Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Kan du smile til ditt eget speil, er du på den rette vei.

Men tro meg,

Alle du smiler til er et speilbilde av deg.

Sårbare er vi alle på denne jordiske sti.

Men noen gir alt bort til andre,

Mens andre har ingenting og gi.

Målet er å finne balansen i dette livets spill.

Derfor møter vi hverandre helt til vi får det til.

For bakom denne frakken, eller forsvar om du vil,

er frykten for og ikke lykkes.

Barnet i vårt sinn.

For både den som gir og får trenger møtet like sårt,

Og først når alles gaver trer frem stilner den lilles gråt.

-Åse Karlsen-

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 sider på nesten like mange dager.... :hakeslepp: Ja, ja jeg vet at jeg ikke er alene om å fylle alle disse sidene :fnise:

Da er jeg hjemmom en liten tur før jeg skal til fysio og etterpå blir det å legge seg nedpå litt. Har sovet skikkelig dårlig i natt, våknet 0320 og har stort sett ikke sovet siden. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en sidefyller jeg også! :opplyser:

så slitsomt å sove dårlig.. det er ikke noe kjekt. man blir litt ør liksom.

håper du ikke blir helt mør etter fysioen også da, kan vel slå en ut litt det.

stor østlandsklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært i helgen! Deilig å ha barnerommet klart i god tid før babyen kommer.

Håper mannen føler seg bedre, og at dere koser dere masse ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er noen som står frem som sidefyllere her. :fnise: Det gikk fint hos fysio'n, men etter nok et strøk på kommodeskapet er jeg sliten igjen. Så nå skal jeg bare ta det med ro resten av kvelden. Mannen har sagt at han skal kalke taket på barnerommet et strøk til i dag og blir ikke det bra, må vi nok male taket faktisk. :sukk: At det skal være så vanskelig. Liker ikke at det skal så lite til før bekkenet protesterer. :sur: Har jo faktisk tatt det med ro, ikke stresset med noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, kan tenke meg hvor frustrerende det må være!

Hadde jo håpet å få gjort litt her hjemme i dag: vaske de siste 3 gulvene, vaske opp, og rydde litt, men ingenting av det blir det noe av i dag dessverre. Mannen takler det fint heldigvis. Jeg fikk beskjed om å ta det med ro og ikke gjøre noe som helst. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så godt at han passer på deg :hug:

Han gjør så godt han kan, jeg er nok ikke den letteste å passe på. :fnise: Nå tror jeg at jeg skal legge meg nedpå litt før han kommer hjem faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med at jeg sov i nesten 1 1/2 time faktisk for Mannen glemte å vekke meg. :fnise: Godt var det i hvertfall.

Mamma ringte nå, bare for å si at jeg måtte ta svineinfluensavaksinen. Jeg vet virkelig ikke om jeg vil ta den, men jeg bare tjattet med henne på det punktet. Orker ikke å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens fine:

Fysio

Malt strøk nr 2 på kommode

Sovet på ettermiddagen

Restemiddag - hjemmelaget pizza

MASSE bevegelse i magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må være sprøtt når det beveger inn i magen din... Trur jeg hadde fått litt små panikk, at der er noe der inne :ler:

Det er faktisk ikke så sprøtt nå som jeg trodde det ville være, men det er jo blitt en vanesak nå egentlig. :fnise: Men i natt var det litt irriterende faktisk for jeg prøvde å sove, og det var en som turnet rundt inni der. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det blir en vanesak, men for meg som aldri har vært gravid er det litt "spooky" :fnise:

Det skjønner jeg godt. :fnise: Synes jo det var litt rart jeg også før jeg opplevde det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...