Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Gjest Problematique
Skrevet

Kanskje tenkte på å kjøpe brodder? :)

Håper du fikk sove litt :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje tenkte på å kjøpe brodder? :)

Håper du fikk sove litt :klemmer:

Jeg har brodder, må bare finne dem tror jeg. :fnise:

Jeg fikk sove, sov i over 2 timer... :gjespe: Føler meg skikkelig fin og våken, glad jeg ikke skal ut før om en time ca.

Skrevet

Jeg har innsett en ting, og det er at nå kan jeg egentlig bare gi opp å gå med bukser. De mammabuksene jeg har er nemlig ikke så gode lenger rundt magepartiet. Jeg har en bukse som funker, men den passer ikke å gå i på jobb og joggisene liker jeg kun å gå i hjemme. Så da blir det tunikaer og tights, kjoler og strømpebukser eller skjørt og strømpebukse de siste ukene. Sånn er det med den saken. :fnise:

Skrevet

Like greit. Jeg bodde i vide bukser og shorts jeg, men det er ikke så praktisk for deg i kulden.

Skrevet
Like greit. Jeg bodde i vide bukser og shorts jeg, men det er ikke så praktisk for deg i kulden.

Nei det er litt lite praktisk egentlig. Nå funker det fint med kjoler, skjørt og tunikaer da. Må bare få kjøpt meg en tights til og jeg er så sinnsykt sær der så det tar litt tid da. :fnise:

Skrevet
Lykke til med tightsjakten!

Takk det trengs, er ikke bare bare å finne tights når man har fotball-legger. For er ikke alle tights som er like stretchy i leggdelen.

Vi har da kommet hjem fra fødselsforberedende kurs. Var ikke noe revolusjonerende nytt vi fikk vite, men fikk litt input som er greit å ha. + at vi fikk vite litt om hva som er greit å ha med seg av ting, tips til energigivende snacks som kan være greit å innta under fødsel. Egentlig ganske fornøyd med kurset i kveld.

Skrevet
:jepp: Så nå har vi vært på to slike "kurs" og begge var forskjellige med forskjellig informasjon. Veldig greit egentlig å ha innabords før en fødsel setter igang.
Skrevet

Dagens fine:

Starte dagen med en god kopp te :kaffekopp:

:fnise: Kompliment for magen av kollega

Tidlig på jobb - tidlig hjem :nigo:

:sove: over to timer i senga

Fødselsforberedende kurs

Mannen :rødme:

Gjest Problematique
Skrevet

Men du hr en aldeles nydelig mage :rødme:

Skrevet

Takk for at du åpnet

så mange dører for meg,

uten å dytte meg

gjennom dem

Pam Brown

Skrevet

Har hatt nok en fødselsdrøm. :fnise: Denne gangen gikk jeg rundt på et kjøpesenter og skjønte ikke at fødselen var i gang før jeg kjente at en fot stakk ut av magen :hakeslepp: (ingen vanlig fødsel som dere skjønner). Etter at jeg kjente foten på utenpå magen gikk det veldig fort. Og så hadde jeg vesla i armene, ambulansepersonalet kom fort og klippet navlestrengen med engang. Ikke noe mer enn det, men rart nok da jeg våknet opp.

I dag skal jeg til fysio, og skal gå snart. Har holdt meg hjemme fra jobben i dag pga at jeg var så sliten i går + at halsen er sår og full av slim i dag. Mannen er så søt når han sier at jeg skal holde meg hjemme for han vil ikke at jeg skal være så sliten. :hjerte: Han tar seg av meg.

Skrevet

Fantastisk kult bilde, visstnok tatt med 1 måneds mellomrom.

Har vært hos fysio - gikk veldig greit. Kjøpt meg en ny bukse, haremsbukse faktisk. Ikke min greie trodde jeg, men prøvde den på og den var veldig deilig å ha på seg. Fant ut at jeg ville ha den, men fant ingen tights jeg synes funket. Hentet også en babypakke fra Liberoklubben hos Lindex - så nå har vi litt bleier liggende til vesla kommer. Fikk jo pakke fra pampers her forrige dagen. Nå foretrekker jeg libero fremfor pampers, men siden vi har fått begge deler gratis så prøver vi begge deler og ser hva vi ender på.

Skrevet

Idag er en treg dag.... jeg mangler tiltakslyst. Burde vaske opp, men bare tanken gjør at jeg krymper meg. Har pakket inn 5 julegaver da - alle skal til jobben. Lurte på om jeg skulle hente de gavene som er klare, men ikke pakket inn og pakke inn de også. Men da må jeg jo få rettet ut den kjolen først. :sukk: Ting er tungt i dag gitt.

Skrevet

*blogg*

Nå har jeg kost meg i badekaret, og foretatt en skikkelig bodyscrub + at Mannen var snill og skrubbet ryggen min. Utrolig deilig å slappe av slik, synd badet vårt ikke er noe koselig bad som innbyr til sånt oftere.

Skrevet

Dagens fine:

Sovet lenge

Fysio

Hentet Libero-pakke

Pakket inn noen julegaver

Et langt bad

Mannen

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...