Aftenstjerne Skrevet 13. oktober 2009 #481 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med både jentebaby i magen og bryllupsdagen idag. Hils mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. oktober 2009 #482 Del Skrevet 13. oktober 2009 for bryllups dag for jentebabyen og at alt sto bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 13. oktober 2009 #483 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer så masse med bryllupsdag! Tenk, neste bryllupsdag er dere tre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. oktober 2009 #484 Del Skrevet 13. oktober 2009 gratulerer med bryllupsdag! strikkeklubb på alpakka ja... kanskje jeg bør ta meg en tur ditt. ellers ble jeg veldig inspirert av den strikkeskolen du linket til.. må nok bare finne frem pinnene jeg og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. oktober 2009 #485 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med bryllupsdag og liten jente i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. oktober 2009 #486 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med 3 års bryllupsdag og en liten i magen :rødme: Kjempefint teppe du strikker da, blir nok godt å ha til lillejenta Strikker du de små vottene etter oppskriften i boka til Gossis girl eller? Jeg prøver meg på de, ferdig med en i går og skal ta den andre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. oktober 2009 #487 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) HÆ? EI JENTE??? Kan eg virkelig ha tatt feil? :klø: Jaja, godt det ikkje blir ein feminin gut, slik eg gjetta, men derimot ei jente med eit ordentlig jenteutseende. Ikkje så veldig lenge igjen til de får helsa på jenta heller nå. Gratulerer med bryllupsdagen! Endret 13. oktober 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med både jentebaby i magen og bryllupsdagen idag. Hils mannen. Takk!!! for bryllups dag for jentebabyen og at alt sto bra til Gratulerer så masse med bryllupsdag! Tenk, neste bryllupsdag er dere tre :rødme: Ja neste år er vi tre, rart å tenke på egentlig. gratulerer med bryllupsdag! strikkeklubb på alpakka ja... kanskje jeg bør ta meg en tur ditt. ellers ble jeg veldig inspirert av den strikkeskolen du linket til.. må nok bare finne frem pinnene jeg og prøve. Det synes jeg du skal gjøre. Er mange enkle oppskrifter på www.garnstudio.com sine sider. Gratulerer med bryllupsdag og liten jente i magen! Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med 3 års bryllupsdag og en liten i magen :rødme: Kjempefint teppe du strikker da, blir nok godt å ha til lillejenta Strikker du de små vottene etter oppskriften i boka til Gossis girl eller? Jeg prøver meg på de, ferdig med en i går og skal ta den andre i kveld Er de små vottene fra Gossip Girl sin dagbok ja, ble ferdig med en i går og hadde tenkt å ta en i dag, men nå har jeg funnet senga alt etter at vi har vært ute så blir ikke noe strikking på meg i kveld. HÆ? EI JENTE??? Kan eg virkelig ha tatt feil? :klø: Jaja, godt det ikkje blir ein feminin gut, slik eg gjetta, men derimot ei jente med eit ordentlig jenteutseende. Ikkje så veldig lenge igjen til de får helsa på jenta heller nå. Gratulerer med bryllupsdagen! Så feil kan du tydeligvis ta ja, men tror ikke det gjør noe allikevel. ----------------------------------------------------------------------- Da har vi kommet hjem etter å ha vært ute og spist på indisk. Det var veldig godt og veldig koselig med Mannens kolleger. Ble en kort tur på pub etterpå også, og nå er jeg helt utslitt. Merker at jeg ikke har så mye overskudd som jeg pleier. Har funnet sengen alt og ingen planer om å være sen til å sove i kveld, selvom jeg har våknet litt mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 13. oktober 2009 Dagens fine: Bryllupsdag :rødme: Middag på indisk restaurant Skryt fra sjefen ang hvordan jeg taklet noe på jobb. Fantastisk deilig vær med sol En liten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. oktober 2009 #491 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skulle hilse fra Sondre og si gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #492 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skulle hilse fra Sondre og si gratulerer med bryllupsdagen du må hilse Sondre masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 13. oktober 2009 #493 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så koselig med jentebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 #494 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med bryllupsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 14. oktober 2009 Man må innse problemene for å løse dem ukjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #496 Del Skrevet 14. oktober 2009 En ny dag truer, og jeg har minimalt lyst til å gå på jobb i dag. Våknet 2 ganger av krampe i hver sin legg + at bekkenet likte ikke å måtte stå opp for å gå på do i natt. Skal til legen senere i dag og regner med at sykmeldingen blir forlenget. Mannen er snill og kjører i dag så han henter meg når han er ferdig på jobb, så etter legen blir det en tur på storsenteret og barnas hus tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2009 #497 Del Skrevet 14. oktober 2009 Man må innse problemene for å løse dem ukjent Så sant, så sant Kjedelig med slike leggkramper da Hadde man bare sovet godt på natten, så hadde det kanskje vært lettere å fungere optimalt på dagen.. Håper legen gir deg mer sykemelding da Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så sant, så sant Kjedelig med slike leggkramper da Hadde man bare sovet godt på natten, så hadde det kanskje vært lettere å fungere optimalt på dagen.. Håper legen gir deg mer sykemelding da Ha en fin dag Tror ikke det skal være noe problem egentlig, er jo 100% aktivt sykemeldt og jeg kan ikke jobbe mer enn det jeg gjør. Da fungerer jeg ikke etter jobb. Men spørsmålet er om han vil fortsette med aktivt eller om han bare sykmelder meg 100%. Jeg satser på aktivt er veldig greit å kunne komme seg ut og treffe mennesker hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. oktober 2009 #499 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åååå, jeg tenkte jo på brullupsdagen deres på mandag, men glemte det selvfølgelig helt igår. Er så typisk meg Så her kommer det litt på etterskudd: Gratulerer så mye med tre år som gift! Må det ble mange flere lykkelige år. Lykke til hos legen idag. Håper du får fortsette med aktiv sykemelding. Har du foresten vurdert å ta fri på onsdager istedenfor, slik at du jobber to dager, og så slapper av i en? Kanskje det er letter på bekkenet enn fire dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. oktober 2009 #500 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lykke til hos legen. Slike leggkramper er no dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg