Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist, og uforståelig :klem:

Ufattelig tragisk når mennesker tar sitt eget liv :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en nyhet å våkne til! :(

Selv om man ikke har vært sammen på lenge, så gjør det jo vondt..

:klem:

Skrevet

Sånne nyheter er så merkelig å få, og fryktelig, fryktelig trist selv om man ikke har sett personen på lenge. :klemmer:

Skrevet

Ble ganske satt ut av den nyheten ja, ringte broder A som var veldig god venn med lillebroren hennes og mamma som kjente foreldrene - og de ble like satt ut som meg. Det er ufattelig at noen velger å ende livet sitt på den måten.

Over til noe helt annet... Nå har vi kommet hjem fra Sverige, jeg er helt utslitt her jeg sitter, men det var en veldig fin tur. Vi hadde med venninne M, og skravla gikk hele tida mer eller mindre. Vi fikk kjøpt det vi skulle og litt til som vanlig. :fnise: Mat og godis er obligatorisk når man reiser til Sverige og det fikk vi jo - selvfølgelig. Mannen fant en julegave til søstra si der borte og jeg har fått en gaveidé til bestis sin bursdag neste år. Kjøpte meg en pynteting selv, som jeg er veldig fornøyd med. Kan ta bilde og legge ut i bloggen senere, men ikke i dag. Fikk også kjøpt julegave til farmor og gudmoren min så da var det i boks også. Nå mangler jeg bare gave til Mannen, også er jeg ferdig. :bolledeig: Vi fikk også kjøpt oss to nyfødt smokker, en leke ting fra Barbapappa og sutte-/koseklut med Laban til vesla. :fnise: Alt i alt en veldig fin dag, selvom starten ble noe amputert.

Skrevet

Huff, for en fæl nyhet å våkne til! :(

Bra at resten av dagen har vært fin da. :)

Skrevet
Huff, for en fæl nyhet å våkne til! :(

Bra at resten av dagen har vært fin da. :)

Veldig deilig at vi har hatt en så fin dag på tross av den dårlige nyheten ja.

Skrevet

Dagens fine:

Koselig tur med venninne M

Kjøpt et par ting til vesla

Kjøpte fine pyntetingen :nigo:

Mannen som passer på meg

Mye bevegelse i magen akkurat nå

Skrevet

Så trist med den gamle bestevenninna di! :tristbla:

Jeg er også fornøyd med Nordby-shoppingen min i dag!: :nigo:

Krysser veldig fingre og alt for at dere skal få lilla vogn! Det høres kjempestilig ut. :hoppe:

Og :blomst: til deg og en deilig permisjonstid! :klem:

Skrevet

SEBRA

Jeg spurte en gang en sebra:

Er du sort med hvite striper

eller hvit med sorte striper?

Og sebraen så på meg og sa:

Er du sterk med svake sider

Eller svak med sterker sider?

Er du god med onde påfunn

eller ond med gode påfunn?

Er du glad med triste dager

eller trist med glade dager?

Er du flink med dumme innfall

eller dum med flinke innfall?

Og slik fortsatte og fortsatte

og fortsatte den,

og aldri, aldri, aldri, aldri spør jeg

en sebra om striper igjen.

Shel Silverstein

Skrevet (endret)

Nok en ny dag truer i horisonten, og også dette ser ut til å bli en lang dag. Må innrømme at jeg gleder meg til helgen og det å kunne sove lenger enn til 0630. :gjespe:

I dag er planene som følger;

* fysio

* jobb

* hjem og pakke inn julegaver

* spise litt

* dra og levere julegaven til gudmoren min

* eller dra rett til venninne ML - kommer an på hvor mye klokka blir

* dra i stallen med venninne ML

* så hjem og spise og skravle før hun kjører meg hjem

* stupe i seng

Morgendagen ser slik ut:

* legen

* bassengtrening

* hjem og sove :fnise:

Og til de som lurer på hvorfor ting tar sånn tid, så er jeg ufattelig treig for tiden og først nå legger ut tidligere lovet sjokolademousse oppskrift:

4-6 personer.

5 egg

4 ss kaffe/vann/kakao

250 gram kokosjokolade

1 ss smør

litt salt og litt chili (Mannens eget bidrag)

Smelt sjokoladen over vannbad med smøret og væsken. Del eggene og pisk hvittene stive. Når sjokoladen er smeltet bland i en og en eggeplomme. Så blandes sjokoladeblandingen med de stivpiskede eggehvittene. Hell moussen i serveringsskøler og sett i kjøleskapet natten over.

Endret av Nótt
Skrevet

Hmm, kanskje jeg skulle prøve å lage denne til julebesøk hos opphavet :kokk:

Ikke slit deg helt ut i dag da :klem:

Gjest Problematique
Skrevet

Psst du skrev navnet på Mannen :)

Kokosjokolade? :klø: Kokesjokolade?

Skrevet
Psst du skrev navnet på Mannen :)

Kokosjokolade? :klø: Kokesjokolade?

Bruk så mørk sjokolade som du vil, mener at eldorado har en kokesjokolade faktisk. Tror det er den vi bruker.

Skrevet

:goodbye:

Hvordan er det med deg idag?

Kan du ikke gi et pip fra deg når pakken er kommet fram?

Jeg liker å få vite slikt, så jeg vet at alt er greit.

La forresten oppi en liten ting til vesla og.

Synes liksom jeg måtte skjønner du, siden jeg (og flere) har fulgt deg unnfangelsen. Vel... nesten da...

:fnise:

:klemmer:

Skrevet
:goodbye:

Hvordan er det med deg idag?

Kan du ikke gi et pip fra deg når pakken er kommet fram?

Jeg liker å få vite slikt, så jeg vet at alt er greit.

La forresten oppi en liten ting til vesla og.

Synes liksom jeg måtte skjønner du, siden jeg (og flere) har fulgt deg unnfangelsen. Vel... nesten da...

:fnise:

:klemmer:

Jeg har fått en hentelapp som jeg tror er selen. Skal hente den i morgen, i dag rekker jeg det ikke. Også skulle du ikke ha lagt noe nedi til vesla da. :rodme: Tusen takk!!!!

Jeg har endelig kommet meg hjem fra jobben, siste dag faktisk. Litt rart å tenke at jeg ikke skal jobbe noe mer før etter nyttår 2010/2011. Skal innom en dag i romjula har jeg sagt og fikk beskjed om å ringe så de kunne lage noe godt den dagen. Veldig koselig at de viser at de setter pris på meg da.

Nå skal jeg snart pakke inn julegaver før jeg tusler meg avgårde til venninne ML. Skal bli kos å treffe henne og skravle - lenge siden sist.

Skrevet

Åh! Det var i dag det ja! Jeg ligger en dag før denne uka jeg.

:roser: For siste dag på jobben!

Skrevet
Åh! Det var i dag det ja! Jeg ligger en dag før denne uka jeg.

:roser: For siste dag på jobben!

Det ble i dag ja, hadde håpet at tirsdag skulle være den dagen, men MÅTTE innom med info og sånt til vikaren min. Greit å ha levert det før julen så jeg ikke har det hengende over meg i romjulen.

Nå har jeg pakket inn 4 julegaver til. Nå gjenstår det kun 4 gaver å pakke inn, men Mannen må ordne siste biten til tre av dem og jeg må ordne gave til Mannen før de kan pakkes inn. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...