MarianneE Skrevet 19. januar 2010 #2121 Skrevet 19. januar 2010 Små, små armer holder rundt meg. Små, små armer holder rundt meg, øyne fulle av tillit, nysgjerrige på alt omkring. Så gjerne jeg skulle ha skånet deg for livets harde spill. Du vil nok møte skuffelse, ofte bli fylt av tvil. men lille lille menneske, du kan bli til hva du vil! Pokker ta at du alltid skal legge ut slike ting som får meg til å Godt jeg ikke har fått på mascara enda...
Nótt Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2122 Skrevet 19. januar 2010 En ny dag.... Var vel knapt nok til stede da Mannen kom og sa hadet, men så kjente jeg at jeg måtte på do. Ble liggende og debattere med meg selv om det virkelig var nødvendig å gå på do eller om det kunne vente. Det kunne det dessverre ikke. Og siden jeg skal til jordmor i dag måtte jeg ordne en urinprøve, dvs MÅ våkne. Tuslet tilbake i senga etter doturen og ble liggende og lese i 2 timer nesten. Utrolig deilig, men føler meg ganske så lat da. Etter at jeg sto opp nå har jeg laget frokost, ryddet bort ren oppvask og rene babyklær og spist frokost. Så da føler jeg meg plutselig ikke sååå lat lenger. Planer for dagen i dag er: - vaske opp - kaste papp - jordmortime - tenne lys på graven til oldemor ??? (kirkegården er rett ved siden av sykehuset) - sy lappeteppet (nå MÅ jeg bare få det gjort) - slappe av Tro om jeg klarer å fullføre i dag :klø:
Nótt Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2123 Skrevet 19. januar 2010 Pokker ta at du alltid skal legge ut slike ting som får meg til å Godt jeg ikke har fått på mascara enda... Er ikke meningen å få deg til å men legger ut ting jeg synes er fine.
Nótt Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2124 Skrevet 19. januar 2010 Planer for dagen i dag er: - rydde bort ren oppvask - rydde bort rene babyklær - vaske opp - kaste papp - jordmortime - tenne lys på graven til oldemor - sy lappeteppet (nå MÅ jeg bare få det gjort) - slappe av Da har jeg kommet meg hjem. Merker godt at ting er tyngre, men det var godt å være ute litt også. Da jeg sto ved gravstenen til oldemor kjente jeg mange rare tanker som ville trenge seg på. I tillegg nærmer vi oss snart årsdagen for exu'n min i fjor, og det gjør det enda merkeligere for tiden.
Gjest Problematique Skrevet 19. januar 2010 #2127 Skrevet 19. januar 2010 Jeg leste akkurat "kaste opp" på to do-lista di
Nótt Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2128 Skrevet 19. januar 2010 Det er veldig stille her idag! Hei Rekaaa!! Jeg leste akkurat "kaste opp" på to do-lista di Nei sånt driver jeg da i hvertfall ikke med, eller jeg planlegger det i hvertfal ikke. Blir ikke noe sying i dag heller, men slappe av derimot har jeg gjort en del av. Sov 1 1/2 time...derfor ingen sying. Strikker på lua til venninne G og håper jeg blir ferdig snart. Litt lei brunt og orange kan man si.
Gjest Problematique Skrevet 19. januar 2010 #2129 Skrevet 19. januar 2010 Og brunt og orange som er så grusom kombo også da
Minttu Skrevet 19. januar 2010 #2130 Skrevet 19. januar 2010 Brunt og lilla, eller brunt og turkis er bedre Er ikke glad i oransje Håper du har en fin kveld
Nótt Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2131 Skrevet 19. januar 2010 Og brunt og orange som er så grusom kombo også da Jeg synes ikke det er fint, men hun liker den kombo'n så da gjør jeg jo som hun ønsker. Men gleder meg til å bli kvitt de tingene for å si det sånn.
Gjest Fancy Nancy Skrevet 19. januar 2010 #2132 Skrevet 19. januar 2010 åh.. sukkk... fikk tåre i øyekroken av diktet ditt jeg og...
Gjest Rekaaa Skrevet 19. januar 2010 #2133 Skrevet 19. januar 2010 (Kommer på at jeg og har en lue oransj og brunt.. Den har aldri vært i bruk, merkelig nok.)
janne84 Skrevet 19. januar 2010 #2134 Skrevet 19. januar 2010 hvordan lærte du deg å strikke? kunne virkelig tenkt meg det, men er helt blank, vet absolutt ingen verdens ting om strikking..
Gjest Problematique Skrevet 19. januar 2010 #2135 Skrevet 19. januar 2010 Minner meg på at jeg må sette meg ned med garnet og strikkepinnene jeg har kjøpt, og lære meg å strikke vrangt...
Nótt Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2136 Skrevet 20. januar 2010 Vi gir deg vår hånd Vi gir deg vår hånd, grip den og hold den. Vi gir deg vårt håp og tenner et lys. Vi gir deg vår tro på at livet skal lykkes Vi gir deg alle våre gode dager, da glemmes de grå. Vi gir deg vår kjærlighet til eie så du kan slippe hånden og trives til du på nytt griper den
Nótt Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2137 Skrevet 20. januar 2010 åh.. sukkk... fikk tåre i øyekroken av diktet ditt jeg og... (Kommer på at jeg og har en lue oransj og brunt.. Den har aldri vært i bruk, merkelig nok.) Kan ikke skjønne det du... hvordan lærte du deg å strikke? kunne virkelig tenkt meg det, men er helt blank, vet absolutt ingen verdens ting om strikking.. Jeg lærte det da jeg var liten, også en dag fikk jeg bare lyst til å se om jeg husket det igjen. Og det gjorde jeg. Er det noe jeg er usikker på så går jeg inn på strikkeskolen til Garnstudio.no og finner ut av ting. Men eneste grunnen til at jeg ville se om jeg husket strikkingen var jo fordi jeg fant noe jeg hadde lyst til å lage. Minner meg på at jeg må sette meg ned med garnet og strikkepinnene jeg har kjøpt, og lære meg å strikke vrangt... Har du sett på strikkeskolen sine sider for hjelp der?? I natt har jeg ikke sovet noe godt. Våknet flere ganger av vondt i korsryggen, fant liksom ingen god stilling å sove i. Så langt i dag har jeg spist frokost og satt på dagens første vaskemaskin. Det blir nok noen maskiner i dag og i morgen, for skittentøyshaugen har vokst en del i det siste. Sånn går det når man ikke orker å vaske klær egentlig. Senere i dag skal jeg til fysio'n, lurer på om det blir siste gang før fødsel - for hun lurte nemlig på sist om det var vits med flere timer. Nok et tegn på at ting nærmer seg jo. Om Mannen har fått lønn i dag skal vi på Ikea og Maxbo en tur, er et par ting vi må ha før vesla kommer og da er det greit å få ordnet de FØR fødsel. Har jo skjønt at det kan skje når som helst egenltig, men før helgen passer det dårlig har jeg gitt beskjed om.
Miss I.W. Skrevet 20. januar 2010 #2138 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ogå fått for meg at det ikke passer med fødsel før helga, men gjerne tidlig nesten uke! Jeg skal på UL og cafè i morgen, fotpleie fredag og mamma kommer hjem fra ferie på lørdag, så over helga passer meg godt.
Nótt Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2139 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ogå fått for meg at det ikke passer med fødsel før helga, men gjerne tidlig nesten uke! Jeg skal på UL og cafè i morgen, fotpleie fredag og mamma kommer hjem fra ferie på lørdag, så over helga passer meg godt. Godt jeg ikke er alene. Lørdag skal vi i bursdagen til en kollega av Mannen og på søndag skal vi i middag hos min gudmor - hun ville nemlig se oss før vi ble tre. Søte damen! Så før helgen passer dårlig egentlig. + at jeg har jo bassengtrening på fredag og det vil jeg jo ha med meg.
Nótt Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2140 Skrevet 20. januar 2010 Da har jeg spist lunjsen min, rester fra i går varmet opp. Liker varm lunsj. Planer for dagen: - vaske sengeteppet vårt - henge det til tørk - vaske en maskin med håndklær og slikt - sy på lappeteppet - jeg har begynt i hvertfall. - fysio - henge opp håndklærne - vaske en ullmaskin - henge opp ullklærne - vaske opp - ikea og maxbo tur om Mannen har fått penger - gjøre ferdig lua til venninne G (prøve å hekle luesnorer)
Anbefalte innlegg