Gjest Problematique Skrevet 16. januar 2010 #2101 Skrevet 16. januar 2010 Idag har jeg sånn akutt savn etter deg... Det er skikkelig rart Men jeg savner deg masse. "Dumme" deg som er to uker fra termin
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2102 Skrevet 17. januar 2010 Det er mye Det er mye man kan lære av barn for eksempel hvor mye tålmodighet man har. ukjent
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2103 Skrevet 17. januar 2010 Den menyen hørtes deilig ut! Jeg skal straks pile på kjøkkenet og begynne på emapnadaslagingen. Ikke helt det samme som helstekt kylling og fondant, men det er da godt, lell. Høres jo godt ut med empanadas også da. Idag har jeg sånn akutt savn etter deg... Det er skikkelig rart Men jeg savner deg masse. "Dumme" deg som er to uker fra termin Akutt savn etter meg faktisk - noen spesiell grunn??? Litt koselig å høre at jeg er savnet. Og ja jeg vet at jeg er kjempe dum som snart skal føde. Dagen i dag blir en sløv dag kjenner jeg, er akkurat ferdig med frokosten. Og vi sitter på hver vår pc og diller. Jeg tenkte jeg skulle sy sammen lappene i lappeteppet til vesla og Mannen skal ut med papp og glassflasker + ordne noe på bilen. Må innrømme at det er deilig med en sløv dag.
Gjest Problematique Skrevet 17. januar 2010 #2104 Skrevet 17. januar 2010 Nei bare at det begynner å bli lenge siden sist jeg så deg nå, og at jeg vet det blir en god stund til igjen, var vel derfor tenker jeg! Så deilig med sløv søndag
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2105 Skrevet 17. januar 2010 Nei bare at det begynner å bli lenge siden sist jeg så deg nå, og at jeg vet det blir en god stund til igjen, var vel derfor tenker jeg! Så deilig med sløv søndag Ja det blir nok en stund til dessverre, men vi får det til en dag. Ja det skal bli godt med en sløv søndag, men litt farlig også - blir nesten mer trøtt av det enn en aktiv dag.
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2106 Skrevet 17. januar 2010 Har gjort minimalt i dag, som tidligere spådd. Har ikke sydd sammen lappene til teppet en gang. Da jeg skulle gjøre det ble jeg sendt i seng av Mannen, han synes jeg så så sliten ut. Han har vasket opp i dag, men ikke gjort noe annet. Vi har sløvet skikkelig!! Jeg har strikket nesten ferdig vott nr 2 til venninne G da, og det skal bli godt å bli ferdig med de kjenner jeg. Ellers har vi spist en veldig enkel middag: pølser, jeg fikk hjemmelaget potetmos til og Mannen spiste med lompe. Og sett film sammen, mens vi koste oss med den siste sjokoladefondanten fra i går. Egentlig en deilig søndag.
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2107 Skrevet 17. januar 2010 Dagen i dag har faktisk vært preget av mye kynnere og en veldig aktiv frøken, om kynner'ne kommer fordi hun har vært så aktiv ellee om hun er så aktiv pga kynner'ne aner jeg ikke. MEN jeg er ganske sliten pga kynner'ne og aktiviteten hennes.
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2108 Skrevet 17. januar 2010 Da var jeg ferdig med vottene til venninne G!!! Det var utrolig deilig - kjente jeg var litt lei de vottene nå. Men har jo en del garn igjen så jeg lurer på å strikke en lue til henne også... Jeg vet jeg er gal, men må ha noe å gjøre på når jeg allikevel tilbringer så mye tid i sofan. Og lua mi haster liksom ikke så mye egentlig. Dessuten vil jeg bli kvitt det garnet jeg kjøpte til vottene hennes, for ingen andre jeg kjenner liker orange og brunt sammen. Dette er luen jeg vurderer, med brune og orange striper, da matcher den vottene selvom den ikke har samme mønster som de.
Gjest Problematique Skrevet 17. januar 2010 #2109 Skrevet 17. januar 2010 Den lua var søt!!! Har du forresten noe gode forslag til et godt nybegynner-prosjekt til meg når jeg begynner å strikke? Skjerf gidder jeg ikke, for da blir jeg aldri ferdig... Noe som er ganske enkelt med et mønster som ikke er superkomplisert å lese
Nótt Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2110 Skrevet 17. januar 2010 Den lua var søt!!! Har du forresten noe gode forslag til et godt nybegynner-prosjekt til meg når jeg begynner å strikke? Skjerf gidder jeg ikke, for da blir jeg aldri ferdig... Noe som er ganske enkelt med et mønster som ikke er superkomplisert å lese Synes ikke den var dum selv heller, men jeg er ikke så glad i sånne luer derfor jeg ikke har tenkt å strikke den til meg selv. Men jeg vet at hun liker sånn type lue, så da går det jo an å bruke garnet på en lur måte. Hmmmm en enkel lue til Sondre kanskje??? Her er en enkel lue oppskrift. Eller kanskje et par tøfler???
Nótt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2111 Skrevet 18. januar 2010 Noe av det vanskeligste foreldre i det hele tatt kommer ut for er å få et barn til å forstå at "NEI" er en fullstendig setning ukjent
Nótt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2112 Skrevet 18. januar 2010 Mandag og nok en uke. I dag skal jeg ha fotbehandling, fikk gavekort på det til jul av Mannen og i dag er dagen det skal benyttes. Gleder meg kjenner jeg. Etter det blir det nok en tur til by'n, er jo ute og går så kan jeg like gjerne gjøre unna et par småting utenfor huset så jeg slipper å tenke på de senere.
*Enigma* Skrevet 18. januar 2010 #2113 Skrevet 18. januar 2010 Noe av det vanskeligste foreldre i det hele tatt kommer ut for er å få et barn til å forstå at "NEI" er en fullstendig setning ukjent Så utrolig bra sagt! Mandag og nok en uke. I dag skal jeg ha fotbehandling, fikk gavekort på det til jul av Mannen og i dag er dagen det skal benyttes. Gleder meg kjenner jeg. Etter det blir det nok en tur til by'n, er jo ute og går så kan jeg like gjerne gjøre unna et par småting utenfor huset så jeg slipper å tenke på de senere. Høres deilig ut med fotbehandling, kos deg!
Saeria Skrevet 18. januar 2010 #2114 Skrevet 18. januar 2010 Kose deg med fotpleie...Det blir nok deilig!
Gjest O'hara Skrevet 18. januar 2010 #2115 Skrevet 18. januar 2010 Ha en flott dag. Fotpleie er utrolig deilig, så kos deg med det
Nótt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2116 Skrevet 18. januar 2010 Det var sinnsykt digg med fotpleie, men så til min forskrekkelse at føttene mine er litt hovne. Ja, ja kanskje ikke annet å vente så nærme termin Etter fotbehandlingen dro jeg ned til by'n og bytta en body vi har fått i en sparkebukse, fikk tak i mer garn til mor signe teppet jeg strikker og noen flere strikkepinner i bambus og en kosebukse til å ha med på sykehuset. Da jeg kom hjem slang jeg middagsrestene fra i går i ovnen og skulle vaske opp. Det gikk fint inntil det ene glasset bare eksploderte i hånda mi, har et lite kutt mellom tommel og pekefinger som silblødde mens jeg plukket og feiet opp glass fra gulvet, benken og vasken. Det gikk jo bra, selvom det var vondt. Oppvasken er ferdig tatt og maten er spist - og alt er i orden. Dagens oppgaver: - fotbehandling - bytte body - finne garn? - kjøpe kosebukse? - ta ut søppel - ta ut papp - rydde bort ren oppvask - vaske skitten oppvask - sette på en vaskemaskin med babyklær - sy sammen lappeteppet - strikke lue til venninne G - strikke på min lue Mulig det er mer jeg må gjøre, men det ser jeg litt an.
Saeria Skrevet 18. januar 2010 #2117 Skrevet 18. januar 2010 Ikke annet å forvente så nær termin, nei. Du skulle sett mine flytebrygger. Nå påvirket jo sommerheten beina mine også, så jeg hadde skikkelige cankles!
Nótt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2118 Skrevet 18. januar 2010 Ikke annet å forvente så nær termin, nei. Du skulle sett mine flytebrygger. Nå påvirket jo sommerheten beina mine også, så jeg hadde skikkelige cankles! Er ikke så mye her da, men jeg som ikke er vant til å være hoven synes det er ille nok.
Nótt Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2119 Skrevet 18. januar 2010 Dagens oppgaver: - fotbehandling - bytte body - finne garn? - kjøpe kosebukse? - ta ut søppel - ta ut papp - rydde bort ren oppvask - vaske skitten oppvask - sette på en vaskemaskin med babyklær - henge opp det våte tøyet - sy sammen lappeteppet utsatt... - strikke lue til venninne G - strikke på min lue byttet ut md å strikke på Mor Signe teppet Det ble ikke noe sying av lappeteppet i dag, ble sittende i senga og se på opptak av Poirot istedenfor mens jeg strikket på Mor Signe teppet til vesla, og nå er jeg over halvveis. Også har jeg begynt på lua til venninne G, den virker ganske så lettstrikket, så forhåpentligvis vil jeg ikke bruke så lang tid på den.
Nótt Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2120 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Små, små armer holder rundt meg. Små, små armer holder rundt meg, øyne fulle av tillit, nysgjerrige på alt omkring. Så gjerne jeg skulle ha skånet deg for livets harde spill. Du vil nok møte skuffelse, ofte bli fylt av tvil. men lille lille menneske, du kan bli til hva du vil! Endret 19. januar 2010 av Nótt
Anbefalte innlegg