Nótt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2081 Skrevet 15. januar 2010 Da har jeg ryddet i de tre eskene jeg fant i kottet som inneholdt bryllupsting, noe er kastet og godt er det, of rdet var en del søppel der. Fant også alle talene som ble holdt. Ble rørt av å lese talen Mannen holdt til meg og jeg holdt til Mannen, men da jeg fant talen pappa holdt til oss da var det som å skru på kranen. Tårene bare rant og rant, litt hormonell kombinert med sorg kanskje. Men det var veldig godt å lese den talen for det. Har fått gjort litt i dag heldigvis, for resten av dagen blir det sofan med tv, pc og strikketøy.
Nótt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2082 Skrevet 15. januar 2010 Nå har vi sett på en av favorittseriene våre. The Big Bang Theory, jeg likte den ikke så godt i begynnelsen, men nå bare elsker jeg den. Den er bare genial.
Gjest Problematique Skrevet 15. januar 2010 #2083 Skrevet 15. januar 2010 Big bang theory er genialt! Så koselig å lese gjennom talene, og skjønner godt at talen til pappaen din gjorde deg rørt. Kanskje dere kan ramme den inn og henge den opp? Kos deg videre i kveld vennen
Nótt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2084 Skrevet 15. januar 2010 Big bang theory er genialt! Så koselig å lese gjennom talene, og skjønner godt at talen til pappaen din gjorde deg rørt. Kanskje dere kan ramme den inn og henge den opp? Kos deg videre i kveld vennen Henge den opp blir det ikke til, men den skal limes inn i bryllupsalbumet, når jeg kommer så langt at jeg begynner på det. LITT treg kan man si. Skal se hva jeg kan få gjort nå før fødsel faktisk.
Minttu Skrevet 15. januar 2010 #2086 Skrevet 15. januar 2010 Nå har vi sett på en av favorittseriene våre. The Big Bang Theory, jeg likte den ikke så godt i begynnelsen, men nå bare elsker jeg den. Den er bare genial. Jeg elsker den serien! Laster den ned, så jeg kan se den rett etter den er sendt i USA. Men nå har jeg ikke sett på det på en stund, så har mange episoder som venter God helg
Nótt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2087 Skrevet 15. januar 2010 Jeg elsker den serien! Laster den ned, så jeg kan se den rett etter den er sendt i USA. Men nå har jeg ikke sett på det på en stund, så har mange episoder som venter God helg Hvor laster du ned fra??? Vi ser på de som går på TvNorge nå, har ikke sett de før.
Nótt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2088 Skrevet 15. januar 2010 Planer for dagen; - legge sammen det rene tøyet på tørkestativene - ta inn madrassser og dynen til vesla fra verandaen - legge ut dunposen til lufting - legge bort det rene tøyet - rydde bort oppvasken - gå ned i boden med noe klær (tenkte å gjøre det på vei til bassenget) - strikke ferdig høyrevotten til venninne G - lagt opp masker til venstre votten til venninne G - sy sammen lappene til lappeteppet - utsettes til lørdag eller søndag - rydde spisestuebordet - delvis ryddet nå ihvertfall. - pakket litt klær til Mannen i tilfelle fødsel Nå sitter vi og ser på klatreutstyr. Vi har ikke tenkt å begynne å klatre, men vi trenger noe å henge vuggen i. Det er nemlig såpass høyt under taket her at vuggetauet ikke er langt nok i seg selv. Og da fant vi ut at klatretau/slynger og karabinkroker som er beregnet på klatring er ypperlig for det vet man jo at tåler litt vekt. Så nå må vi bare innom en butikk som faktisk selger slike ting, om det blir i morgen aner jeg ikke, men i løpet av uken senest i hvertfall.
Minttu Skrevet 15. januar 2010 #2089 Skrevet 15. januar 2010 Hvor laster du ned fra??? Vi ser på de som går på TvNorge nå, har ikke sett de før. Søker bare på Torrentz.com Velger en der og så velger du hvilken side du vil laste ned fra, som pirate bay eller mininova. Inne der trykker du bare på Download, og da skal du åpne den fila i utorrent Episodene der kommer vel ut dagen etter det har gått i USA.
Nique Skrevet 15. januar 2010 #2090 Skrevet 15. januar 2010 Innom og ønsker deg en god helg Vugge hengende fra taket, smart. Type kurv da nesten?
Nótt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2091 Skrevet 15. januar 2010 Søker bare på Torrentz.com Velger en der og så velger du hvilken side du vil laste ned fra, som pirate bay eller mininova. Inne der trykker du bare på Download, og da skal du åpne den fila i utorrent Episodene der kommer vel ut dagen etter det har gått i USA. Takker så mye. Innom og ønsker deg en god helg Vugge hengende fra taket, smart. Type kurv da nesten? Type kurv ja, gleder meg masse til å ha den hengende ved siden av sengen og kunne flytte den til stua på dagtid. Nå holder jeg på å strikke på luen min i samme farger som jeg har strikket vottene mine, sort og lilla. Gleder meg til den er ferdig.
janne84 Skrevet 16. januar 2010 #2092 Skrevet 16. januar 2010 Så nusselig (fann ut det ordet var det som beskrev den best) vugge.. Nå kan jo lille jenta kommer når som helst, jeg vil tippe på nytt siden du mente 10 feb var for seint Jeg tipper 29 januar
Gjest Problematique Skrevet 16. januar 2010 #2093 Skrevet 16. januar 2010 Hei vennen, håper du får en fin lørdag!
Nótt Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2094 Skrevet 16. januar 2010 Når årenes tyngde blir lagt om din panne og tiden har rørt ved ditt myke kinn og ungdommens glans er borte fra øyet vil likefullt jeg som idag, være din. ukjent
Nótt Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2095 Skrevet 16. januar 2010 Så nusselig (fann ut det ordet var det som beskrev den best) vugge.. Nå kan jo lille jenta kommer når som helst, jeg vil tippe på nytt siden du mente 10 feb var for seint Jeg tipper 29 januar Du må da få tippe den datoen du selv vil, for alt jeg vet så kan jeg jo faktis gå så lenge over som til 10. februar. Fører deg opp med 29 januar også jeg. Hei vennen, håper du får en fin lørdag! Så langt har lørdagen vært fin. Vi får middagsbesøk kl 1700 og Mannen lager middag: helstekt kylling, bulgur, salat og raijta, og sjokoladefondant med bringebær til dessert. Gleder meg til maten.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #2097 Skrevet 16. januar 2010 Vi får middagsbesøk kl 1700 og Mannen lager middag: helstekt kylling, bulgur, salat og raijta, og sjokoladefondant med bringebær til dessert. Gleder meg til maten. Stikker innom en tur til desserten jeg!
Gjest Problematique Skrevet 16. januar 2010 #2098 Skrevet 16. januar 2010 Vi skal ha helstekt kylling i morgen... Om jeg får de forbanna kyllingene fra hverandre
Nótt Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2099 Skrevet 16. januar 2010 Håper du får en fin kveld! Takk vennen. Stikker innom en tur til desserten jeg! Vi har en til overs så det er bare å komme. Vi skal ha helstekt kylling i morgen... Om jeg får de forbanna kyllingene fra hverandre De er ikke lette å få fra hverandre, heldigvis fikk Mannen de fra hverandre før han puttet de i fryser'n. Håper du får det til.
Saeria Skrevet 16. januar 2010 #2100 Skrevet 16. januar 2010 Den menyen hørtes deilig ut! Jeg skal straks pile på kjøkkenet og begynne på emapnadaslagingen. Ikke helt det samme som helstekt kylling og fondant, men det er da godt, lell.
Anbefalte innlegg