Nótt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2001 Skrevet 9. januar 2010 Å, den husker jeg å ha sett trailer til, også glemte vi den! Den vil jeg også se Tror jeg skal få Mannen til å bestille den en dag.
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. januar 2010 #2002 Skrevet 9. januar 2010 Vi satte den faktisk til nedlasting i går, men har ikke sett den enda. Lest boka da, og likte den ganske godt.
Nótt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2003 Skrevet 9. januar 2010 Sitter og tenker litt på klær jeg har lyst på etter fødsel, og noe av det jeg ønsker meg er faktisk et pencilskirt... har jo ønsket meg det en stund. Det tror jeg at jeg skal ut og lete etter når våren har gjort sitt inntog, vil jo kle meg litt stilig selvom jeg er blitt mamma.
Nótt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2004 Skrevet 9. januar 2010 Dette synes jeg var et fint skjørt.
*Enigma* Skrevet 9. januar 2010 #2005 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Dette synes jeg var et fint skjørt. Det var ordentlig lekkert. Endret 9. januar 2010 av *Enigma*
Nótt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2006 Skrevet 9. januar 2010 Det var ordentlig lekkert. Jepp, men tør ikke helt å bestille noe slikt ennå gitt.
Nótt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2007 Skrevet 9. januar 2010 Nå skal vi snart ut i kulda igjen. Mannen kjører faktisk dit vi skal i kveld, fordi han vil ikke ha meg for mye ute i kulda og for å gjøre det lettere for oss å komme hjem. Han er så søt!
Gjest Problematique Skrevet 9. januar 2010 #2008 Skrevet 9. januar 2010 Vi to (og kanskje Enigma?) får ta oss en tur til Drammen utover våren, dra til NS-butikken sammen og prøve fine ting Jeg kjenner jo hun som driver den også
Nótt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2009 Skrevet 9. januar 2010 Vi to (og kanskje Enigma?) får ta oss en tur til Drammen utover våren, dra til NS-butikken sammen og prøve fine ting Jeg kjenner jo hun som driver den også Vi får se hva vi får til.
Bokalven Skrevet 9. januar 2010 #2010 Skrevet 9. januar 2010 Dette synes jeg var et fint skjørt. Kjempefint!
MarianneE Skrevet 10. januar 2010 #2011 Skrevet 10. januar 2010 Det var griselekkert! Falt litt for den sida, spesielt det de hadde av armvarmere, hansker og vesker. My god!
Gjest Problematique Skrevet 10. januar 2010 #2012 Skrevet 10. januar 2010 Naughtyshadows har vannvittig mye fint! Bare synd det er så dyrt
Nótt Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2013 Skrevet 10. januar 2010 For å bli lykkelig i et ekteskap gjelder det noe meget mer enn å finne den rette, det gjelder også å være den rette Letland Foster Wood
*Enigma* Skrevet 10. januar 2010 #2014 Skrevet 10. januar 2010 Håper du hadde det koselig i går, og at du har hatt en fin dag.
Nótt Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2015 Skrevet 10. januar 2010 I dag har vært en lang, men kort dag. Vi var hjemme i 3-tida i natt, det var kjempekoselig å ha pizza og spillkveld med noen av Mannens kolleger. Men jeg er ikke en Trivial Pursuit person og det merkes godt, for i natt har jeg ikke gjort annet ennå drømme om TP og å være på do synes jeg. Har måttet gå på do tre ganger, og har ikke sovet godt mellom hver gang heller. I tillegg ble det til at etter første do turen ble jeg liggende å tenke på lappeteppet jeg holder på med til vesla og kom frem til at jeg hadde beregnet antall lapper feil. Så det måtte jeg også finne ut av i natt. Så selvom jeg sov til 1130 var jeg ikke veldig uthvilt, men det går seg til. Mannen var søt og serverte te, klementin og frokost på senga siden ryggen min ikke var særlig god da jeg våknet. Merker graviditeten mer i ryggen nå, men er kanskje ikke så rart - er jo bare 3 uker igjen til termin, og jeg tror nok at kroppen nå begynner å forberede seg på det som skal skje. Etter at jeg sto opp har vi fått gjort litt i hvertfall: - jeg har tatt av sengetøyet - jeg har vasket en maskin med sengetøy og håndklær - jeg har hengt opp denne klesvasken - jeg har vasket en maskin med ullklær - jeg har hengt opp denne klesvasken - jeg har kantet halvparten av lappene og kantbitene til babyteppet - jeg har lagt på laken og putetrekk på senga - Mannen har vasket opp - Mannen har støvsugd hele leiligheten - Mannen har laget gele - Mannen legger på dynetrekket - Mannen lager middag til oss Men jeg tror det blir sofa'n på meg resten av kvelden, om jeg ikke plutselig føler for å kante resten av lappeteppe tingene da. De må jo vaskes i morgen slik at de kan sys sammen i løpet av uken.
Nótt Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2016 Skrevet 10. januar 2010 Ryggen min har ikke blitt noe bedre, så skal bli godt å legge seg når jeg kommer så langt. Vi har sett på Terminator Salvation i dag, den var helt grei egentlig. Film i dag var egenltig veldig koselig + at det gjorde at jeg kom litt lenger på babyteppet jeg strikker på. Har også fått skrevet pakkeliste til fødebagen min, så den skal pakkes i morgen. Må bare få kjøpt meg et par ting slik at den er helt ferdig pakket og ikke må ha noe fra badet når vi skal til sykehuset. I morgen lurer jeg litt på å ta en tur innom jobben og hilse på, og i samme slengen ta en tur innom garnbutikken på seneteret der. Det hadde ikke vært så dumt tror jeg. :klø: Har fått spørsmål av en venninne om jeg kan strikke votter til henne, og da må jeg ha garn i de fargene hun vil ha for det har jeg ikke.
Saeria Skrevet 10. januar 2010 #2017 Skrevet 10. januar 2010 Du får sove godt når du kryper for kvelden.
Nótt Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2018 Skrevet 10. januar 2010 Du får sove godt når du kryper for kvelden. Håper det for natten i natt var veldig slitsom, orker ikke en sånn natt til for å si det sånn.
Gjest Problematique Skrevet 10. januar 2010 #2019 Skrevet 10. januar 2010 Håper du sover bedre i natt vennen
Nótt Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #2020 Skrevet 11. januar 2010 Det beste Det beste du kan gi dine barn, nest etter gode vaner, er gode minner. Sydney J. Harris
Anbefalte innlegg