Kara W Skrevet 22. oktober 2009 #661 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så gøy med gravidyoga. Det kunne jeg tenke meg også. Har lånt en bok med øvelser for gravide, men det var dette med å faktisk gjøre dem. Idag kjente jeg at jeg burde begynne å trene et eller annet, så tror jeg får titte litt rundt og se hva som finnes i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #662 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gravidyoga var veldig deilig. Ikke vondt for bekkenet i det hele tatt. Merket det litt i korsryggen da vi lå på gulvet og skulle strekke oss ut, men det gikk over. Gleder meg til neste torsdag allerede. Men jeg har funnet ut atj eg ikke er så veldig stor de fleste på kurset var nesten like langt på vei som meg: en 33 uker, en 27 uker, en 12 uker og de fleste andre ca 24 - 25 uker på vei. Jeg følte meg faktisk veldig lite gravid i forhold til de andre - synes de var STORE!!! Ja, ja like greit det egentlig, større skal jeg jo bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #663 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dagens fine: Fantastisk start på dagen :rødme: En god lur på formiddagen Gravidyoga Restemiddag: hjemmelaget grønnsakssuppe fra i går Fantastisk Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2009 #664 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så gøy at du likte yogaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. oktober 2009 #665 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så gøy med yoga! Høres spennende ut, må prøves, om boblen flytter inn hos meg også. Fiiine listen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. oktober 2009 #666 Del Skrevet 22. oktober 2009 Grønnsakssuppe er nydelig på kalde dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #667 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hilsen til mamma'n min Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg jeg ligger inni magen din og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små små dager skal du få høre min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2009 #668 Del Skrevet 23. oktober 2009 ....og med det diktet (som jeg bare orket å lese første verset av) kom dagens første tårer trillende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har kommet hjem fra bassengtreningen - veldig deilig, men i dag synes jeg det var litt kjølig faktisk. Godt å komme hjem igjen også. Har ingen planer om å gjøre så mye i dag. Kan ikke vaske noe klær, for vi har ikke plass til å henge det til tørk pga et skap som står midt i stua. Sånn går det når Mannen ikke er ferdig med å ordne taket på barnerommet, så da står kommodeskapet nå midt i stuen og tar opp masse plass. Blir forhåpentligvis ferdig i hlegen med taket der inne + at vi kanskje får ordnet med listene til taket og gulvet. *kryssefingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. oktober 2009 #670 Del Skrevet 23. oktober 2009 æsj det er ikke noe deilig når vannet er for kaldt på svømming :fryse: høres ut som en deilig start på helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #671 Del Skrevet 23. oktober 2009 æsj det er ikke noe deilig når vannet er for kaldt på svømming :fryse: høres ut som en deilig start på helgen Det var ikke for kaldt, men det var kaldere enn det har vært. Det kan jo hende at det er jeg som begynner å bli varmere av meg også. Nå sitter jeg og fryser og føler meg ikke spesielt i god form, lover ikke godt for turen med bestis etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2009 #672 Del Skrevet 23. oktober 2009 Uff. God bedring. Sitter med sår hals jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #673 Del Skrevet 23. oktober 2009 Takk vennen Sitter i senga og ser på opptak, har sovet litt, men føler meg ikke veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 23. oktober 2009 #674 Del Skrevet 23. oktober 2009 God bedring, og håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det ble ingen skogstur på meg i dag, jeg har verket i hele kroppen og frøset hele ettermiddagen. Bestis skjønte det, men hun håpet jeg ikke ble sur om hun tok seg en tur. Så da ble det ikke til at jeg så henne i dag i det hele tatt, helt greit egentlig - har ikke følt meg som verdens beste selskap i dag. Har faktisk holdt sofan med teppe, en kopp te og strikketøyet i hele ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #676 Del Skrevet 23. oktober 2009 Uffa, håper du blir fort frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2009 #677 Del Skrevet 23. oktober 2009 Uff, så kjedelig. Her har G sovnet i senga si for første gang siden han våknet opp fra dvalen de ofte er i som nyfødt. Jeg satt ved siden av han til han sovnet da, men sist gang vi gjorde et forsøk på det, ble det bare gråt, pludring, og to stk. foreldre som "tok kvelden" en lørdag klokka 20. Så nå drikker jeg på ammete og nyter litt alenetid så lenge den varer. Halsen er fremdeles like sår da, om ikke verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #678 Del Skrevet 23. oktober 2009 Uffa, håper du blir fort frisk Det håper jeg også. Litt kjipt å være så uttafor uten å være ordentlig syk. Uff, så kjedelig. Her har G sovnet i senga si for første gang siden han våknet opp fra dvalen de ofte er i som nyfødt. Jeg satt ved siden av han til han sovnet da, men sist gang vi gjorde et forsøk på det, ble det bare gråt, pludring, og to stk. foreldre som "tok kvelden" en lørdag klokka 20. Så nå drikker jeg på ammete og nyter litt alenetid så lenge den varer. Halsen er fremdeles like sår da, om ikke verre. Så flink han har blitt. Herlig når det går så bra. Håper halsen blir bra fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #679 Del Skrevet 23. oktober 2009 *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #680 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dagens fine: Bassengtrening Varm lunsj En lur på senga God kopp te Herlig Mann :rødme: Baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg