Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dagens fine: Fikk sove "lenge" i dag. Strikket et par votter Hentet vognbagen vår på posten Veldig god grønnsakssuppe Og Svigermors hjemmelagede skillingsboller til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #642 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror jeg skal fortsette å regne 9 måneder jeg. Mye enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #643 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror jeg skal fortsette å regne 9 måneder jeg. Mye enklere! Det er mye enklere for folk som ikke er gravide eller har vært gravide selv ja. Og nå er det ca 3 1/2 måned igjen til terminen min - så vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #644 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er mye enklere for folk som ikke er gravide eller har vært gravide selv ja. Og nå er det ca 3 1/2 måned igjen til terminen min - så vet du det. Blir vel en stund til jeg blir gravid ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2009 #645 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og Svigermors hjemmelagede skillingsboller til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. oktober 2009 #646 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ha en flott dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har lært at.. jeg har lært at i et døgn har 24 timer at en time har 60 min at et minutt er 60 sekund men ingen har lært meg at hvert sekund uten deg er en evighet. ukjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #648 Del Skrevet 22. oktober 2009 For en herlig start på dagen. :rødme: Mannen fikk litt dårlig tid i dag fordi vi ikke klarte å stå opp når vi skulle, ble liggende nesten 40 minutter lenger enn vi skulle. Men så utrolig deilig det var. Elsker sånne morgener når han faktisk ikke stresser ut av senga, men krøller seg rundt meg og vil kose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. oktober 2009 #649 Del Skrevet 22. oktober 2009 For en herlig start på dagen. :rødme: Mannen fikk litt dårlig tid i dag fordi vi ikke klarte å stå opp når vi skulle, ble liggende nesten 40 minutter lenger enn vi skulle. Men så utrolig deilig det var. Elsker sånne morgener når han faktisk ikke stresser ut av senga, men krøller seg rundt meg og vil kose. Er fantstisk herlig med slike morninger.. Dessverre skjer det altfor sjelden her i gården... Med en slik herlig start på dagen så må den jo bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er fantstisk herlig med slike morninger.. Dessverre skjer det altfor sjelden her i gården... Med en slik herlig start på dagen så må den jo bare bli bra Skjer ikke så ofte her i gården heller, men det gjør de egentlig bare enda bedre. Håper og tror at dagen i dag kan bli en bra dag. Drar snart på jobb så jeg kan dra hjem tidlig i dag. Og i ettermiddag skal jeg på gravidyoga - gleder meg masse til å trene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. oktober 2009 #651 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har lært at.. jeg har lært at i et døgn har 24 timer at en time har 60 min at et minutt er 60 sekund men ingen har lært meg at hvert sekund uten deg er en evighet. ukjent Så fint Deilig med lange morgener i sengen Lykke til på gravidyoga i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2009 #652 Del Skrevet 22. oktober 2009 åh det hørtes koselig ut han har ikke en tvillingbror han Mannen din? eller kan han klones? så deilig med gravidyoga. jeg skal også trene i dag, og gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2009 #653 Del Skrevet 22. oktober 2009 For en fin start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 22. oktober 2009 åh det hørtes koselig ut han har ikke en tvillingbror han Mannen din? eller kan han klones? så deilig med gravidyoga. jeg skal også trene i dag, og gleder meg til det! Nei han har ikke det og jeg vil ikke klone han. Vil ha han helt for meg selv. Du er faktisk ikke den eneste som har spurt om akkurat det i det siste. Nå har jeg vært på jobb en tur, og etter at jeg kom hjem har jeg ryddet bort oppvask, tatt den oppvasken som var og satt på en vaskemaskin. Og i dag har jeg satt på litt varme i stuen, første varmen vi har satt på i høst. Er deilig med en litt varm leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. oktober 2009 #655 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kos deg på gravidyoga idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #656 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå har jeg sovet litt, 1 1/2 time, utrolig deilig å føle seg litt mer uthvilt. Er jo ikke sånn at jeg ikke får sove om natta, men jeg trenger tydeligvis mer søvn enn ellers. Og når jeg allikevel "bare" er hjemme så kan jeg like gjerne unne meg den lille hvilen midt på dagen når det passer. Og siden jeg skal på yoga i dag er det greit å ikke sovne der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. oktober 2009 #657 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den ekstra luren er deg vel unt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2009 #658 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lykke til på yogaen! Ei venninne av meg har gått på sånn gravidyoga, og hun syntes det var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. oktober 2009 #659 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2009 #660 Del Skrevet 22. oktober 2009 ser for meg Nótt sovne på gravidyogaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg