Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hun og han

Hun hadde flagret mellom menn,

men alltid fløyet utenom

de menn som kom,

og ennu aldri gitt seg hen.

Hans sjel var lenge uten venn.

Så møtte sjelen hennes sjel

og fant en hel

og uoppdaget jord i den.

Hans kropp var lenge uten venn.

Så møtte kroppen hennes kropp.

En sol stod opp

som aldri mer gikk ned igjen.

André Bjerke

*flyttet til bloggen*

Endret av Nótt
Skrevet
Så fine ting du strikker! :strix:

Og fin tittel på boka di! :jepp:

Takk!!!

Lekre votter, også så søt koseklut! Jeg elsker jo også som du vet pulsvarmerne mine. De er fortsatt like mye i bruk og jeg får fortsatt stadig komplimenter for dem. Ville ikke vært dem foruten på jobb.

Ikke sant kosekluten er søt??!!! Måtte jo bare prøve å strikke den da jeg så den og det var kjempelett. Så moro at dere setter sånn pris på ting jeg har laget, blir så glad i hjertet mitt når jeg ser det.

Skrevet

hei på deg søte Nóttesen!

lenge siden jeg har vært her nå, men er inne og oppdaterer meg selvom jeg ikke skriver så mye :)

Skrevet

Da er jeg ferdig med halvfingervantene til Mannen. Han er kjempefornøyd. :nigo: Bilde kommer senere, nå må jeg nemlig stelle meg siden vi skal ut og spise middag med søsknene mine, mamma og et par venner av henne igjen - for å feire 60-års dagen hennes. Hun vet ikke at vennene kommer, er vi ungene som har organisert hele greia. Gleder meg faktisk til å se uttrykket hennes når hun ser at det ikke bare er vi ungene som er der.

Gjest Problematique
Skrevet

For et nydelig innlegg om deg og Mannen :klemmer:

Jeg har min "teori/følelse" ang det som skjedde i fjor, det høres sikkert skikkelig dumt ut, men slik er nå min personlige tro... Jeg tror det var Vesla som prøvde å komme til live da, men som ikke var klar enda. Så jeg føler ikke at dere har mistet, mer bare måtte vente litt lenger. Men det er min personlige tro rundt slike ting hvertfall.

Håper dere får en fin kveld :klemmer:

Skrevet
Så snille dere er! :smilbla:

:) Litt stas må man vel gjøre på sin mor når hun fyller 60??!! :lol:

For et nydelig innlegg om deg og Mannen :klemmer:

Jeg har min "teori/følelse" ang det som skjedde i fjor, det høres sikkert skikkelig dumt ut, men slik er nå min personlige tro... Jeg tror det var Vesla som prøvde å komme til live da, men som ikke var klar enda. Så jeg føler ikke at dere har mistet, mer bare måtte vente litt lenger. Men det er min personlige tro rundt slike ting hvertfall.

Håper dere får en fin kveld :klemmer:

Det er ikke helt sånn jeg tenker, men ikke så langt unna min teori at jeg kan godta den forklaringen. :fnise:

Da har vi kommet hjem etter en lang middag. Vi tok med oss all pappen og papiret som skulle i pappcontaineren her ute da vi gikk, og hadde egentlig veldig god tid til banen. Men den kom 3 minutter for tidlig så vi endte med å måtte løpe til den for å rekke den. Løpe i oppoverbakke når det er kaldt og glatt er IKKE godt når man har bekken-og symfyseløsning. :tristbla: Hadde ganske vondt da jeg satt på banen ned til sentrum, men det kjentes ganske greit ut da vi gikk av. Men der tok jeg faktisk ganske så feil, hele veien fra National og opp til restauranten stakk det noe helt for jævlig foran i symfysen, nesten så jeg ikke klarte å gå. Men vi kom nå frem og det uten at vi brukte så veldig mye lenger tid enn vanlig.

Mamma ble i hvertfall superoverrasket da hun så hvem som kom til middagen, hun forventet bare oss i familien. Og alle hadde med gaver i tillegg til å møte opp og spise middag med henne. :fnise: Noe hun ble enda mer overrasket over. Det var en veldig vellykket bursdagsfeiring og da hun fant ut at hun ikke skulle betale for maten, ble det bare enda bedre. Da vi gikk derfra gjentok hun flere ganger at hun hadde kost seg masse. Så jeg vil si at dette klarte vi bra.

Mannen og jeg endte med å ta trikken ned til sentrum for så å ta banen hjem. Kjenner at jeg nok kommer til å være ganske så stiv i morgen, men det tar vi i morgen og ikke i dag.

Skrevet

Så koselig at hun ble så glad! :)

Du får ta det med ro nå da. Jeg vet godt hvordan det er med symfyseløsning. Den var det verste hos meg de siste ukene. Det knaket når jeg var så syndig og prøvde å snu på meg i senga. :forvirret: Vondt var det og!

Skrevet
Så koselig at hun ble så glad! :)

Du får ta det med ro nå da. Jeg vet godt hvordan det er med symfyseløsning. Den var det verste hos meg de siste ukene. Det knaket når jeg var så syndig og prøvde å snu på meg i senga. :forvirret: Vondt var det og!

Her knaker det ikke, men det stikker noe så jævlig til innimellom at jeg tror jeg skal knele - og akkurat sånn var det i dag etter den teite løpeturen. Men når banen er for tidlig ute og vi MÅ rekke den banen for å være på restauranten til rett tid, måtte jeg løpe. Ja, ja er jo ikke sånn jeg gjør til hverdags da.

Gjest Problematique
Skrevet

Godt å høre at hun koste seg :) JEg innbilder meg at hun er som min; ikke verdens letteste å gjøre tilfreds når det gjelder slike ting...

Lyst til å høre din teori en gang :) Godt du ikke ble fornærma, jeg luftet den tanken for en annen en gang og hun ble rett og slett dødsfornærma og skikkelig sur for at jeg kunne si noe sånt...

Skrevet

Takk for at du åpnet

så mange dører for meg,

uten å dytte meg

gjennom dem

Pam Brown

Skrevet
Så koselig for moren din! :smilbla:

Ja jeg synes i hvertfall det.

Godt å høre at hun koste seg :) JEg innbilder meg at hun er som min; ikke verdens letteste å gjøre tilfreds når det gjelder slike ting...

Hun er nok ikke den letteste å tilfredsstille nei, derfor veldig glad for at hun satte så stor pris på denne middagen.

Lyst til å høre din teori en gang :) Godt du ikke ble fornærma, jeg luftet den tanken for en annen en gang og hun ble rett og slett dødsfornærma og skikkelig sur for at jeg kunne si noe sånt...

Teorien min skal du få høre en gang, men jeg sier ikke noe om den her i dag.

Da er Mannen og jeg våkne, han har tatt seg fri i dag - deilig. Om en times tid skal vi ut og kjøre for å komme oss på en siste UL før termin. Gleder meg til å se vesla igjen før fødsel. :hjerte:

http://www.youtube.com/watch?v=U0kJHQpvgB8. :skratte:

Skrevet
Innom og legger igjen en :klem:

Så koselig med en :klem: på morgenkvisten. :klemmer: tilbake.

Gjest Rekaaa
Skrevet

Spennende med siste UL før termin, ha en fin dag Nótt :smilyblomst:

Skrevet

Har ikke mye fornuftig å komme med, men må bare si at jeg liker tittelen på boka di veldig godt!

Kos dere på UL, spennende at Vesla kan komme når som helst nå!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...