Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet meg ut av senga, det tok tid - den var jo så sinnsykt god. Og Mannen har kommet hjem, han har vært på møte i hele dag og det sluttet tidlig så nå er han hjemme hos meg. :nigo:

Gjest Problematique
Skrevet

Så deilig å få Mannen hjem tidlig!

Skrevet

Hei hei :hallo: Lenge siden jeg har vært her og nå er det ikke lenge igjen ser jeg :tommelopp:

Håper alt er bra med deg og dere, jeg er nemlig ikke oppdatert... :sjenert::klem:

Skrevet
Så deilig å få Mannen hjem tidlig!

Det var veldig deilig faktisk, etter middagen som han laget med en gang han kom hjem satt vi bare i armene til hverandre og sløvet i sofan. Utrolig deilig!!!

Hei hei :hallo: Lenge siden jeg har vært her og nå er det ikke lenge igjen ser jeg :tommelopp:

Håper alt er bra med deg og dere, jeg er nemlig ikke oppdatert... :sjenert::klem:

Alt er bra med oss ja, er som sagt ikke lenge igjen og det merkes på nesten alt vi foretar oss for tiden. Det er liksom med et mål for øyet.

Mannen sa det da jeg satt i armene hans nå i stad: "Det er rart å tenke på at om en måned ca er det ikke bare deg og meg her mer..." Også ble han litt stille - søte Mannen, skjønner at han ble stille - er faktisk veldig rart å tenke på.

Skrevet

De dagene dere er inne i nå, bør brukes til mest mulig kos. Nå er det bare dere 2, men om ikke lenge er dere 3, og livet endres for alltid. Til noe bedre!!!! :rødme:

Skrevet
De dagene dere er inne i nå, bør brukes til mest mulig kos. Nå er det bare dere 2, men om ikke lenge er dere 3, og livet endres for alltid. Til noe bedre!!!! :rødme:

Vi bruker faktisk veldig mye tid på hverandre - vi prioriterer tid sammen, om det så bare vil si å ligge i senga og holde på hverandre. Koselig, men det er en enorm forandring på vei.

Skrevet

Nå skal jeg straks stikke ned til sentrum og møte *Enigma*. Gleder meg!!!

Skrevet
-300°C / -508°F

Hell freezes over, Norway wins the Eurovision Song Contest.

Aha! Det er derfor det er så kaldt for tiden :fnise:

Skrevet

Det er veldig bra med et nytt familiemedlem. Eneste er at man får noe ekstra å bekymre seg for til enhver tid. :sjenert: Og bare DET er slitsomt altså. :fnise:

Skrevet
Takk for i dag! :klemmer:

Det var kjempekoselig å se deg igjen. :klemmer:

Skrevet

Innom med ein :klemmer:

Eg følger med deg, sjølv om det blir lite skriving for tida. ;)

Ikkje lenge igjen nå. Kanskje dette er energikicket som mange opplever før fødsel? :lur:

Eg trur vesla blir januarbarn - den 26. :jepp:

Skrevet

Bittesmå fingre

Bittesmå fingre og bittesmå tær

og en hel masse bittesmå klær

Rund liten mage og smil uten tenner

Ønsker deg glede og gode venner

Skrevet
Innom med ein :klemmer:

Eg følger med deg, sjølv om det blir lite skriving for tida. ;)

Ikkje lenge igjen nå. Kanskje dette er energikicket som mange opplever før fødsel? :lur:

Eg trur vesla blir januarbarn - den 26. :jepp:

Skal legge deg inn på tippelista jeg. Er da lov å ikke skrive noe hver dag.

I dag er en trøtt dag...slitsomt å stå opp faktisk. Nå skal jeg snart ut og møte en venninne på kafé, fikk en kafétur i bursdagsgave av henne. Og etter det skal jeg møte mamma og "shoppe" litt babyklær, blir nok ikke så mye kjenner jeg mamma rett. Men alle monner drar.

Skrevet

Fy f***n å sliten man kan bli av å "shoppe" med sin mor. Mannen måtte hjelpe meg med å kle av meg da jeg kom hjem, jeg klarte ikke å gjøre det selv. :sukk: Følte meg ganske så hjelpeløs når jeg ikke klarte å bøye meg for å ta av meg strømpebuksen og måtte ha hjelp til å få på joggebuksen.

Skrevet

*blogg - advarsel: klageinnlegg*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...