Gjest Grafica Skrevet 17. oktober 2009 #561 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er ikke bare deg vennen; her spratt et glass med pepsi max i gulvet på torsdag, da ble det spontan gulvvask i gangen og på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #562 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er ikke bare deg vennen; her spratt et glass med pepsi max i gulvet på torsdag, da ble det spontan gulvvask i gangen og på kjøkkenet Godt det ikke bare er meg. Jeg aner ikke hvordan jeg klarte å miste det glasset med cola engang - det bare datt ut av hånda på meg liksom :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da har jeg kommet hjem etter en liten tur til Purple, dro hjem tidlig fordi Mannen var hjemme og ikke i form, formen min er dalende - blir bare tettere og tettere + at jeg ikke hadde penger til taxi. Mannen hadde sagt at han kunne hente meg, men synes ikke det var riktig å dra han ut av huset når han ikke var i form. Sinnsykt deilig å komme hjem var det i hvertfall - går nok og finner senga om ikke så altfor lenge kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. oktober 2009 #564 Del Skrevet 17. oktober 2009 Håper du koste deg da hvertfall Hils Mannen god bedring fra meg og gi ham en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. oktober 2009 #565 Del Skrevet 17. oktober 2009 God bedring til både deg og mannen. Håpar du slepp unna den verste forkjølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fredagens og lørdagens fine: Bassengtrening All klesvask tatt før helgen 1 babysokk er ferdig En god lur etter bassengtreningen Pannekaker til middag Fest hos kollega av Mannen Pannekaker til frokost Hentet pakke på posten til vesla Vasket stue- og soveromsgulv Fest hos Purple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 17. oktober 2009 Håper du koste deg da hvertfall Hils Mannen god bedring fra meg og gi ham en god klem! Det skal jeg gjøre. God bedring til både deg og mannen. Håpar du slepp unna den verste forkjølelsen. Det håper jeg også, men får bare ta det som det kommer. Det går over uansett hva det er for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2009 #568 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #569 Del Skrevet 18. oktober 2009 Koselig at du kom i går! Muffinsene var veldig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. oktober 2009 #570 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ha en fin søndag Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Si meg Si meg er du et mirakel jeg vet alt og ingenting Si meg hva gjør du der inne hjelp eg nå så kan jeg finne tankene som raser fort glede, skrekk, hva har vi gjort? Si meg hva som venter meg nå som jeg er valgt av deg gi et lite hint, et svar tilgi at jeg er litt rar Jeg som boltrer meg i språk når blir alt til rot og bråk Jeg har mistet alle ord unntatt dette ene: MOR Endret 18. oktober 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da er søndagen nesten over faktisk Her har dagen gått med til å gjøre ting i huset. Mannen har kalket taket på barnerommet, må ta et strøk til. Jeg har malt kommodeskapet som skal inn der, må ha et strøk til det også - tar det i morgen. Mannen har skrubbet søplebøtten - det trengtes. Han har også vasket opp og laget middag i dag. Sammen har vi satt sammen nye kommoden vår. Og jeg har ryddet i klærne våre. Og jeg har strikket nesten ferdig en blondekant som skal være på en gave. Ellers har vi ikke gjort så mye i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 18. oktober 2009 Virgin Frossen Strawberry Daiquiri!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. oktober 2009 #574 Del Skrevet 18. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dagens fine: Pannekaker til frokost Kalket taket et strøk Malt kommodeskapet et strøk Strikket på blondekant Virgin Frossen Strawberry Daiquiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. oktober 2009 #576 Del Skrevet 18. oktober 2009 det hørtes godt ut! deilig søndag da, flinke og produktive dere har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 18. oktober 2009 det hørtes godt ut! deilig søndag da, flinke og produktive dere har vært Det er veldig godt og Mannen sin er den beste når han lager den her hjemme og vi har hjemmelaget syltetøy i kjøleskapet - for da bruker han det opp i også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. oktober 2009 #578 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det høres så mye finere ut å kalle det Virgin Frossen Strawberry Daiquiri enn jordbærsmoothie Høres ut som en fin og koselig søndag Deilig å få gjort så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. oktober 2009 #579 Del Skrevet 18. oktober 2009 men det er jo forskjell på daiqiuri og smoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. oktober 2009 #580 Del Skrevet 18. oktober 2009 Neida! *være vrang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg