Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er er utrolige mengder snørr som kan produseres ja. Ganske fascinerende egentlig. :fnise: Funker det ikke med nesespray heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, snørr kan produseres i bøter og spann. Det har jeg selv fått erfare. :forvirret: Ekstra festlig er det når det er tjukt som grøt, og IKKE vil ut før man har sprengt et par blodkar i nesa først.

Gjest Problematique
Skrevet

Nótt tåler vel ikke nesespray, såvidt jeg husker :klø:

Håper i natt går greit, vennen :klemmer:

Skrevet

Niesen min på 3 kunne nylig fortelle at vi har nese fordi at snørret skal kunne komme ut! :skratte:

God bedring! :klemmer:

...Og snart var det bare 10 uker igjen...

Skrevet

Glem aldri at de gamle trenger så lite,

men de trenger det lille så veldig

ukjent

Skrevet
Det er er utrolige mengder snørr som kan produseres ja. Ganske fascinerende egentlig. :fnise: Funker det ikke med nesespray heller?

Jeg tåler dessverre ikke noen form for nesespray så det hjelper i hvertfall ikke. :sukk:

Ja, snørr kan produseres i bøter og spann. Det har jeg selv fått erfare. :forvirret: Ekstra festlig er det når det er tjukt som grøt, og IKKE vil ut før man har sprengt et par blodkar i nesa først.

Det er alltid herlig, eller når man har snytt seg så mye at når man må snyte seg ennå mer så blør man faktisk neseblod i samme slengen.

Nótt tåler vel ikke nesespray, såvidt jeg husker :klø:

Håper i natt går greit, vennen :klemmer:

Du har helt rett vennen - jeg tåler ikke nesespray.

Niesen min på 3 kunne nylig fortelle at vi har nese fordi at snørret skal kunne komme ut! :skratte:

God bedring! :klemmer:

...Og snart var det bare 10 uker igjen...

Jasså er det derfor man har neser - så greit å få det oppklart. :fnise:

------------------------------------------------------------------------

Jeg har sovet i natt, men det først etter å ha hostet såpass mye at jeg kastet opp. Følte meg ikke særlig lekker der jeg satt i sengen med oppkast nedover meg. All beundring til Mannen som tok seg av det. Jeg takler ikke oppkast for alt i verden, blir bare dårligere av det. Men en ting har jeg funnet ut av i hvertfall, og det er at jeg skal investere i et sånn tisselaken til senga vår før vesla kommer. Kan være greit å ha om hun kaster opp eller så i senga.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det funker ikke med saltvannsspray heller? Det kunne jo kanskje gi en midlertidig lindring.

Ellers må jeg si at jeg føler med deg, jeg går jo rundt og er tett i nesen hele høsten/vinteren og det er skikkelig slitsomt. Nå har ikke jeg hosten i tillegg som deg da, så det er ikke så ille. Men jeg håper du blir bedre snart :klem:

Skrevet
Det funker ikke med saltvannsspray heller? Det kunne jo kanskje gi en midlertidig lindring.

Ellers må jeg si at jeg føler med deg, jeg går jo rundt og er tett i nesen hele høsten/vinteren og det er skikkelig slitsomt. Nå har ikke jeg hosten i tillegg som deg da, så det er ikke så ille. Men jeg håper du blir bedre snart :klem:

Selv ikke saltvannsspray funker, har overfølsomme slimhinner i nesa så tåler ingenting opp der - dessverre. Skulle gjerne fått litt lindring på den måten.

----------------------------------------------------------------------------

Ligger i senga ennå, er superslapp og ikke i form. Skulle ha gjort masse, men tror nok at minimalt blir gjort. Orker ikke engang tanken på å kle på meg akkurat nå. Langt mindre være sosial med folk på jobb eller venner.

Mannen er søt og sier at jeg skal holde senga så lenge jeg vil i dag og ikke tenke på alt som skal gjøres. :hjerte:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har alltid sagt at han mannen din er en fornuftig fyr, synes absolutt du skal høre på han :klem:

Skrevet
Har alltid sagt at han mannen din er en fornuftig fyr, synes absolutt du skal høre på han :klem:

Har ikke planer om ikke å høre på han i dag for å si det sånn, så slapp som jeg føler meg er det lenge siden jeg har opplevd.

Skrevet

Nå har jeg sovet ca 3 timer, er fortsatt sliten, men i litt bedre form. Det blir ingen kino på meg i dag, det orker jeg bare ikke, selv etter 3 timers søvn UTEN hosting.

Skrevet

Kjedelig at du ikke er i form, håper du blir litt bedre utover kvelden :klem:

Skrevet

Bli bra igjen! Du må du må bli bra igjen :romeo: *synge-oppmuntrende-bli-frisk-sanger* Tenker det gjør susen....ikke med en gang kanskje, men når du blir frisk, så kan det ha vært sangen! En :hug: kan nok heller ikke skade :)

Skrevet

Så søte dere er jenter. Tusen takk!!! Det hjelper å vite at jeg har venner der ute som ønsker at jeg skal bli bedre. Det beste er at jeg ikke har hatt de massive hosteanfallene siden jeg kastet opp i natt, og det er faktisk ganske deilig må jeg si.

Mannen er den beste. Den første natten uten hosteanfall som han kan benytte til å sove, har han benyttet til å våkne flere ganger for å sjekke at jeg pustet og hadde det bra. :hjerte:

Skrevet

Stooor :klemmer: til deg vennen! Håper virkelig du føler deg bedre snart. Liker ikke å høre at du har det så vondt :(

Skrevet

Kjipt å ikke tåle nesespray. Det fins piller man kan ta, men jeg vet ikke om det går når man er gravid? Jeg hadde en periode for endel år siden da jeg blødde masse neseblod pga forkjølelse og mye nesespray. Da fikk jeg noen piller. De var reseptbelagte da, men siden mamma jobber på apotek, det var tidlig på morgen før legen åpnet, og jeg skulle på skolen, så fikk mamma lov av sjefen sin å få pille til meg uten resept. :fnise: Husker ikke hva de heter dog.

Måtte google for å se om jeg fant navnet på pillene, men det gjorde jeg ikke. Men jeg fant noe annet, Fenu-Max. Kunne det vært noe? Det står ingenting der om bruk ved graviditet da, og jeg må si jeg er litt skeptisk til sånne ting, så jeg anbefaler ingenting!!!

Skrevet

Kara W: jeg tror nok at ting er på bedringens vei snart, føler ikke at hosteanfallene er så ille lenger. Tror nok jeg nådde toppen i natt, håper i hvertfall det. Nå er jeg bare superforkjøla, og det overlever man jo uten problemer.

Purple: Takk for at du prøver å hjelpe meg, jeg har ting jeg pleier å ta liggende, men vil ikke røre noe før jeg har snakket med legen. Nettopp pga graviditeten.

Da har jeg vært en liten tur på jobb, pga avskjedsfest for 2 av assistentene på min avdeling (er liksom forpliktet til å stille opp da). Mannen var søt og hentet meg slik at jeg kom fort hjem da jeg var sliten. Nå har jeg inntatt senga for kvelden - lenge siden jeg har lagt meg før kl 2200 faktisk. Og jeg må innrømme at det er veldig deilig å sitte her med en god kopp te og laptopen. Skal snart legge meg til å sove tenker jeg.

Har fått beskjed om at jeg må komme innom jobben en tur i morgen fordi det jo er en spesiell dag. :lur: Så da blir det en tur dit i lunsjen, ellers skal morgendagen tilbringes hjemme. Her må det ryddes og ordnes til helgen + at jeg har 2 taklister til som må males, og en hemmeligvenn gave og pakke inn og få sendt. Så nok å gjøre.

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...