Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Får håpe du har fått slappet av litt etter jobben da :) Hvordan gikk det på ul?

Jeg sov en times tid jeg. :rodme: Jeg hadde ikke nubbsjangs til å holde øynene åpne så da ble det en times lur på meg. Og UL har jeg ikke vært på ennå, timen er kl 1840 - må smøre meg med tålmodighet en stund til for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fargene jeg brukte var fra Schwarzkopf, Live XXL nr 43 - red passion og nr 48 red night. For ca to månder siden farger jeg med kun nr. 43 og det ble litt for orangerødt synes jeg så nå blandet jeg to farger og er kjempefornøyd.

Tusen takk for at du delte :jepp:

UL så sent? :klø: Jeg trodde alt sånn var på dagen jeg, men nå har ikke jeg akkurat så peiling på det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov en times tid jeg. :rodme: Jeg hadde ikke nubbsjangs til å holde øynene åpne så da ble det en times lur på meg. Og UL har jeg ikke vært på ennå, timen er kl 1840 - må smøre meg med tålmodighet en stund til for å si det sånn.

å, har du vært på UL. Så koselig! Fortell, fortell. Har du lyst til å legge ut bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. :vinke: UL så sent var på en helsestasjon i forbindelse med STORK-prosjektet jeg er med på. Alt står bra til med den lille i magen, den veier ca 700 gram nå og utvikler seg slik den skal. Vi fikk også vite kjønnet og vi venter en liten

:babyjente:

Første Mannen sa da vi gikk fra helsestasjonen var: "Nå må jeg kjøpe meg hagle!!" :fnise:

Ellers har vi spist middag, jeg er ferdig med blondekanten og har begynt å montere de to tingene sammen, mens Mannen halvsover ved siden av meg på sofan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine:

Sovet 1 time på sengen :sove:

UL

Venter en liten jente :rødme:

Bestilt pizza til middag

Monterer babyteppet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin, fin dag. Jente i magen, åhh, så stas! :strix:

Selvfølgelig hadde det vært like stas med en gutt da. Det er bare det at når man vet om det er en hun eller han, så blir det hele litt mer virkelig. Man forholder seg til en liten gutt eller pike, og borte er det å omtale småen som det/den.

Det viktigste av alt, er at hun trives i magen din og har det godt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin, fin dag. Jente i magen, åhh, så stas! :strix:

Selvfølgelig hadde det vært like stas med en gutt da. Det er bare det at når man vet om det er en hun eller han, så blir det hele litt mer virkelig. Man forholder seg til en liten gutt eller pike, og borte er det å omtale småen som det/den.

Det viktigste av alt, er at hun trives i magen din og har det godt. :klemmer:

Ble litt mer virkelig for meg nå ja, selvom det har vært virkelig en stund pga bevegelse og sånn så ble det helt annerledes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Si meg

Si meg

er du et mirakel

jeg vet alt og ingenting

Si meg

hva gjør du der inne

hjelp eg nå

så kan jeg finne tankene som raser fort

glede, skrekk, hva har vi gjort?

Si meg

hva som venter meg nå som jeg er valgt av deg

gi et lite hint, et svar

tilgi at jeg er litt rar

Jeg som boltrer meg i språk

når blir alt til rot og bråk

Jeg har mistet alle ord

unntatt dette ene:

MOR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener.

:klem:

Ååååååå en jente!! :strix:

Nótt, jeg er såååå glad på dine vegne! En liten frøken! :rødme:

:klemmer::klem::kose::strix::danser:

En liten jente ja.

Jeg VISSTE det ble en jente :strix: Åååh så spennende!

Du visste det ja. :)

Og; Woohoooo! Jeg tippet riktig!! :danser::fnise:

Du gjettet riktig. Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...