dreia Skrevet 31. januar 2010 #2361 Skrevet 31. januar 2010 *stadig innom og sjekkar* Spennande dagar!
loffen Skrevet 31. januar 2010 #2363 Skrevet 31. januar 2010 Så koselig med de kjolene! Håper du har det bra.
Synne-Marie Skrevet 31. januar 2010 #2364 Skrevet 31. januar 2010 Og her flyr sidene av gårde :dåne: Spennende tider her nå altså! Før du vet ordet av det er hun her :rødme:
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #2365 Skrevet 31. januar 2010 Det blir nok et februarbarn!! De er de beste altså!! Helt sant!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 31. januar 2010 #2366 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er inne i boka di ekstremt mange ganger om dagen nå! Håper ryggen ikke blir alt for stiv, fortsett med de deilige badene dine
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2367 Skrevet 31. januar 2010 *stadig innom og sjekkar* Spennande dagar! Er da ikke så mye vits å komme innom stadig vekk eller??? Så utrolig koselig med kjolene da. Ja det var veldig koselig. Så koselig med de kjolene! Håper du har det bra. Jeg har det bra, merker det i kroppen nå bare. Og her flyr sidene av gårde :dåne: Spennende tider her nå altså! Før du vet ordet av det er hun her :rødme: Er ikke så spennende egentlig, synes det er litt kjedelig å vente sånn jeg. Det blir nok et februarbarn!! De er de beste altså!! Helt sant! Blir nok et februarbarn ja, er jo bare 2 1/2 time igjen av januar og nå kommer hun ikke. Jeg er inne i boka di ekstremt mange ganger om dagen nå! Håper ryggen ikke blir alt for stiv, fortsett med de deilige badene dine Skal nok fortsette med de badene ja, er gode de. Fælt som dere er inne og sjekker meg opp da. Ta det litt med ro jenter, her skjer det ikke noe på en stund ennå. Ryggen er fortsatt stiv, men ikke så ille som den var. Mannen har lagt på rent sengetøy og det gleder jeg meg til å gli ned i når vi skal sove. Vi har også vasket en maskin med gjestesengetøy og vårt sengetøy. Har vasket klær for første gang etter at vi flyttet på maskinen. Og den har bråkt mindre i dag enn ellers faktisk, kan ha noe med at venninne J hjalp Mannen med å få maskinen mer eller mindre helt i vater. Er så deilig å ha "god" plass på badet nå.
Nótt Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2368 Skrevet 31. januar 2010 Kanskje jeg skal gå og finne senga nå - sliten i dag kjenner jeg.
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2371 Skrevet 1. februar 2010 Lille venn som inni meg bor det største underet på denne jord Et lite menneske som vokser inni meg kan nesten ikke vente med å få møte deg
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2372 Skrevet 1. februar 2010 Å være sliten når man legger seg er ingen garanti for at man faktisk får sove godt. Har sovet elendig i natt, har hatt vondt i korsryggen, ikke funnet noen god stilling å sove i, vært supervarm (føles nesten som feber, uten at det er det) og Mannen har snorket masse. Når han sto opp var jeg igjen så varm at svetten bare rant, veldig uvanlig til meg å være for å si det sånn. Så da sto jeg like greit opp jeg også, for å få litt forandring, bevege ryggen og få meg litt mat. Blir å prøve å sove igjen etterhvert, men ikke med engang kjenner jeg.
dreia Skrevet 1. februar 2010 #2373 Skrevet 1. februar 2010 Dårlig med søvn i natt på deg også? Åh, eg elska dei alvedokkene du linka til.
MarianneE Skrevet 1. februar 2010 #2374 Skrevet 1. februar 2010 Jeg fikk, da jenta her var nyfødt, en pose med kjoler o.l. fra jeg var baby. I skapet her henger og en kjole svigermor brukte for 58 år siden. Vet ikke om jeg tør å la vesla bruke den. Ha en flotters dag etter omstendighetene. Aldri hørt om butikken Alveslottet, forresten, men sukk... der var det mye fint!
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2375 Skrevet 1. februar 2010 Dårlig med søvn i natt på deg også? Åh, eg elska dei alvedokkene du linka til. Dårlig med søvn på meg også ja, og det merkes, men samtidig så orker jeg ikke å sove nå. De er så søte, så jeg tenker jeg skal ordne en sånn til vesla uansett. Får vi en eller to så gjør jo ikke det noe heller. Jeg fikk, da jenta her var nyfødt, en pose med kjoler o.l. fra jeg var baby. I skapet her henger og en kjole svigermor brukte for 58 år siden. Vet ikke om jeg tør å la vesla bruke den. Ha en flotters dag etter omstendighetene. Aldri hørt om butikken Alveslottet, forresten, men sukk... der var det mye fint! Det er så koselig med klær som man har brukt selv da man var liten. Ble faktisk veldig overrasket da jeg så alle de kjolene, for jeg trodde ikke mamma hadde tatt vare på så mye av det. Men også veldig glad for at jeg har fått de slik at de kan brukes nå og så pakkes ned og sendes til min datter om hun får en datter senere. Nå sitter jeg og ser på en dokumentar serie på NRK nett-tv som heter "Rødt, hvitt og skrått" som handler om homofili. Anbefales virkelig!!
Nique Skrevet 1. februar 2010 #2376 Skrevet 1. februar 2010 God morgen De alvedukkene var fine, samme med drageuroen. Fin overraskelse med de kjolene, når jeg leste det fikk jeg et mentalt bilde av et helt skap fylt med kjoler
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2377 Skrevet 1. februar 2010 God morgen De alvedukkene var fine, samme med drageuroen. Fin overraskelse med de kjolene, når jeg leste det fikk jeg et mentalt bilde av et helt skap fylt med kjoler Så mange kjoler var det ikke, men med de to jeg fikk av broder'n for 1 1/2 år siden (som også var mine) så har jeg vel ca 6 kjoler som pappa kjøpte i Italia da de ventet meg. Mamma lurte på hva de skulle gjøre med kjolene om det viste seg at jeg var en gutt, da hadde pappa bare sett på henne og sagt: "Jeg vet at det blir en jente jeg!" og det hadde han jo rett i.
Saeria Skrevet 1. februar 2010 #2378 Skrevet 1. februar 2010 Kjenner dette med dårlig søvn mot slutten. Håper du får deg en lur senere.
Nótt Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2379 Skrevet 1. februar 2010 Kjenner dette med dårlig søvn mot slutten. Håper du får deg en lur senere. Skal prøve på det, men først se ferdig dokumentarserien, mens jeg strikker på et par babysokker. Så skal jeg ut og gå meg en liten tur, prøve å bli litt sliten + handle lys og pyntesand til lyslykter, epler og appelsiner.
Anbefalte innlegg