Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #1261 Skrevet 22. november 2009 Veldig enig med de andre her ja, mannen din høres veldig fantastisk ut, det er bra han tar godt vare på deg Og gratulerer med dagen som var på etterskudd Er litt distre for tiden og har ikke helt fått det med meg.
Nótt Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1262 Skrevet 23. november 2009 Alder er som å bestige et fjell. Man blir nok litt andpusten men får en mye bedre utsikt Ingrid Bergman
Nótt Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1263 Skrevet 23. november 2009 Også var vi to stykker som var hjemme i dag, Mannen våknet med feber kl 5 i dagmorges. Så vi sitter her begge to pottetette og forkjøla. Er faktisk første gang vi er syke samtidig, siden vi ble sammen for over 10 år siden. Men det satte ikke en stopper for Mannen for det, han sto opp som vanlig tidlig og laget frokost til oss begge da jeg våknet. Men selvom jeg hadde veldig lyst på ostesmørbrød til frokost smakte det ikke noe godt. Så da ble det varmt rundstykke med guaccamole istedenfor. Han tar det heldigvis ikke ille opp, at maten ikke smakte meg i dag. Ellers sliter jeg med svimmelhet, har gjort det siden kl 0500 ca i dag - hele verden snurrer og beveger seg - skikkelig ekkelt.
Nótt Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1265 Skrevet 23. november 2009 Takk Saeria. Jeg er så sinnsykt svimmel, og jeg sitter stille i sofan... :dåne: Hvordan skal dette gå om ikke det går over.
*Enigma* Skrevet 23. november 2009 #1266 Skrevet 23. november 2009 God bedring, begge to. Håper svimmelheten gir seg fort, ekkelt når man sitter sånn og verden bare snurrer
Bokalven Skrevet 23. november 2009 #1267 Skrevet 23. november 2009 Alder er som å bestige et fjell. Man blir nok litt andpusten men får en mye bedre utsikt Ingrid Bergman Flott sagt! Og god bedring til dere begge!
Nótt Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1269 Skrevet 23. november 2009 Da har jeg ligget og slappet av på sofan en drøy time, det hjalp litt på svimmelheten heldigvis. Mens Mannen har sittet og jobbet, han har gjort ting han ikke har tid til å gjøre når han er på jobb. Har en veldig søndagsfølelse i dag - helt merkelig faktisk. Skal på jobb senere i dag jeg da, er et info møte som jeg må få med meg - prøve i hvertfall. Sjefen ringte i stad bare for å informere litt i forkant av møtet slik at ikke alt kom som et sjokk, og jeg fikk da beskjed om at hun forsto om jeg ikke orket å komme. Føler det litt teit å ikke stille opp samtidig som jeg jo ikke er helt i form. Tar ingen avgjørelser ennå - har 1 1/2 time på meg til å finne ut om jeg skal eller ikke skal gå.
Nótt Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1270 Skrevet 23. november 2009 Da er heldigvis en lang rar dag snart over. Skal bli godt å finne senga i kveld kjenner jeg. Utrolig sliten. I morgen skal jeg til legen og håper å få noe medisin som gjør at jeg ikke sliter sånn med pusten. Tror nok det er en av grunnene til at jeg har vært så svimmel i dag - nemlig oksygenmangel.
Nótt Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1271 Skrevet 23. november 2009 Dagens fine: Mannen har vært hjemme Sløv dag Pasta til middag Vesla som beveger seg
Kara W Skrevet 23. november 2009 #1272 Skrevet 23. november 2009 Godt å høre at du føler deg litt bedre. Håper dere har kost dere masse sammen idag, og at dere begge blir friske igjen snart. Lykke til hos legen imorgen! Jeg pumper meg litt også, slik at han får seg ett måltid med mm på flaske hvertfall. Da blir det litt mindre mme. Man må jo tenke på at 1 liter mme er maks, og da prøver jeg å holde han et stykke unna maksgrensen, siden han helst ikke bør få fast føde før februar. Skal man vente til barnet er 6 mnd selv om man ikke fullammer nå? Husker jeg telte dagene til gutten min ble 4 mnd slik at jeg kunne begynne med grøt. Han var en sulten liten gutt og ble aldeles ikke mett av bare melk. Tror han fikk en del over en liter også, hvis jeg ikke husker helt feil...
Saeria Skrevet 23. november 2009 #1273 Skrevet 23. november 2009 Blir det til at man nærmer seg, eller går over 1 litersgrensa, tyder det på at melk alene ikke er nok. Jeg åper jo å vente med fast føde til 6 mnd. Vet ikke om MME-barn kan begynne tidligere, eller om det anbefales å vente der og. Min delammes jo, så får jeg se hvor lenge det er til han krever mer. Da snakker jeg i såfall med helsestasjonen.
Gjest Problematique Skrevet 23. november 2009 #1274 Skrevet 23. november 2009 Jeg gleder meg så utrolig til å tilbringe hele helga med deg!
loffen Skrevet 24. november 2009 #1276 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer med dagen på etterskudd! Og god bedring!
Gjest Problematique Skrevet 24. november 2009 #1277 Skrevet 24. november 2009 Hva driver du med idag da?
Nótt Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1278 Skrevet 24. november 2009 Det viktigste er ikke å legge år til livet, men liv til årene H.Jones
Nótt Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1279 Skrevet 24. november 2009 Her har jeg faktisk ikke vært hjemme før nå. :dåne: Og jeg merker at ting ikke er så lett som det pleier. Jeg har vært hos legen i dag på kontroll. Mannen kjørte meg dit og på jobb etterpå for han har vært hjemme i dag også - absolutt ikke i form stakkar. Fikk snakket med legen om den hosten og jeg har fått ventolin siden jeg har anstrengelsesastma, har tatt en dose alt i dag og så langt har jeg ikke hatt noen hosteanfall etter det. Etter legen var det jobb og der var det ikke så mye å gjøre. Pratet litt med sjefen, hjalp et par barn med å kle på seg ellers satt jeg på pauserommet og skravlet og strikket. På veien hjem stakk jeg innom Cubus for de hadde 30% på alle klær, tenkte å se om jeg fant noen sparkebukser, men de hadde bare rosa og blå. Og vi vil ha jordfarger eller så. Ellers skjer det særdeles lite synes jeg. Magen vokser og trives den, vesla beveger seg der inne. Nå kjenner jeg stadigvekk en arm eller et ben, albue eller kne som stikker ut av magen, men det er ikke de store jordskjelvene i bevegelsene så tror nok at hun begynner å få dårligere plass der inne.
Gjest Problematique Skrevet 24. november 2009 #1280 Skrevet 24. november 2009 Så godt at du har fått en diagnose å forholde deg til, og medisiner! Det var fint å høre
Anbefalte innlegg