Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

tipper 10 jeg da, det er jo en knall flott dag å ha bursdag på :nigo:

Skrevet
tipper 10 jeg da, det er jo en knall flott dag å ha bursdag på :nigo:

Jeg håper nå jeg føder før 10. da, vil ikke gå så lenge over termin for å si det sånn.

Koksgrå! Jeg :hjerte: koksgrå!

Koksgrått er veldig fint ja, veldig glad vi fikk tak i den fargen på bagen.

:danse: 100 sider :danse:

:hoppe:

Ja der rundet jeg visst 100 sider også. Nok en milepæl nådd før fødsel. :fnise:

Fest for de som vil det, jeg derimot skal nå tusle inn i senga tenker jeg.

Skrevet

Tror hun kommer 08.02 :jepp:

Skrevet

Når årenes tyngde

blir lagt om din panne

og tiden har rørt

ved ditt myke kinn

og ungdommens glans

er borte fra øyet

vil likefullt

jeg som idag,

være din.

ukjent

Skrevet

Ser at tippeliste plutselig ble litt viktig her, men er det ingen som tror at jeg føder før tiden???? Jeg vet at med førstegangsfødende er det vanlig å gå over, men det kan jo hende at vesla vil ut før termin også. :fnise: Det vil tiden vise.

I dag har Mannen og jeg ligget og kost oss og pratet i en time før vi sto opp. Veldig deilig å kunne ligge i sengen og holde på hverandre og prate om alt og ingenting. :hjerte:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg skulle til å tippe at hun kommer i Januar jeg da, siden alle andre hadde tippet Februar :fnise: 30.1 tenker jeg er en fin dato ;)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Nå er det ikke så lenge igjen. :hjerte: Tenker på deg innimellom, at nå er sikkert magen stor, og nå er de sikkert spente, og nå kommer hun snart!

Skrevet

Den 31.Januar :Nikke:

Kanskje hun kommer akkurat på månedsskifte!

Skrevet
Jeg skulle til å tippe at hun kommer i Januar jeg da, siden alle andre hadde tippet Februar :fnise: 30.1 tenker jeg er en fin dato ;)

Den 31.Januar :Nikke:

Kanskje hun kommer akkurat på månedsskifte!

Og der kom de første før termin gjetningene. Moro!! Dere er ført på tippelisten jenter.

Nå er det ikke så lenge igjen. :hjerte: Tenker på deg innimellom, at nå er sikkert magen stor, og nå er de sikkert spente, og nå kommer hun snart!

Jeg synes ikke magen er så stor jeg, den har jo vokst, men jeg får stadig kommentarer på at jeg ikke er så stor. :fnise: Ja vi er spente, men samtidig så er det godt det er noen uker igjen for å si det sånn.

Da har Mannen og jeg vært i butikken en tur, fikk ikke alt vi skulle ha så jeg må se etter stellematte på onsdag når jeg skal ned til by'n en tur. Ellers endte det med at vi kjørte en god tur da vi dro fra butikken, rett og slett for at bilen skulle bli ordentlig varm og lade batteriet litt før vi stoppet hjemme. Moro å kjøre nye veier - dra på oppdagelsesreise nesten. Også prater vi så mye tull på sånne turer, har ledd godt i dag for å si det sånn. :lol:

Skrevet
Sånne turer er koselige! :jepp:

Veldig koselige og akkurat nå så er det jo så fint ute med sola som skinner på snøen. Også er det jo bare meg og Mannen, uten andre i nærheten og det gjør det ekstra koselig. :yvonne:

Skrevet

Diktet i dag var utrolig nydelig Nótt :hjerte:

Skrevet

Sånne kjøreturer på måfå, hadde vi litt av da jeg var gravid. Koselig! :)

Skrevet
Diktet i dag var utrolig nydelig Nótt :hjerte:

Det har jeg postet før, men jeg liker det så godt at det blir nok ikke siste gang heller. :fnise:

God helg! :klemmer:

God helg vennen. :klem:

Sånne kjøreturer på måfå, hadde vi litt av da jeg var gravid. Koselig! :)

Det er veldig koselig faktisk, men i dag var det egentlig for at lille bilen skal klare seg nok en dag i denne kulda.

Nå har jeg sovet litt igjen, og tatt en deilig dusj. :) Mannen har lekt håndtverker og montert panelovn på barnerommet og gardinopphenget slik at vi får opp gardiner der inne. Han er flink når han først setter viljen til. :fnise:

Gjest Problematique
Skrevet

Å, den husker jeg å ha sett trailer til, også glemte vi den! Den vil jeg også se :jepp:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...