pusilus Skrevet 27. oktober 2009 #721 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 #722 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 27. oktober 2009 Søte dere er jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. oktober 2009 #724 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. oktober 2009 #725 Del Skrevet 27. oktober 2009 på favoritt-Nótt'a mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dagens fine: Dagen ble mye bedre enn den startet Fysio Kjøpt ting til barnerommet Ryddet bort rene klær Strålende høstvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #727 Del Skrevet 27. oktober 2009 Grafica: Så snill du er! Er jeg så snill? :klø: Også er det Problematique nå, takk! --- Godt at dagen ble bedre, vennen! Jeg er langt ifra flink nok til å skrive hos deg for tiden, unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. oktober 2009 #728 Del Skrevet 27. oktober 2009 Snill som skal ta bilder, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #729 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg får jo stot utbytte av det selv også; det er en ny erfaring for meg og flott portfoliomateriale! Så det er endel ego-grunner også Forresten Nótt, jeg melder allerede nå at jeg må ta bilder av vesla når den tid kommer også Endret 27. oktober 2009 av Problematique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 #730 Del Skrevet 27. oktober 2009 innom og ønsker en god natt :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2009 #731 Del Skrevet 28. oktober 2009 Søte dere er jenter. Ække så værst du heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #732 Del Skrevet 28. oktober 2009 Livets lærdom Det er først når vi har dykket ned i sorgens dybder at vi kan forstå det komplekse i det å være menneske, føle med alle andre skapninger som lider, hedre mot - og vise forståelse, godhet og vennskap overfor dem som trenger det. Pam Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 28. oktober 2009 #733 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dagen i dag har vært laaaaaaaaaaaaang, og nå er jeg helt utslitt. Har nok overdrevet i dag dessverre. Dro tidlig på jobb siden jeg skulle møte en venninne etterpå. Laget vafler til avdelingen og koste meg, dro til sentrum og handlet garn til julegavestrikking og tuslet meg oppover til caféen vi skulle møtes på. Der satt vi noen timer og pratet, etter det så tuslet jeg meg nedover til "sentrum" igjen - innom en butikk og handlet strømpebukser, overknee-strømper i ull og maskara på veien - fant meg en "café" og ventet på Mannen. Da var bekkenet ømt og ikke helt med, men der satt jeg nå og ventet og drakk varm sjokolade (som var altfor sterk). Etter at jeg traff Mannen satte vi oss på banen hjem, handlet middag (grandis i dag) og gikk hjem. Nå skal jeg tilbringe kvelden i sofan og slappe av, strikke etterhvert. Jeg som trodde at søstra mi skulle komme og vaske leiligheten i morgen ble superskuffa da jeg fikk beskjed om at det ikke ville skje. Hun fikk nemlig ikke lov til å gjennomføre OD-dagen på den måten, det måtte nemlig være i en bedrift. Er første gang jeg har hørt om det... Og jeg som hadde gledet meg til å få alle rommene støvsugd, vasket og skrubbet badet får ikke det oppfyllt. Mannen har sagt at han skal vaske, men det blir ikke så rent som når jeg gjør det. Merkelig det der altså. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. oktober 2009 #735 Del Skrevet 28. oktober 2009 For ein dag! :dåne: Ta deg ein velfortjent pause på sofaen nå i kveld. :klø: Kravet om OD-dag i bedrift må vera noko nytt. Slik var det ikkje i "mi tid". (Det begynner riktignok å bli nokre år sidan, men... ) Så rart! Det er vel ikkje alle som har mulighet til å skaffa seg utplassering i bedrift, vel? Så lenge ein jobbar og skaffar penger, skal det ha noko å seia KORLEIS ein får tak i dei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 28. oktober 2009 #736 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er ikke så lenge siden jeg var med på OD selv, og det der er nytt for meg, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #737 Del Skrevet 28. oktober 2009 For ein dag! :dåne: Ta deg ein velfortjent pause på sofaen nå i kveld. :klø: Kravet om OD-dag i bedrift må vera noko nytt. Slik var det ikkje i "mi tid". (Det begynner riktignok å bli nokre år sidan, men... ) Så rart! Det er vel ikkje alle som har mulighet til å skaffa seg utplassering i bedrift, vel? Så lenge ein jobbar og skaffar penger, skal det ha noko å seia KORLEIS ein får tak i dei? Er ikke så lenge siden jeg var med på OD selv, og det der er nytt for meg, for å si det sånn... Ble rimelig satt ut da hun sa det i dag for å si det sånn, men som Mannen sa: "Det kan være noe skolen har funnet på selv." Og jeg som så frem til en ren leilighet i morgen. Teite lærer'n til søs som ikke sa i fra før etter at vi hadde avtalt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. oktober 2009 #738 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så surt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #739 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja skikkelig, kjenner at jeg ikke ble veldig glad da. Selvom det gjør dagen i morgen lettere å få til å gå opp så ble jeg rimelig på skolen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. oktober 2009 #740 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ho kunne ikkje tenkt seg å tjena litt lommepenger i helga, då? Tenåringar treng alltids penger til klær, mat og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg