Nótt Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #1621 Skrevet 17. desember 2009 (endret) Dagens fine: Siste dag på jobben - hvor jeg jobbet Pakket inn flere julegaver Truffet ML og Var med ML i stallen ML kjørte meg hjem Endret 17. desember 2009 av Nótt
Nótt Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1623 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det beste Det beste du kan gi dine barn, nest etter gode vaner, er gode minner. Sydney J. Harris Endret 18. desember 2009 av Nótt
Nótt Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1624 Skrevet 18. desember 2009 Da har jeg vært hos legen, på bassengtrening og spist lunsj med en av jentene fra treningen. Nå har jeg satt på en vaskemaskin og skal straks legge meg litt og snorke. Er faktisk blitt veldig sliten av alt i dag.
Nótt Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1627 Skrevet 18. desember 2009 Sov godt snuppa Takk vennen - jeg sov veldig godt. _______________________________________________________________________ Jeg sov veldig godt faktisk, la meg i senga oppå dyna med sengeteppet og fleeceteppe over meg - god og varm. Deilig!!! Våknet rett før Mannen ringte fra butikken, da hadde jeg sovet i 1 1/2 time. Fikk et skikkelig hosteanfall mens vi snakket sammen, og måtte bare legge på. Har hostet en del de siste dagene pga kulden tror jeg, men dette var det kraftigste anfallet siden jeg har begynt med ventolin. Hostet på meg bekkenvondt og ryggvondt nå, så måtte ha hjelp til å komme ut av senga da Mannen kom hjem. Han er så søt der han kommer inn til meg kysser meg ømt og forteller meg at han elsker meg, mens han ser kjærlig på meg. :rødme: Også tar han seg tid til å hjelpe meg opp og lager middag til meg. Han er bare verdens beste.
Gjest Problematique Skrevet 18. desember 2009 #1628 Skrevet 18. desember 2009 Han er fantastisk altså :rødme:
Nótt Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1629 Skrevet 18. desember 2009 Han er fantastisk altså :rødme: Han er bare helt herlig. *bloggoppdatering*
Nótt Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1630 Skrevet 18. desember 2009 Dagens fine: Ferdig med julegaven til Mannen Bassengtrening Lunsj med bassengvenninne God grønnsakssuppe til middag Mannen :rødme:
Frk edderkopp Skrevet 18. desember 2009 #1632 Skrevet 18. desember 2009 Så heldig du er som har stall å gå til. Snille mannen som passer på deg
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1633 Skrevet 19. desember 2009 En ny dag! Jeg har fått en vakker gave. En ny dag som kun er min. Det er opp til meg å velge hva jeg bruker gaven til. Dagen står der i min dørsprekk, venter på å komme inn. Full av blanke, rene sider med all verdens farger til. Hvordan kan jeg best utnytte denne gaven jeg har fått? Jeg må velge varme farger, ikke farge arket grått. Jeg vil bruke dagens timer til å være positiv. Glede mennesker jeg møter Gi oppmuntring og smil. Uansett så må jeg huske at når dagen er forbi, har de ting jeg sa og gjorde tråkket opp en sti. Det er opp til meg å styre hvor den stien fører hen. Ønsket er at du som ser den kan se sporet av en venn..... (Ukjent)
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1634 Skrevet 19. desember 2009 Et langt innlegg også ble det borte. <- sånn føler jeg meg, er blitt ennå tettere, klarer ikke å puste gjennom nesa og halsen er full av slim. Det går over, men passer dårlig nå egentlig. Har masse som må gjøres her hjemme da så kanskje håp om at ting blir gjort... * vaske gulvene (Mannen) * tørke støv * rydde * vaske opp (Mannen) * bake berlinerkranser * sette opp tak- og gulvlister (Mannen) * pakke inn de siste julegavene * pakke ned julegavene så de er klare til å bli tatt med julaften * hente pakke på posten Så nok å gjøre egentlig, men ingen tiltakslyst ennå. Kanskje den kommer tuslende etter hvert. Er lov å håpe i hvertfall.
Gjest Fancy Nancy Skrevet 19. desember 2009 #1635 Skrevet 19. desember 2009 Det beste Det beste du kan gi dine barn, nest etter gode vaner, er gode minner. Sydney J. Harris åå denn fikk meg til å tenke på et lite skilt som hang på baderommet når jeg var liten... det beste en far kan gjøre for sine barn er å elske deres mor.... husker jeg pugget den baklengs...
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1636 Skrevet 19. desember 2009 åå denn fikk meg til å tenke på et lite skilt som hang på baderommet når jeg var liten... det beste en far kan gjøre for sine barn er å elske deres mor.... husker jeg pugget den baklengs... Så koselig!! ---------------------------------------------------------------------- Nå er sokkene til vesla ferdig!! Neste prosjekt er votter til meg - med farget mønster. Har aldri strikket med farget mønster før så dette blir spennende.
Gjest Problematique Skrevet 19. desember 2009 #1637 Skrevet 19. desember 2009 Isj, så kjedelig med dårlig form! Håper virkelig du blir bedre utover dagen Spennende votteprosjekt, du må poste bilder når du blir ferdig
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1638 Skrevet 19. desember 2009 Isj, så kjedelig med dårlig form! Håper virkelig du blir bedre utover dagen Spennende votteprosjekt, du må poste bilder når du blir ferdig Bedre blir jeg, men om det blir utover dagen gjenstår å se. Litt kjipt å ikke kunne bruke nesespray pga at jeg ikke tåler det når jeg blir så tett. Måtte ut og hente pakke på posten (fra MarianneE- TUSEN TAKK) og da gikk jeg innom apoteket og kjøpte mentholatum salve som jeg har smurt litt av under nesen - og den renser opp - heldigvis. Skal poste bilder av votteprosjektet når det er ferdig, håper jeg får det til.
Nótt Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1640 Skrevet 19. desember 2009 Har masse som må gjøres her hjemme da så kanskje håp om at ting blir gjort... * vaske gulvene (Mannen) * tørke støv * rydde - litt * vaske opp (Mannen) * bake berlinerkranser - Satt deigen så delvis ferdig, blir ferdig i morgen * sette opp tak- og gulvlister (Mannen) skjer ikke denne helgen * pakke inn de siste julegavene * pakke ned julegavene så de er klare til å bli tatt med julaften * hente pakke på posten Har fått gjort litt i hvertfall og Mannen har sagt at han skal vaske gulvene i morgen så da blir det fint og rent her. Listene blir nok ikke prioritert denne helgen ser jeg. Men man vet jo ikke hva morgendagen bringer. Eller noe vet jeg jo, jeg skal lage ferdig berlinerkransene. Deigen der er satt, men den skal stå kaldt noen timer eller over natten. Her blir det over natten for jeg orker ikke å gjøre noe med de alene nå i kveld. Mannen skal nemlig på fest, er invitert jeg også, men formen min tilsier en stille og rolig kveld her hjemme.
Anbefalte innlegg