne84 29.01 Wolfmoon 30.01 Minttu 31.01 Problematique 01.02 Nique 03.02 Alive 05.02 Svipa 05.02 Saeria 07.02 pusilus 08.02 Janne84 10.02
Saeria Skrevet 22. januar 2010 #2190 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Som menssmerter? Da må jeg slenge på en ekstra fødedato...Sent i morgen kveld/natt til søndag hilser vesla på. Hvis ikke, venter hun til den 7/2. Endret 22. januar 2010 av Saeria
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2191 Skrevet 22. januar 2010 Oppdatert tippeliste: Saeria 23./24.01 Anamelona 24.01 dreia 26.01 janne84 29.01 Wolfmoon 30.01 Minttu 31.01 Problematique 01.02 Nique 03.02 Alive 05.02 Svipa 05.02 Saeria 07.02 pusilus 08.02 Janne84 10.02 Som menssmerter? Da må jeg slenge på en ekstra fødedato...Sent i morgen kveld/natt til søndag hilser vesla på. Hvis ikke, venter hun til den 7/2. Så morsomme dere er jenter, jeg forventer ingenting denne helgen - har for mye som må gjøres for å si det sånn: - lappeteppet som skal syes ferdig - hylle til badet som skal skrus sammen - gulvlister som skal festes - taklister som skal ordnes (svigerfar kommer på søndagformiddag og skal hjelpe til) - en seng som skal skrus sammen - bæresjal og ringslynge som skal syes (muligens en lommeslynge også) - bursdag til kollega av Mannen på lørdag - middag hos min gudmor på søndag Så som dere skjønner har jeg ikke tid til å føde i helgen
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2192 Skrevet 22. januar 2010 Du får bare krysse beina! Jeg har visst ikke tippet jeg. Tror hun kommer 4.februar.
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2193 Skrevet 22. januar 2010 Oppdatert tippeliste: Saeria 23./24.01 Anamelona 24.01 dreia 26.01 janne84 29.01 Wolfmoon 30.01 Minttu 31.01 Problematique 01.02 Nique 03.02 Purple 04.02 Alive 05.02 Svipa 05.02 Saeria 07.02 pusilus 08.02 Janne84 10.02 Du får bare krysse beina! Jeg har visst ikke tippet jeg. Tror hun kommer 4.februar. Da er det notert. Vet ikke om kryssing av beina funker om hun bestemmer seg for at nå vil hun ut. Synes jeg ser det.
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2194 Skrevet 22. januar 2010 Vet ikke om kryssing av beina funker om hun bestemmer seg for at nå vil hun ut. Synes jeg ser det. Nei, det er vel ikke så lett å stoppe en fødsel når den er i gang... Da skal man ha trent mye knipeøvelser på forhånd, så man er sterk "der", tenker jeg!
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2195 Skrevet 22. januar 2010 Nei, det er vel ikke så lett å stoppe en fødsel når den er i gang... Da skal man ha trent mye knipeøvelser på forhånd, så man er sterk "der", tenker jeg! Ja ikke sant. Ser for meg at jeg krysser beina og desperat prøver å holde hodet hennes inne.
Nótt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2196 Skrevet 22. januar 2010 Tror jeg skal finne senga nå og prøve å sove litt, kjenner at kroppen trenger å legge seg nedpå. Prøve å få med meg Mannen også kanskje. :klø:
Gjest Problematique Skrevet 22. januar 2010 #2197 Skrevet 22. januar 2010 Oi oi, spennende!!! Skal holde mobilen nær
Saeria Skrevet 22. januar 2010 #2198 Skrevet 22. januar 2010 Oppdatert tippeliste: Så morsomme dere er jenter, jeg forventer ingenting denne helgen - har for mye som må gjøres for å si det sånn: - lappeteppet som skal syes ferdig - hylle til badet som skal skrus sammen - gulvlister som skal festes - taklister som skal ordnes (svigerfar kommer på søndagformiddag og skal hjelpe til) - en seng som skal skrus sammen - bæresjal og ringslynge som skal syes (muligens en lommeslynge også) - bursdag til kollega av Mannen på lørdag - middag hos min gudmor på søndag Så som dere skjønner har jeg ikke tid til å føde i helgen Jada, og jeg skulle på svangerskapskontroll, og vi skulle få skikk på leiligheten til svigers, og mannen skulle kjøre svigermor til legen, men det ble andre boller på oss! Du får bare krysse beina! Jeg har visst ikke tippet jeg. Tror hun kommer 4.februar. Oppdatert tippeliste: Vet ikke om kryssing av beina funker om hun bestemmer seg for at nå vil hun ut. Synes jeg ser det. Nei, det er vel ikke så lett å stoppe en fødsel når den er i gang... Da skal man ha trent mye knipeøvelser på forhånd, så man er sterk "der", tenker jeg! Ja ikke sant. Ser for meg at jeg krysser beina og desperat prøver å holde hodet hennes inne. ...og tro meg, når hodet står i åpningen er knipe det SISTE man tenker på. Da vil man mye heller ha ungen UT!
Nótt Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2199 Skrevet 23. januar 2010 Tanker om deg lille venn... Jeg bar deg under hjertet og skjermet deg for alt Som kunne kaste skygge og virke trist og galt. Du lå så trygt der inne, i duvende herlighet, Jeg skulle gjerne gått slik i tid og evighet! Men du var full av livslyst og tittet modig opp Mot verdens skarpe dagslys, du lille stolte kropp. Da sendte jeg en hilsen, en stille takk til Han Som laget deg så velskapt og ga meg mamma navn. Du fant deg snart til rette, ved mammas varme bryst Og suget melken i deg, med kjærlighet og lyst. Du strøk din hånd forsiktig, som for å føle og forstå At denne mammaens kjærlighet er ikke å forsmå! De sier det er strevsomt å ha en liten en.. Og selvsagt kan jeg føle meg, trett og sliten men Hver gang jeg ser deg smile, tilfreds, mett og god Vet jeg DU er den, som gir det meste av oss to. Et dunete lite hode, en kropp så myk og fin Det har den lille gaven, som jeg får kalle min. Må alle gode feer og makter stå deg bi Så livet ditt kan fylles med glede sol og liv. ukjent
Nótt Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2200 Skrevet 23. januar 2010 Oi oi, spennende!!! Skal holde mobilen nær Søt du er vennen!! Jada, og jeg skulle på svangerskapskontroll, og vi skulle få skikk på leiligheten til svigers, og mannen skulle kjøre svigermor til legen, men det ble andre boller på oss! ...og tro meg, når hodet står i åpningen er knipe det SISTE man tenker på. Da vil man mye heller ha ungen UT! Ingen ting som har skjedd i natt i hvertfall, og det er godt for da får vi gjort litt i dag også. Skal prøve å få gjort mest mulig i dag kjenner jeg. Har sovet nesten hele natten gjennom, bare vært på do en gang også våknet en eller to ganger pga øm rygg. Men ikke noe mer enn det. Hadde litt sånne menstaksmerter da jeg la meg, men har ikke kjent noe mer til de etter det.
Anbefalte innlegg