Lucky? Skrevet 11. desember 2009 #1541 Skrevet 11. desember 2009 Jeg runder forresten 33 uker svanger i dag!! Gratulerer Godt å lese at du har blitt helt sykemeldt Det viktigste er jo at du er i form og kan nyte de siste ukene, i stedet for å være helt utslitt hver dag Ha en fin helg
Nótt Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1542 Skrevet 11. desember 2009 Nå har jeg ikke blitt helt sykmeldt ennå, men sagt på jobb at jeg kommer til å be om å bli det. Må høre på kroppen nå, og det er ikke bra å sove 2 timer fordi jeg har vært på jobb i 3 timer. Da er det bedre at jeg pusler med ting hjemme.
Nótt Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1543 Skrevet 11. desember 2009 Dagens fine: Julelunsj på jobben Hentet av Mannen Kontroll på ABC-klinikken Hentet bryllupsbilder (julegave til svigermor) Mannen Vesla i magen
Nótt Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1544 Skrevet 12. desember 2009 Når årenes tyngde blir lagt om din panne og tiden har rørt ved ditt myke kinn og ungdommens glans er borte fra øyet vil likefullt jeg som idag, være din. ukjent
Nótt Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1545 Skrevet 12. desember 2009 Tidlig oppe til lørdag og være, men vi skal jo tross alt gjøre siste innspurten på fellesgavene til venner og familie i dag. Også våknet vi av at en mor og en datter i nabooppgangen hylte til hverandre kl 0610 i dag. VELDIG fornøyd over akkurat den gitt. Dette er ikke første gang vi hører dem, men det er første gang det er så tidlig.
Minttu Skrevet 12. desember 2009 #1546 Skrevet 12. desember 2009 Oi, så koselig å bli vekket av skrikende folk så tidlig på morgen! Tar hensyn til folk ja.. Dere får kose dere med julegaveshopping idag! Skal selv ned til byen for å bli ferdig med gaver og ting, gleder meg til jeg er ferdig God helg
Gjest Problematique Skrevet 12. desember 2009 #1547 Skrevet 12. desember 2009 Vennen Jeg er her fortsatt altså, jeg har bare sjeldent tid til å skrive hos alle på KG for tiden
Nótt Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1549 Skrevet 12. desember 2009 Oi, så koselig å bli vekket av skrikende folk så tidlig på morgen! Tar hensyn til folk ja.. Dere får kose dere med julegaveshopping idag! Skal selv ned til byen for å bli ferdig med gaver og ting, gleder meg til jeg er ferdig God helg Tar skikkelig hensyn da ja. Har hørt de før, men ikke så tidlig på en lørdagsmorgen. Ble du ferdig med julegavshoppingen din??? Vennen Jeg er her fortsatt altså, jeg har bare sjeldent tid til å skrive hos alle på KG for tiden Vet du er her, men du har jo fått litt mye å gjøre med to små puser da. ----------------------------------------------------------------------- Vi ble ferdige med de gavene vi skulle og godt er det. Nå må vi bare ta ut penger til de som skal få det, så er alle i boks. Deilig!!!! I dag har jeg pakket inn 7 julegaver, har noen igjen, men skal ta ut litt penger først og kjøpe en sølvtusj til å skrive med før de blir pakket inn. Ellers har jeg vasket en maskin med klær og hengt opp den, nå venter jeg bare på at dressen fra jobb skal bli ferdig vasket så den kan henges til tørk.
Nótt Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1550 Skrevet 12. desember 2009 Dagens fine: Ferdig med julegaveinnkjøp Ferdig med julegavelagingen Pakket inn halvparten av gavene Begynt på siste strikkeprosjekt for andre Mannen :rødme: Vesla i magen
Saeria Skrevet 12. desember 2009 #1551 Skrevet 12. desember 2009 Så flink du er med julegavene! Du som straks er høygravid og greier!
Minttu Skrevet 12. desember 2009 #1552 Skrevet 12. desember 2009 Ble du ferdig med julegavshoppingen din??? Så bra at dere fikk kjøpt inn det dere skulle Ble ikke sånn med meg Jeg fikk kjøpt gave til hun på jobben, som jeg skulle kjøpe til. Men gave til noen av søsknene mine fikk jeg ikke kjøpt, visste hva jeg skulle kjøpe til ene lillebroren min, men var så mange folk på kjøpesenteret at jeg måtte bare ta neste buss hjem Også viste jeg ikke hva jeg skulle kjøpe til de to andre søsknene mine, men prata med pappa i kveld, så nå vet jeg det! Har skrevet en lang og detaljert liste over hva og hvor jeg skal shoppe! Så på mandag eller tirsdag må jeg bare gjøre det. Men da skal jeg være flink og bli ferdig
Miss I.W. Skrevet 12. desember 2009 #1553 Skrevet 12. desember 2009 Innom å hilser på! Ha ei fortsatt fin helg!
MarianneE Skrevet 13. desember 2009 #1554 Skrevet 13. desember 2009 *kremt* http://www.kidsroom-norge.com/epages/kidsr...4698-0581-51283 Hvis du vil ha den sier vi 200kr. Den er lite brukt, og bare brukt inne. Originalesken følger med.
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1555 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Et perfekt eksempel Et perfekt eksempel på mindretallsregjering, er å ha en baby i huset. Ukjent Endret 13. desember 2009 av Nótt
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1556 Skrevet 13. desember 2009 Så flink du er med julegavene! Du som straks er høygravid og greier! Nå føler jeg meg ikke veldig flink da for det er veldig mange som i år kun får penger eller gavekort. Men det er jo gaver det også. Og på den andre siden føler jeg meg faktisk flink siden jeg har laget en del av gavene selv i år. Er deilig å se at man snart er ferdig med gavestyret!!! Så bra at dere fikk kjøpt inn det dere skulle Ble ikke sånn med meg Jeg fikk kjøpt gave til hun på jobben, som jeg skulle kjøpe til. Men gave til noen av søsknene mine fikk jeg ikke kjøpt, visste hva jeg skulle kjøpe til ene lillebroren min, men var så mange folk på kjøpesenteret at jeg måtte bare ta neste buss hjem Også viste jeg ikke hva jeg skulle kjøpe til de to andre søsknene mine, men prata med pappa i kveld, så nå vet jeg det! Har skrevet en lang og detaljert liste over hva og hvor jeg skal shoppe! Så på mandag eller tirsdag må jeg bare gjøre det. Men da skal jeg være flink og bli ferdig Greit at du har kommet så langt da i hvertfall. Innom å hilser på! Ha ei fortsatt fin helg! *kremt* Har ikke sett det innlegget jeg - beklager. Vi vil veldig gjerne ha den. Sender deg en PM jeg.
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1557 Skrevet 13. desember 2009 Da skal jeg snart ut for å hente medisinen min på apoteket, merkelig hvor fort man går tom når man faktisk bruker den. Også må jeg ha en sølvtusj, for den jeg mente jeg hadde finner jeg ikke. Og for å skrive i albumet svigermor skal få vil jeg ha sølv...synes det gjør seg best på sort papp. Etter det skal vi til broder R og dama og se på lille baby'n deres, før vi setter nesa mot bestis og skal bytte julegaver der. Veldig fint at de bor omtrent like langt unna by'n - på hver sin side. Blir mye bilkjøring i dag, men det er ikke aktuelt å kjøre noen av de stedene i løpet av uken og havne i rushen. Og så føler jeg meg fin i dag: grå strømpebukse, grått og sort rutet kort skjørt og sort genser, blir muligens sorte ullstrømper og kanskje en cardigan av noe slag til. Deilig å føle seg vel når man nærmer seg høygravid.
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1558 Skrevet 13. desember 2009 Magebilde i bloggen oppdatert.
Gjest Problematique Skrevet 13. desember 2009 #1559 Skrevet 13. desember 2009 Antrekket ditt høres knallfint ut
Nótt Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1560 Skrevet 13. desember 2009 Også ble det ikke noe besøk hos broder'n fordi han er dust.
Anbefalte innlegg