Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet hjem etter bassengtreningen, det var skikkelig digg selvom det var litt slitsomt å komme seg dit idag. Før jeg dro ryddet jeg bort den rene oppvasken fra i går, og nå har jeg tatt den skitne oppvasken og satt på en vaskemaskin med håndklær. Tenker jeg legger meg nedpå litt etterhvert, blir så sinnsykt trøtt av å være i bassenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at bassengtrening virker. Jeg skulle gjerne begynt med vanngymnastikk igjen, da jeg syntes det var veldig deilig sist jeg var gravid. Desverre er det ikke noe her i nærheten som passer for meg (enten på dagtid når jeg er på jobb, eller veldig sent på kvelden :sukk:

Flink du er som får gjort så mye mens du er hjemme, men husk å slappe av og vile også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassengtrening tidlig på en sånn kald og gufsen dag høres skikkelig digg ut. :)

Håper dagen og helgen din blir superfin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med bassengtrening!

Jeg gikk og på det da jeg var gravid, og syntes det hjalp på bekkenet, men det er sant som du sier; Du blir kjempe trøtt etterpå!

Dessuten tror jeg det er gutt du får.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med bassengtrening!

Jeg gikk og på det da jeg var gravid, og syntes det hjalp på bekkenet, men det er sant som du sier; Du blir kjempe trøtt etterpå!

Dessuten tror jeg det er gutt du får.

:klemmer:

Hvorfor tror du det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sovet 1 1/2 time og slumret i 30 min før jeg kom meg opp av senga. :fnise: Hadde satt på vekking til 1 time etter at jeg la meg, men glemte å lagre den så jeg våknet helt av meg selv. Deilig egentlig.

Har nå hengt opp håndklevasken og da er jeg ferdig med all klesvasken før helgen - veldig deilig å slippe å vaske klær i helgen - er nok annet å gjøre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvorfor jeg tror du får gutt.

Bare en feeling.

hvilken dato har du termin?

Morsomt at UL på mandag viste jente da. :lol: Termin er 01.02.2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende du har rett Marianne??

Ei som jeg studerte sammen med var og på UL og fikk vite de ventet en gutt, de var på UL flere ganger og hver gang sa han at "jepp, dette her er 100% en gutt ja...".. Hun handlet myyyye gutteklær og malte rommet og sto på.. Når hun fødte kom det ut ei jente. Hun ble så paff at hun ropte "nei!!!!!!!!!!! det skal være en gutt" :ler:

Men hun roa seg etterhvert og ble sef. kjempe glad over jenten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks veier til et godt liv

Å høre det positive som blir sagt - fremfor det negative.

Å legge merke til det som blir gjort - i stedet for det som ikke gjøres.

Å huske de gode stundene - ikke lagre det onde.

Å gi omsorg - ikke bare vente å få.

Le av bagateller - ikke gremme seg over dem.

Å fremelske det beste i hverandre.

Livet er kort - gledene kan være mange.

-ukjent-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at noen holder liv her når jeg er borte. :fnise: I går dro vi til en kollega av Mannen en tur, men vi var hjemme igjen rundt midnatt - jeg ble nemlig supertrøtt.

I dag er planen en liten tur til Purple, blir nok ikke sånn veldig sene i kveld heller - har litt som må gjøres i morgen. Så langt i dag har vi gjort følgende:

- støvsugd hele leiligheten - Mannen

- gått ut med alt av papp og papir - begge

- lagt sammen det rene tøyet - jeg

- vasket opp - jeg

- sløvet i sofan og ved pc'n - begge

- flyttet på ting på soverommet - Mannen

Det som gjenstår denne helgen er:

- skru sammen ny kommode

- male taket på barnerommet

- vaske og male gammelt kommodeskap

- vaske alle gulvene

Regner med at de siste 4 punktene blir å gjøres i morgen, nå holder nemlig Mannen på med middagen vår og det er bare et par timer til vi skal til Purple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare meg som tar turen til Purple i kveld, Mannen er ikke helt i form så han holder leiligheten alene i kveld.

Jeg klarte å miste et helt 0,4 glass med cola på gulvet.... :sur: Så da endte det med at jeg vasket både stueguvlet og soveromsgulvet - bare for å ha det gjort. Slipper å vaske de to gulvene i morgen og så har man jo litt god samvittighet en lørdagskveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...