Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer så mye med jente! :rødme: Får kjøpe seg hagle nå ja Takk!! Ja jeg synes jeg ser han sitte i døra med hagla og vurdere potensielle kjærester. En jente! hurra for lille jenteknóttet! Lille jenteknóttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tirsdagmorgen og jeg har sovet like dårlig i natt som jeg gjorde natt til i går. Merkelig. :klø: Jeg begynte å montere babyteppet og blondekanten i gårkveld, men det var litt kjedelig så da la jeg det til sides. Og begynte på en bitteliten babyvott istedenfor, ble ferdig med den også og den er så søt og liten. Blir lettere rørt av å se på den her ved siden av meg. Skal strikke nr 2 senere i dag, har også planer om å lage sokker med flettemønster og kanskje en lue til også. Har jo restegarn i babyull og må få brukt det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. oktober 2009 #463 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så gøy med jente Jeg prøver fortsatt å bestemme meg for hva jeg har mest lyst på. Kanskje jeg like gjerne skal vente til etter ultarlyden og så bestemme meg for at det var det jeg hadde mest lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så gøy med jente Jeg prøver fortsatt å bestemme meg for hva jeg har mest lyst på. Kanskje jeg like gjerne skal vente til etter ultarlyden og så bestemme meg for at det var det jeg hadde mest lyst på Er nok det lureste det ja. ------------------------------------------------------------------------ Nå har jeg kommet halvveis på monteringen av babyteppet. Det er så sinnsykt kjedelig å sy sammen to sånne ting, men det blir så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. oktober 2009 #465 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nå har jeg kommet halvveis på monteringen av babyteppet. Det er så sinnsykt kjedelig å sy sammen to sånne ting, men det blir så fint. Du blir ihvertfall ferdig med babyteppet før barnet kommer. Har sett mange babytepper som bare er halvferdige, eller som blir klare til barn nr to Har litt lyst til å strikke meg et babyteppe også, men jeg tørr ikke. Strikker såpass lite at det aldri kommer til å bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du blir ihvertfall ferdig med babyteppet før barnet kommer. Har sett mange babytepper som bare er halvferdige, eller som blir klare til barn nr to Har litt lyst til å strikke meg et babyteppe også, men jeg tørr ikke. Strikker såpass lite at det aldri kommer til å bli ferdig. Om du prøver deg på et helt enkelt med kun rett og vrang strikking burde du jo klare å bli ferdig. Og ja er veldig greit at jeg blir ferdig FØR fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. oktober 2009 #467 Del Skrevet 13. oktober 2009 Om du prøver deg på et helt enkelt med kun rett og vrang strikking burde du jo klare å bli ferdig. Har en del julegaver jeg har lyst til å lage, så kanskje jeg finner meg et enkelt mønster etter jul. Et med tykt garn og store pinner Hvordan teppe strikker du forresten? Husker at vi så på litt forskjellige mønster en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. oktober 2009 #468 Del Skrevet 13. oktober 2009 gratulerer med jente!! så flink du er til å strikke. jeg tok et kurs i strikking en gang på den store alpakka på løkka. var veldig gøy, men har "glemt" det litt siden. dessuten, selv om vi fikk forklart hvordan man leser en oppskrift skjønner jeg ingenting nå.. fint å være ferdig med babyteppe og votter før fødselen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. oktober 2009 #469 Del Skrevet 13. oktober 2009 så flink du er til å strikke. jeg tok et kurs i strikking en gang på den store alpakka på løkka. var veldig gøy, men har "glemt" det litt siden. dessuten, selv om vi fikk forklart hvordan man leser en oppskrift skjønner jeg ingenting nå.. Du Store Alpakka har strikkeklubb annen hver tirsdag. Jeg skal dit idag. De er veldig hyggelige der, og det er mye hjelp å få for de som trenger det. Finnes mange lette nybegynnermøsntre, så det er bare å prøve seg frem og øve. Og ha det gøy, og være stolt av resultatet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2009 #470 Del Skrevet 13. oktober 2009 strikkeklubb, det høres gøy ut! kan godt tenke meg å lære meg å strikke altså. god tirsdags-formiddag Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har en del julegaver jeg har lyst til å lage, så kanskje jeg finner meg et enkelt mønster etter jul. Et med tykt garn og store pinner Hvordan teppe strikker du forresten? Husker at vi så på litt forskjellige mønster en gang. Jeg strikker et helt enkelt teppe i rett og vrang med sikksakk mønster, faktisk et helt fin nybegynner teppe. Finner ikke mønsteret nå, men det var på garnstudio sine sider jeg fant det. gratulerer med jente!! så flink du er til å strikke. jeg tok et kurs i strikking en gang på den store alpakka på løkka. var veldig gøy, men har "glemt" det litt siden. dessuten, selv om vi fikk forklart hvordan man leser en oppskrift skjønner jeg ingenting nå.. fint å være ferdig med babyteppe og votter før fødselen da! Jeg prøver meg faktisk frem på egenhånd jeg. Har ikke gått noe kurs eller noe, har bare funnet en strikkeskole på nett som jeg sjekker om det er noe jeg lurer på. strikkeklubb, det høres gøy ut! kan godt tenke meg å lære meg å strikke altså. god tirsdags-formiddag Nótt! God tirsdags-formiddag Lekis. --------------------------------------------------------------------- Da har jeg kommet meg hjem fra jobben og dusjet. Det er deilig å dusje, men bekkenet var ikke så begeistret for inn og ut klatringen av badekaret. Men, men ikke så mye å gjøre med det. Mannen og jeg har bryllupsdag i dag - 3 år har vi vært gift. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 13. oktober 2009 Her er teppet jeg har strikket - i mørke grønt og uten heklekant, men med strikket blondekant rundt istedenfor. Her er strikkeskolen jeg sjekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2009 #473 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. oktober 2009 #474 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg hadde rett Det er tre av tre nå, lurer på om jeg skal gi meg mens leken er god :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. oktober 2009 #475 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med bryllupsdag :rødme: Skal dere markere det på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med 3 år Takker!!! Jeg hadde rett Det er tre av tre nå, lurer på om jeg skal gi meg mens leken er god :klø: Du hadde rett ja. Kan være greit å gi seg mens leken er god ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med bryllupsdag :rødme: Skal dere markere det på noe vis? Helt tilfeldig faktisk, tenkte ikke over hvilken dato dagen i dag hadde da vi ble enige om å gå ut og spise med kollegene til Mannen. Så det blir feiringen vår, indisk restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #478 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med jente, og gratulerer med bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med jente, og gratulerer med bryllupsdag! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. oktober 2009 #480 Del Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg