Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må ikke slite deg sånn ut!!

Bra du har en snill mann som tar godt vare på deg.. :hjerte:

Skrevet
Du må ikke slite deg sånn ut!!

Bra du har en snill mann som tar godt vare på deg.. :hjerte:

Jeg var ikke klar over at det skulle bli så slitsomt - var vel ikke selve shoppingen som var så slitsom, men generelt alt det som kom i tillegg...mammas skravling.

Nå er middagen fortært, dvs jeg klarte knapt nok 1/2 porsjon - orker ikke mer. Og så har Mannen laget varm sjokolade til meg så jeg skulle få i meg varmen. Snillingen.

Skrevet

Du samler alltid så mange fine dikt, vers og visdomsord så da jeg kom over dette tenkte jeg at jeg måtte dele med deg;

det er alltid

et annet hjerte

som får oss

til å kjenne

vårt eget

-ukjent-

Skrevet

En bitteliten oppmuntring

En bitteliten oppmuntring

det kan du kanskje trenge,

vi håper og vi tror at du

blir bra om ikke lenge.

Skrevet
Du samler alltid så mange fine dikt, vers og visdomsord så da jeg kom over dette tenkte jeg at jeg måtte dele med deg;

det er alltid

et annet hjerte

som får oss

til å kjenne

vårt eget

-ukjent-

Det var skikkelig fint MarianneE - tusen takk!!!

I dag tror jeg kan bli en veldig lang dag, kroppen protesterer mot å bli brukt. I natt måtte jeg ha hjelp av Mannen til å reise meg da jeg skulle på do, jeg hadde ikke sjans i havet til å klare det alene. Hadde han ikke hjulpet meg så hadde senga blitt våt for å si det sånn. Så jeg gruer meg til å gå ut i dag, men fysio og jobben krever en tur ut. Må levere nøkklene mine til vikaren min på jobb og jeg har sagt at jeg kommer i dag. :sukk:

Skrevet (endret)

den var kanskje ikke tiltenkt meg, men jeg tok den til meg forde, jeg!

:klemmer:

PS

Jeg mente det lille diktet "en bitteliten oppmuntring"

Jeg veit du har det fælt nå, de siste ukene er (vistnok) bare fæle.

Kjenner du noe som kan tilsi at babyen kommer snart?

Du har ikke lenge igjen, så det er bare å bite tenna sammen, snart er du ute og triller på jenta deres.

:kgbaby:

Endret av MarianneE
Skrevet

Håper dagen blir bedre enn du tror... Nøkklene kan alltis vente til en annen dag, det viktigste er at du slapper av og lar kroppen hvile..

Skrevet
den var kanskje ikke tiltenkt meg, men jeg tok den til meg forde, jeg!

:klemmer:

PS

Jeg mente det lille diktet "en bitteliten oppmuntring"

Jeg veit du har det fælt nå, de siste ukene er (vistnok) bare fæle.

Kjenner du noe som kan tilsi at babyen kommer snart?

Du har ikke lenge igjen, så det er bare å bite tenna sammen, snart er du ute og triller på jenta deres.

:kgbaby:

Nei den var ikke tiltenkt deg, men bra du tok den til deg for det. Jeg tenkte faktisk på meg selv med både bekken og ryggvondt i dag. :fnise: Jeg har det ikke fælt faktisk, det er bare det at kroppen min taklet ikke alt som skjedde i går på den beste måten. Og det merker jeg så sinnsykt godt i dag og i natt. :spy: Kjenner ingen tegn som kan tilsi at hun skal komme nsart, men så vet jeg jo ikke hva jeg skal se etter heller da. :fnise:

Håper dagen blir bedre enn du tror... Nøkklene kan alltis vente til en annen dag, det viktigste er at du slapper av og lar kroppen hvile..

Nøklene må nok leveres i dag, er greiere å gjøre det nå så er jeg ferdig med det og slipper å ha det hengende over meg. Skla hjem og sove når de er levert så jeg skal slappe av og ta det med ro. Heldigvis går det bane fra fysio til jobb så må jo ikke gå så mye da.

Skrevet

Jeg er hjemme igjen. Fysio'n var deilig, hun løste opp mye av stivheten i korsryggen og bekkenet. Er fortsatt ikke 100%, men er veldig mye bedre enn hva jeg var i dagmorges. Klarer å bøye meg uten de største problemene, så det jeg mistet på gulvet før jeg dro kunne jeg nå ta opp uten for mye tull. DET kunne jeg bare glemme før jeg dro. Har vært på jobb og levert fra meg nøklene mine, og nå skal jeg ikke innom der før etter fødsel. Må si at det faktisk er veldig deilig... :fnise: Fikk høre at hun ene assistenten min (eneste som er igjen faktisk) savner meg masse - og det er jo godt å høre.

Hentet barnepakken fra Rimi idag, og den var egentlig en stor skuffelse i forhold til de to andre barne-/babypakkene jeg har fått. Men nå er den i hus og den var gratis så så dum var den ikke.

Skrevet

Har du hentet Apotekets Babypakke?

Også kan du få fra Lindex via Liberoklubben også.

Kjekt å ha med seg på veien...

Skrevet
Har du hentet Apotekets Babypakke?

Også kan du få fra Lindex via Liberoklubben også.

Kjekt å ha med seg på veien...

Har hentet både apotekets babypakke og den fra Liberoklubben - derfor vi ble så skuffet over den fra Rimi. :fnise:

Skrevet

Ørsmå hender

Slike ørsmå hender

med et varig grep

om hjertene våre.

ukjent

Skrevet

Da er det fredag og straks helg for kjære. For meg går dagene litt mer i surr må jeg innrømme. :fnise: Jeg runder i hvertfall 38 uker i dag. Nå skal jeg straks ut døra for å dra i bassenget, første gang siden før jul og jeg gleder meg til det. Ellers har jeg et langt lerret å bleke i dag, har nemlig litt ting som må gjøres:

- legge sammen det rene tøyet på tørkestativene :jepp:

- ta inn madrassser og dynen til vesla fra verandaen :jepp:

- legge ut dunposen til lufting :jepp:

- legge bort det rene tøyet

- rydde bort oppvasken

- gå ned i boden med noe klær (tenkte å gjøre det på vei til bassenget)

- strikke ferdig høyrevotten til venninne G

- sy sammen lappene til lappeteppet

- rydde spisestuebordet

Har fått gjort litt allerede, også er det noen småting til som må gjøres sikkert. Har også fått ryddet litt på barnerommet, så føler meg ganske så flink i dag. :fnise:

Skrevet

Så dumt at du har en del vondter. Her går det opp og ned. Men snart har vi babyene våre her. Har planar om å hente rimipakken og apoteket sin på mandag.

Bra at fysioterapi hjelper deg. Eg skal ha fysioterapi i dag. Herlig at vi har så gode menn som tar vare på oss. :hjerte:

Skrevet

Synes det virker som om du er godt i gang allerede, enda klokka ikke er 11 engang. Håper du får en fin dag, og at det blir godt med trening. :klemmer:

Skrevet

Planer for dagen;

- legge bort det rene tøyet

- rydde bort oppvasken :jepp:

- gå ned i boden med noe klær (tenkte å gjøre det på vei til bassenget) :jepp:

- sy sammen lappene til lappeteppet

- rydde spisestuebordet

Også har jeg jo vært på bassengtrening - sinnsykt digg å bevege kroppen uten at den er så tung. :nigo: Gleder meg til neste fredag allerede. :fnise: Synes ikke jeg brukte så lang tid på å gå hjem fra treninga heller, 15 minutter og det inkluderer 4 etasjer opp uten pause. Bruker ca 7 minutter til treninga, men da har jeg ikke tatt med trappegåingen. Så ganske fornøyd med den fysiske innsatsen så langt i dag. Har noen punkter igjen på listen min ser jeg og de skal jeg prøve å fullføre, bare ha en liten sofapause først.

Så dumt at du har en del vondter. Her går det opp og ned. Men snart har vi babyene våre her. Har planar om å hente rimipakken og apoteket sin på mandag.

Bra at fysioterapi hjelper deg. Eg skal ha fysioterapi i dag. Herlig at vi har så gode menn som tar vare på oss. :hjerte:

De vondtene går over, men merker på kroppen at ting er tyngre og dermed tar lenger tid. Er vel bare sånn det er å være gravid tror jeg. :fnise: Apotekpakken synes jeg er bedre enn rimi sin pakke, men er veldig kjekt å få begge i hus.

Synes det virker som om du er godt i gang allerede, enda klokka ikke er 11 engang. Håper du får en fin dag, og at det blir godt med trening. :klemmer:

Føler at jeg er ganske så godt i gang selvom jeg ikke har fått gjort så veldig mye mer på listen siden jeg har vært på trening. Men det var sinnsykt digg å trene i dag, gleder meg til neste fredag allerede kjenner jeg. :fnise:

Skrevet (endret)

Planer for dagen;

- legge bort det rene tøyet :jepp:

- rydde bort oppvasken :jepp:

- gå ned i boden med noe klær (tenkte å gjøre det på vei til bassenget) :jepp:

- sy sammen lappene til lappeteppet - utsettes til lørdag eller søndag

- rydde spisestuebordet - delvis ryddet nå ihvertfall.

- pakket litt klær til Mannen i tilfelle fødsel :jepp:

Har ryddet deler av spisestuebordet og det som er igjen er stort sett det jeg trenger for å få sydde babyteppet. Så det kan jeg ikke rydde bort helt ennå. :fnise: Men siden jeg utsetter syingen av babyteppet må det ryddes vekk i morgen om ikke annet. Vil ikke utsette ryggen og bekkenet mitt for for mye i dag. For å få vekk den ene store tingen jeg ryddet bort fra bordet så måtte jeg rydde litt i kottet på soverommer også. Så nå sitter jeg med et par esker med ting fra bryllupet (som var for over 3 år siden) og som det er greit å få litt mer orden på. Er nok ting der jeg ikke trenger å ta vare på. :lol:

Ha en skikkelig fin helg :)

God helg !!!!

:klem:

God helg til dere også jenter. :klemmer.

Endret av Nótt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...