Nótt Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #601 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal - skal ikke???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. oktober 2009 #602 Del Skrevet 19. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. oktober 2009 #603 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ikke godt å si. Hva synes mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2009 #604 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det er neimen ikke lett å si, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det hadde vært valgfritt for meg Jeg må ta den pga jobben, må ha en vektig grunn for å ikke ta den. Endret 19. oktober 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knyte skolissen og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? Karsten Isachsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #606 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke godt å si. Hva synes mannen? Mannen er skeptisk - synes, akkurat som meg, at det har blitt hauset opp litt for mye. Det er neimen ikke lett å si, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det hadde vært valgfritt for meg Jeg må ta den pga jobben, må ha en vektig grunn for å ikke ta den. Føler liksom ikke at det er helt valgfritt heller da. Akkurat dette synes jeg er veldig vanskelig å ta standpunkt til. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ikke tenkt på det engang, men siden jeg nå er gravid OG jobber i barnehage hvor man er utsatt for smitte hver eneste dag så gjør det plutselig ting litt vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ojsann - her hadde det vært mange innom i dag... Ja, ja jeg kan underholde meg selv jeg. I dag har jeg hatt 3 foreldresamtaler - om 4 barn, 2 av dem er søsken. Grei måte å kutte ned antall samtaler på. Har 3 søskenpar på avdelingen og det gjør det litt greiere med tanke på antall foreldre å forholde seg til. Har kjøpt en liten rulle til å ta siste strøket på kommodeskapet til vesla så da er planen å gjøre det etterpå. Skal bare sitte og synke maten før jeg hopper opp og gyver løs på oppgaven. Ble litt heavy lunsj i dag; fiskekaker og gratinerte poteter. Og før det ble det en sjokolademilkshake. Det er vel faktisk det eneste jeg føler at jeg MÅ ha en gang i uken, dette var andre denne uken og jeg merker at det var litt for mye faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. oktober 2009 #608 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvilken milkshake drikker du? jeg elsker den fra litago! den er så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvilken milkshake drikker du? jeg elsker den fra litago! den er så god Jeg drikker helst McDonald sin faktisk... I dag ble det Burger King sin for det er på vei fra jobb til bane. Kunne jo ha kjøpt sånn butikk shake, men synes ikke de er så gode faktisk. Og er man gravid med lyster så er man gravid med lyster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. oktober 2009 #610 Del Skrevet 20. oktober 2009 ja er det en gang i livet man skal kunne spise og drikke hva man har lyst på, så må det vel være når man er gravid. utenom fæle oster og vin ogsånn da. så ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #611 Del Skrevet 20. oktober 2009 ja er det en gang i livet man skal kunne spise og drikke hva man har lyst på, så må det vel være når man er gravid. utenom fæle oster og vin ogsånn da. så ja Jeg synes ikke man kan spise eller drikke hva man vil uten måtehold, men litt unner jeg meg. Spiser jo relatvit sunt ellers så da tenker jeg at en milkshake en til to ganger i uken eller annenhver uke ikke er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. oktober 2009 #612 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg synes ikke man kan spise eller drikke hva man vil uten måtehold, men litt unner jeg meg. Spiser jo relatvit sunt ellers så da tenker jeg at en milkshake en til to ganger i uken eller annenhver uke ikke er så ille. absolutt ikke verre med denne cheddar cheese dipen jeg sitter å trøkker i meg. tror det er rent flytende fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. oktober 2009 #613 Del Skrevet 20. oktober 2009 Innom og titter... Kos deg med milkshaken din du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 20. oktober 2009 #614 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knyte skolissen og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? Karsten Isachsen Eller høygravid Det er vanskelig å råde deg angående vaksine. Jeg personlig ville tatt i mot vaksine hvis jeg ble tilbydd. Ikke fordi jeg er i en risikogruppe, men fordi jeg ikke vil bringe smitten videre til folk som er det. Dessuten har jeg flere ganger tidligere fått influensavaksine, uten å få bivirkninger. Tror ikke denne vaksina er værre. Men man kommer jo langt med grundig håndhygiene og litt forsiktighet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 20. oktober 2009 absolutt ikke verre med denne cheddar cheese dipen jeg sitter å trøkker i meg. tror det er rent flytende fett Den er nok ikke bra den nei, men når du spiser den ca 1 gang i halvåret er det ikke så ille da. Innom og titter... Kos deg med milkshaken din du. Har tenkt å fortsette med det ja. Litt moro da at jeg nå kan drikke en sånn 2 dager på rad uten å få vondt i magen, mens jeg før ikke klarte en halv en gang uten veldig vondt i magen og påfølgende doturer. Mye rart en graviditet gjør med kroppen. Eller høygravid Det er vanskelig å råde deg angående vaksine. Jeg personlig ville tatt i mot vaksine hvis jeg ble tilbydd. Ikke fordi jeg er i en risikogruppe, men fordi jeg ikke vil bringe smitten videre til folk som er det. Dessuten har jeg flere ganger tidligere fått influensavaksine, uten å få bivirkninger. Tror ikke denne vaksina er værre. Men man kommer jo langt med grundig håndhygiene og litt forsiktighet da Eller høygravid ja. Nei det med vaksine er vanskelig. Nå jobber jo jeg i barnehage så er jo sånn sett mer utsatt for smitte enn andre som jobber på kontor + at min mor er i en risikogruppe og hun vil veldig gjerne at jeg tar den. Jeg har heldigvis et par uker til å tenke på før vaksinen er tilgjengelig hos legen min eller i bydelen jeg bor i (legen holder nemlig ikke til samme sted som jeg bor). Får bare gå skikkelig i tenkeboksen, synes jo det er så vanskelig siden den ikke er testet skikkelig ut og man ikke vet hvilke langtids ettervirkninger den kan gi på ufødte barn. At det skal være så forferdelig vanskelig. Nå har jeg malt det tredje strøket på kommodeskapet til vesla og jeg tror nok at det blir det siste strøket sånn bortsett fra enkelte steder som trenger litt ekstra. Og godt er det, for nå har jeg skikkelig vondt i knærne av å sitte på kne å male - er jo tredje dagen jeg holder på med dette her. Men det blir skikkelig fint da, mye bedre enn det var. Det var jo en skikkelig ekkel rødbrun trefarge, en skikkelig lys-sluker. Nå er det hvitt og fint og sluker ikke lyset på samme måte. Nå må jeg bare finne noen knotter som passer til, vil ha noen som er litt tøffe. Lurer litt på disse, eller disse, eller disse. De siste likte Mannen, men jeg vet ikke om jeg liker de så godt. Heller vel mest mot den første typen tror jeg. Har en forkjærlighet for smijern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. oktober 2009 #616 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg likte nr. to best. Veldig vanskelig valg ang. den vaksinen altså. Jeg aner ikke hva jeg ville gjort! Forøvrig er jeg enig i at milkshaken til McDonalds er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #617 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg likte nr 1 og nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. oktober 2009 #618 Del Skrevet 20. oktober 2009 Eg likte klart best knotten (altså alternativ nr. 2). Vaksine eller ei - vanskelig valg. Ein av dei største fordelene er jo at den nyfødde babyen vil få vaksina gjennom deg og dermed vera beskytta mot influensaen. Og så små barn er vel ekstra utsett for smitte, sidan dei ikkje har noko særlig immunsystem. Samtidig er det jo usikkerheten rundt bivirkningar på fosteret som er det skumle ved det. Hadde eg vore i di stilling, hadde eg mest sannsynlig tatt den. Men eg hadde nok ikkje vore heilt sikker på at eg hadde tatt det riktige valget. Håpar du klarar å gjera deg opp ei meining når den tid kjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. oktober 2009 #619 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg likte også best knotten Knotter er litt mer praktisk Forresten så MÅ du gå innom Kappahl! De har såå mye tøffe babyklær for alternative babyer Jeg holdt på å dåne på meg av et rutete skjørt med tyll under i miiiinistørrelse :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #620 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg likte nr. to best. Veldig vanskelig valg ang. den vaksinen altså. Jeg aner ikke hva jeg ville gjort! Forøvrig er jeg enig i at milkshaken til McDonalds er best! I går drakk jeg McDonalds milkshake og den hadde tjukt sjokoladeskum i bunnen da jeg var ferdig + at den smakte skikkelig sjokolade. Det gjorde ikke Burger King sin milkshake, den var veldig lys i forhold. Jeg likte nr 1 og nr 2. Må nok tenke litt mer på det tror jeg. Eg likte klart best knotten (altså alternativ nr. 2). Vaksine eller ei - vanskelig valg. Ein av dei største fordelene er jo at den nyfødde babyen vil få vaksina gjennom deg og dermed vera beskytta mot influensaen. Og så små barn er vel ekstra utsett for smitte, sidan dei ikkje har noko særlig immunsystem. Samtidig er det jo usikkerheten rundt bivirkningar på fosteret som er det skumle ved det. Hadde eg vore i di stilling, hadde eg mest sannsynlig tatt den. Men eg hadde nok ikkje vore heilt sikker på at eg hadde tatt det riktige valget. Håpar du klarar å gjera deg opp ei meining når den tid kjem. Er akkurat det med bivirkningene på fosteret som bekymrer meg. Som sagt så har jeg heldigvis et par uker p åmeg før det blir aktuelt å ta den. Jeg likte også best knotten Knotter er litt mer praktisk Forresten så MÅ du gå innom Kappahl! De har såå mye tøffe babyklær for alternative babyer Jeg holdt på å dåne på meg av et rutete skjørt med tyll under i miiiinistørrelse :rødme: Hvorfor har ikke jeg penger nå????? Heldigvis er det bare 1 uke igjen til lønn. Kanskje jeg går innom KappAhl en tur i morgen bare for å titte. :klø: ------------------------------------------------------------------------ Magen har nok reagert på milkshaken i dag. Den har rumlet og ikke vært særlig grei, heldigvis har jeg ikke hatt vondt da. Men så full av luft som jeg har vært har bare vært ekkelt + at jeg har vært hard i magen. Blir nok ikke mer milkshake denne uken. Ellers har jeg holdt sofan og strikket en stund, er over halvveis med sokk nr 2 nå, "bare" 5-6 cm igjen før den er helt ferdig og da er jeg 1/3 på vei med barselsgaven til broder'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg