Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har vel egentlig det, men ikke når det gjelder å rydde sånne ulogiske steder. Har så mye generelt som skullle vært ordnet så prøver å ordne der jeg kan og orker.

Skrevet
:sur: Og etter å ha prøvd i flere omganger så får de ikke taklistene vi har kjøpt til å passe til taket vårt. :frustrert: Faen heller, er ikke Mannen eller svigerfar sin feil er det teite taket som skråner sin feil. Så nå må Mannen prøve å få byttet de listene som ikke er pakket opp i andre lister som er MYE smalere enn de vi har kjøpt. Kjenner at jeg blir litt sur på hele denne jævla leiligheten, ingen ting skal være lett å få gjort her. Har mest lyst til å sette meg ned og bare grine. :cry: :sukk:
Skrevet

:klemmer:

Det skal ikke være enkelt tydeligvis.

Gjest Problematique
Skrevet (endret)

Forresten så "skremte" du meg i går når du sendte melding :lol: Nesten så jeg vurderer å gi deg meldingsforbud frem til det virkelig skjer noe :ler:

Endret av Problematique
Skrevet

Det skal ikke være enkelt tydeligvis.

Nei det skal tydeligvis ikke det. :sukk:

Forresten så "skremte" du meg i går når du sendte melding :lol: Nesten så jeg vurderer å gi deg meldingsforbud frem til det virkelig skjer noe :ler:

Jeg lurte lenge på om jeg skulle sende deg en sms før jeg gjorde det, tenkte at du ville lure på om det var noe på gang.

Skrevet

Håper oppussingen din går bedre og at formen er god. :klem:

Skrevet

Da har vi kommet hjem etter middag hos gudmoren min, det var veldig hyggelig. Men vi merket begge to at hun tilhører en helt annen generasjon enn vi gjør, vi fikk litt sånn bestemor følelse. :fnise: Hun er så søt og gjør så godt hun kan og vil virkelig det beste, vi fikk beskjed om at om vi ikke likte maten så gikk vi bare ut og spiste. Overraskende nok så likte vi maten begge to, vi er jo ikke litt sære noen av oss heller da. :lol: Torsk i tomatsaus og bacon med poteter til.

Skrevet
Den maten hørtes veldig god ut!

Hver gang jeg ser nicket ditt så går den teite parodisangen: "Sa..sa..saera kahn" rundt oppi hodet mitt! :fnise:

Skrevet
:ler: Nå er det en "i" inni der også, så det blir Sa E ri A(h).
Skrevet
Den maten hørtes veldig god ut!

Den var god, ikke veldig god - men sånn at vi ikke ble lei oss for å si det sånn. Vi er litt sære matmessig begge to nemlig.

Hver gang jeg ser nicket ditt så går den teite parodisangen: "Sa..sa..saera kahn" rundt oppi hodet mitt! :fnise:

Kan ikke si at jeg kjenner den sangen.

:ler: Nå er det en "i" inni der også, så det blir Sa E ri A(h).

Viktig å få med den "i"'n der ja.

Skrevet

Torsk i tomatsaus og bacon hørtes godt ut. :sikle:

Skrevet

Kjærligheten er som en due

Holder man den for fast så kveles den.

Holdes den for løst så flyr den sin vei.

Vis meg din litenhet -

og jeg vil synes du er stor.

Vis meg din svakhet -

og jeg vil synes du er sterk

Vis meg din redsel -

og jeg vil synes du er modig

Når du kritiserer meg

forstår jeg at jeg angår deg.

Når du er sint på meg

forstår jeg at jeg er viktig for deg.

Når jeg skuffer deg

forstår jeg at du er glad i meg.

Så vær deg selv

og jeg vil ta imot deg som en gave...

ukjent

Skrevet
Torsk i tomatsaus og bacon hørtes godt ut. :sikle:

Det var godt også, men tror nok ikke at det er noe vi kommer til å lage selv. Ingen av oss er særlig glad i torsk generelt. :lol:

I dag har jeg sovet lenge, og merker at kroppen er sliten for jeg er fortsatt supertrøtt. Bra jeg ikke skal ut eller ha besøk i dag, for føler meg ikke akkurat som en super konversasjonspartner.

I går da svigerfar var her snakket vi en del om det å snu vaskemaskinen for å få bedre plass på badet. I dag har han ordnet med lenger vanninntaksslange for oss og levert den på jobben til Mannen uten å skulle ha penger for den. Dvs at vi kan snu maskinen og på den måten få litt bedre gulvplass og planløsning på badet. Alle monner drar særlig siden vi ikke får pusset opp med det første.

Ellers er planene mine å prøve å få sydd litt på ting i dag, vil ha ferdig et par ting nå kjenner jeg...litt lei av å ha spisestuebordet okkupert av sytingene mine, så hadde vært greit å blitt ferdig med de prosjektene.

Skrevet

Syprosjekter ja, man begynner med alverdens beste intensjoner, men så dabber det av :roll: (for min del ihvertfall)

Snill og omtenksom svigerfar du har, som tenker på slike ting :)

Skrevet

Eg er visst ikkje bortimot aleine med januartipping lenger. :ler:

Spennande tider! Om tippinga mi slår til, er det vel sannsynlig at fødselen startar allerede i kveld! :sjokkert:

:popcorn:

Skrevet
Syprosjekter ja, man begynner med alverdens beste intensjoner, men så dabber det av :roll: (for min del ihvertfall)

Snill og omtenksom svigerfar du har, som tenker på slike ting :)

Nå syr jeg ikke for hånd da, DET kan jeg ikke, men bruker symaskin og jeg blir alltid ferdig med det jeg begynner på.

Han er kjempesnill, vet ikke hva vi skulle gjort uten han faktisk.

Eg er visst ikkje bortimot aleine med januartipping lenger. :ler:

Spennande tider! Om tippinga mi slår til, er det vel sannsynlig at fødselen startar allerede i kveld! :sjokkert:

:popcorn:

Du er ikke alene om januartipping lenger nei. :lol: Jeg tror ikke noe starter i kveld for å si det sånn, så tror nok ikke du har tippet riktig vennen.

Nå har jeg sydd ferdig lappeteppet til vesla, ganske fornøyd med det tatt i betraktning at det er første gang jeg syr et lappeteppe. Bilde kommer senere.

Nå har jeg bare igjen å sy et bæresjal, en ringslynge og en lommeslynge + fikse på noen greier til sofan. Tror jeg tar de sofagreiene først, tar kortest tid.

Svigerfar er et kapitel for seg selv, han stiller utrolig mye opp. Han hadde sagt til svigermor at han gjerne hjalp Mannen med å sette opp taklistene når han fikk tak i nye. Og skulle vi havne på sykehuset før Mannen kom så langt så kom han gjerne og gjorde jobben mens vi var der. :) Han sier ikke så mye med ord, men desto mer med handlinger.

Skrevet

Tingene til sofan er fikset og jeg hadde tenkt å sy en lommeslynge, men jeg finner ikke noe stoff som passer sammen. :sukk: Jeg har et stoff som er ypperlig til den ene siden, men finner ikke noe som passer til den andre siden. Har mye stoff og nå har jeg gått gjennom alt sammen. :sur: Og nå lurer jeg på om jeg skal ha sort og hvitt eller sort og lilla på utsiden også. Jeg blir helt skrullete av dette. Har bestemt meg for å ikke sy mer i dag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...