Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulere med dagen som var, samt at alt er vel med lille jenta (Tror jeg tippa jente, men nå ble jeg litt usikker gitt) Sambo min uttalte så fint(?) at han håper vi ikke får jente(!). Etter en litt sjokket stillhet fra meg, så var en forklaring på sin plass; for da må han jo låse henne inne til hun er over 18, for å passe på henne Husker ikke hva du tippa, men kan jo egentlig bare finne frem tippelisten og finne det ut. *lat* Litt sånn som Mannen her med andre ord, bortsett fra at min skal kjøpe seg hagle. Da har jeg kommet meg hjem fra jobben og det ble vi enige om at jeg skal slippe å være med på tur og heller gjøre andre ting på turdagene og blir jeg ikke fulle 3 timer så gjør ikke det noe. Deilig!!!! Planer for resten av dagen: - sette på vaskemaskin - vaske opp - legge sammen og rydde bort rent tøy - henge opp klesvasken - sette på en vaskemaskin med ulltøy - strikke på sokker og evt lue - rydde på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #522 Del Skrevet 15. oktober 2009 Planer for resten av dagen: - sette på vaskemaskin - vaske opp - legge sammen og rydde bort rent tøy - henge opp klesvasken - sette på en vaskemaskin med ulltøy - strikke på sokker og evt lue - rydde på soverommet så mye som jeg kan gjøre i dag. Da har jeg fått gjort så mye som jeg kan så langt. Da er det bare å vente på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Får ikke ryddet så mye som jeg kunne tenke meg på soverommet, bekkenet protesterer hver gang jeg bøyer meg for å ta opp noe. Ser sikkert überteit ut der jeg liksom knekker litt sammen hver gang jeg bøyer meg og sier "uff!" og tar meg til rompa. Bra jeg er alene hjemme så jeg kan le av meg selv og slipper å bli ledd av av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. oktober 2009 #523 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nåja, jeg fniser nå litt ved det mentale bildet jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nåja, jeg fniser nå litt ved det mentale bildet jeg da Ja ikke sant. Føler meg 110 år når jeg gjør det, så nå sitter jeg i sofan og laster opp bilder på pc'n i stedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 15. oktober 2009 *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 15. oktober 2009 Planer for resten av dagen: - sette på vaskemaskin - vaske opp - legge sammen og rydde bort rent tøy - henge opp klesvasken - sette på en vaskemaskin med ulltøy - henge opp ullvasken - strikke på sokker og evt lue - rydde på soverommet så mye som jeg kan gjøre i dag. Er ikke så mange punkter igjen på listen min nå ser jeg og deilig er det. Har gjort litt og skulle gjerne gjort mer, men bekkenet har sagt klart i fra i dag at mer skal jeg ikke gjøre. Uff'et meg da jeg hang opp tøyet også så tydelig ingen god dag sånn sett, men gjør heldigvis ikke vondt hele tiden, bare innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 15. oktober 2009 Planer for resten av dagen: - sette på vaskemaskin - vaske opp - legge sammen og rydde bort rent tøy - henge opp klesvasken - sette på en vaskemaskin med ulltøy - henge opp ullvasken - strikke på sokker og evt lue - rydde på soverommet så mye som jeg kan gjøre i dag. Og da er det bare kos igjen på listen min, lurer på om jeg skal ta meg en liten lur på senga - for jeg sliter med å holde øynene mine åpne her jeg sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 #528 Del Skrevet 15. oktober 2009 Planer for resten av dagen: - sette på vaskemaskin - vaske opp - legge sammen og rydde bort rent tøy - henge opp klesvasken - sette på en vaskemaskin med ulltøy - henge opp ullvasken - strikke på sokker og evt lue - rydde på soverommet så mye som jeg kan gjøre i dag. Og da er det bare kos igjen på listen min, lurer på om jeg skal ta meg en liten lur på senga - for jeg sliter med å holde øynene mine åpne her jeg sitter. Så flink du har vært i dag Absolutt fortjent med en liten lur i senga før kvelden nå ja Kos deg med avslapning og strikking i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har sovet en times tid på senga - deilig, men fryser sånn nå. Ekkelt å være iskald på føttene. Snakket med lillesøstra mi i dag og fikk vite noe jeg absolutt ikke liker. Vil ikke ta det her - for lite anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. oktober 2009 #530 Del Skrevet 15. oktober 2009 PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. oktober 2009 #531 Del Skrevet 15. oktober 2009 Snakket med lillesøstra mi i dag og fikk vite noe jeg absolutt ikke liker. Vil ikke ta det her - for lite anonymt. Håper det er noe som dere kan gjøre noe med, og ikke alt for dårlige nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. oktober 2009 #532 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. oktober 2009 #533 Del Skrevet 15. oktober 2009 Håpar ikkje det er noko altfor dårlig nytt frå lillesøster. Så flott at sjukmeldinga fortset og at ordninga på jobb er så fleksibel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 15. oktober 2009 PM? Sender deg en PM etterpå. Håper det er noe som dere kan gjøre noe med, og ikke alt for dårlige nyheter. Er ikke sånne dårlige nyheter - bare sjokkerende egentlig. Takk vennen. Håpar ikkje det er noko altfor dårlig nytt frå lillesøster. Så flott at sjukmeldinga fortset og at ordninga på jobb er så fleksibel. Er som sagt bare sjokkerende, må finne en måte og takle de på. Er veldig glad for at ordningen på jobb er så fleksibel - veldig deilig faktisk. Denne ordningen tar veldig hensyn ti meg som er sykmeldt, og siden jobben har 100% vikar får jo de det de trenger sånn sett også. Har strikket halve den enen sokken ferdig nå - har blitt litt mer vant til mønsteret, men tror nok at jeg gir dette paret til broder'n når datteren deres kommer i november. Tenkte å gi sokker, votter og lue (om jeg får til den siste da ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. oktober 2009 #535 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for PM vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 15. oktober 2009 Dagens fine: Fin løsning med jobben ang situasjonen Begynt å strikke på en sokk en times tid Ryddet soverom og vasket klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 15. oktober 2009 Takk for PM vennen Takk for støtten og forståelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. oktober 2009 #538 Del Skrevet 15. oktober 2009 Godt at det er ordnings med sykemeldingen Sov søtt Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 16. oktober 2009 MINNENE Ta det med deg! Det minste av grønt som har hendt deg kan redde livet ditt en dag i vinterlandet. Et strå bare et eneste blankt lite strå fra sommeren i fjor frosset fast i fonna, kan hindre skredets tusen drepende tonn i å styrte utfor. Hans Børli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fredagmorgen og helg, men tidlig oppe for det. Skal jo tross alt på bassengtrening. Blir nok til at jeg tar meg en lur når jeg kommer hjem derfra kjenner jeg. Også bøtter det ned ute, og lysten til å bevege seg ut er minimal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg