Saeria Skrevet 19. desember 2009 #1641 Skrevet 19. desember 2009 Du får prøve å kose deg hjemme i fred og ro.
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1642 Skrevet 19. desember 2009 Du får prøve å kose deg hjemme i fred og ro. Det skal jeg, tenkte å sette på en film og strikke på vottene mine - som jeg begynte på i dag. Må ha tunga rett i munnen og telle hele veien.
*Enigma* Skrevet 19. desember 2009 #1643 Skrevet 19. desember 2009 Det skal jeg, tenkte å sette på en film og strikke på vottene mine - som jeg begynte på i dag. Må ha tunga rett i munnen og telle hele veien. Håper du koser deg
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1644 Skrevet 19. desember 2009 Dagens fine: Mannen som passer på meg Hentet pakke fra MarianneE Ferdig med å pakke inn julegavene Mannen laget god middag Begynt å strikke på vottene mine
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1645 Skrevet 20. desember 2009 Det er ikke så mye våre venners direkte hjelp som er til hjelp, men vissheten om at de er villige til å hjelpe. Epikur
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1646 Skrevet 20. desember 2009 Vi fikk sove lenge i dag, Mannen sto opp 0930 ca og det er lenge til han å ligge i senga og jeg var oppe en tur på do 30 min senere. Lå i senga til nærmere 1100 med varm sjokolade, kanelgifler og bok - deilig å ta det med ro og kose seg en søndagsmorgen. Mamma kom innom og hentet gaven til farmor og gudmoren min, siden de skulle utover til familien i dag. Mens jeg lå i senga spør kjære om jeg vil være med på kino i dag, så da skal vi på kino og se Avatar. Og kanskje ut og spise før kinoen eller bestille noe mat hjem etter kinoen - alt avhengig av formen min. Han ville ta meg med ut og kose oss. Skal straks trille ut berlinerkranser og Mannen skal vaske gulvene her. Men har ingen planer om å stresse livet av oss i dag - det er søndag tross alt.
Gjest Skrevet 20. desember 2009 #1648 Skrevet 20. desember 2009 Høres koselig ut med kinodate Vil ønske deg og Mannen en god jul. Håper dere koser dere og får ladet opp til neste år som sikkert blir travelt!
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1649 Skrevet 20. desember 2009 Så kos med kino! Ja, veldig. Vi har en avtale om en date i romjulen, men dette kom helt ut av det blå. Han er så søt. Høres koselig ut med kinodate Vil ønske deg og Mannen en god jul. Håper dere koser dere og får ladet opp til neste år som sikkert blir travelt! Håper du også får en fin jul. ____________________________________________________________________ Nå har jeg lagt sammen rent tøy, ryddet på barnerommet og skal snart trille ut berlinerkranser. Mannen er flink og støvsuger før han skal vaske. Tok alt sengetøyet og klutene vi har kjøpt ut av emballasjen sin slik at det bare er å slenge i vaskemaskinen når jeg kommer så langt, dvs romjulen. Gleder meg litt til å vaske det vi har kjøpt slik at vi får en oversikt over hva vi faktisk har og hva vi trenger. Tror vi trenger et par laken til vogga og vogna, men ellers er ikke sengetøy noe vi stresser med. Blir nok litt shopping i januar av klær tenker jeg. Vi får se om vi får noe til jul og evt hva det blir. Gleder meg til å få hengt opp vuggen og skrudd sammen sengen slik at de er unna veien der de er nå og når de er opp vil det jo automatisk forsvinne ting fra skapet til vesla slik at det blir bedre plass der også.
Saeria Skrevet 20. desember 2009 #1650 Skrevet 20. desember 2009 Så flinke dere er! her måker mannen snø. Jeg har satt på en runde med klesvask, lagt en ullpysj til vask og sydd sammen et hull i en annen. Hullet var i sømmen da, så den er jo ikke ødelagt. Jeg har begynt å samle sammen tøy til deg. Tenker du skal få låne det meste av vårt økologiske bommullstøy, samt den gode bambusdressen. Hvis du vil, kan du få låne bånsullpysjen(e) etter søster. De er jo i utgangspunktet så dyre, så det er jo penger spart. Gode som gull er de og! Er det noe dere kunne tenke dere til vesla, sånn ellers?
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1651 Skrevet 20. desember 2009 Så flinke dere er! her måker mannen snø. Jeg har satt på en runde med klesvask, lagt en ullpysj til vask og sydd sammen et hull i en annen. Hullet var i sømmen da, så den er jo ikke ødelagt. Jeg har begynt å samle sammen tøy til deg. Tenker du skal få låne det meste av vårt økologiske bommullstøy, samt den gode bambusdressen. Hvis du vil, kan du få låne bånsullpysjen(e) etter søster. De er jo i utgangspunktet så dyre, så det er jo penger spart. Gode som gull er de og! Er det noe dere kunne tenke dere til vesla, sånn ellers? Tusen takk sier jeg for alt vi får låne. Som du sier det er penger spart, og det er ikke noe vi har flust av etter jul. Når det gjelder til ting vesla sånn ellers så vet jeg faktisk ikke akkurat nå. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har full oversikt over ting for øyeblikket. Men etter et par vaskerunder i romjulen får jeg nok mer oversikt håper jeg.
Saeria Skrevet 20. desember 2009 #1652 Skrevet 20. desember 2009 Har dere leker? Ikke det at det brukes helt i starten, men g ble veldig glad for elefanten han fikk da han var rundt 6-7 uker. Den har vært en stor favoritt siden.
Gjest Problematique Skrevet 20. desember 2009 #1653 Skrevet 20. desember 2009 Å, så koselig med kinodate idag! Kos dere masse
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1654 Skrevet 20. desember 2009 Har dere leker? Ikke det at det brukes helt i starten, men g ble veldig glad for elefanten han fikk da han var rundt 6-7 uker. Den har vært en stor favoritt siden. Vi har 3 forskjellige bamser, en koseklut med laban og 3 andre leker så noen leker har vi faktisk. Å, så koselig med kinodate idag! Kos dere masse Det skal bli veldig kos. ______________________________________________________________________ Nå står siste brettet med berlinerkranser i ovnen. Det ble ett brett med vanlige kranser og et 1/2 brett med måneformede kaker. Og jeg har blandet hvitt perlesukker med rosa små sukkerkuler. Så nå blir svigermor fornøyd på julaften når hun får berlinerkransene hun spurte så pent om hun kunne få.
MarianneE Skrevet 20. desember 2009 #1655 Skrevet 20. desember 2009 Flink du er og baker til jul! Jeg har bakt rundstykker og skal bake cookies og det er det som blir bakt. Har laget sjokoladerisboller og julegodt også, så heeeelt håpløst er det ikke.
loffen Skrevet 20. desember 2009 #1656 Skrevet 20. desember 2009 Håper filmen er bra. Den har fått veldig gode kritikker.
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1657 Skrevet 20. desember 2009 Flink du er og baker til jul! Jeg har bakt rundstykker og skal bake cookies og det er det som blir bakt. Har laget sjokoladerisboller og julegodt også, så heeeelt håpløst er det ikke. Er det eneste jeg baker til jul. Men får skikkelig skryt av svigermor for de da. Håper filmen er bra. Den har fått veldig gode kritikker. Den var skikkelig bra!!! Da har vi kommet hjem fra en spontan date. Vi spiste på Fridays, det var godt, men fullt av bråkete unger og kaldt. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så kaldt der inne. Og etter maten var det altså film. Og for en film!!! Den kan anbefales på det varmeste for å si det sånn.
Nótt Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1658 Skrevet 20. desember 2009 Dagens fine: Sovet lenge med Mannen Spontan date Fine filmen!! En aktiv i magen under kinoen Mannen
Saeria Skrevet 20. desember 2009 #1659 Skrevet 20. desember 2009 Så kos med spontan date. Tror jeg må ymte litt frempå til mannen der.
Nótt Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #1660 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har uten tvil fortjent mine fiender, men jeg er slett ikke sikker på om jeg har fortjent mine venner. Walt Whitman
Anbefalte innlegg