Gå til innhold

Nytt spørsmål til guttene her

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg overhørte (ok da, sniklyttet etterhvert med ørene på stilk) en samtale mellom to gutter for noen dager siden.

Den ene la ut om hvor dårlig sex han hadde hatt med ei dame, hun hadde vært alt for passiv, ikke tatt noe slags initiativ og krevd at han brukte kondom (stakkars gutt) :x

Men til poenget; han sa noe om at han ikke hadde kommet langt nok/ dypt nok inn i henne (husker ikke akkurat hvordan han ordla seg). Så derfor lurer jeg: er det stor forskjell på jenter her? Man hører jo om at jenta er trang eller slapp, har noen jenter også "lengre" skjede enn andre? Eller er det til en viss grad samme sak? Henger det kanskje sammen med at det sikkert ikke var så bra for henne heller, og at hun dermed ikke var våt nok? Eller var dette bare en måte å skryte av hvor lang tiss han har?

Jeg ble ikke noe klokere av svaret til den andre gutten heller, det var bare noe medfølende mumling (ja, fy faen, du får heller få deg noe mer med hu xxx).

Kan ikke si at vi jenter snakker så sammen mye om dette (hvor lang/trang skjede har du da?), så jeg tenkte kanskje noen her inne kunne gjøre meg klokere.

Et lite hjertesukk til slutt: fy :evil: for noen drittsekker dere høres ut som når dere snakker sånn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Northstar_
Skrevet

Hvem er denne klovnen?

størrelsen på kjeden følger resten av oss... de som er lave er mindre der nede også. Hvor trang du er har en sammenheng om det er lenge siden du har hatt sex, da kjeden vier seg ut og hvor aktiv du genereldt er, størrelsen på siste sexpartner osv... men du kan jo bruke musklene der nede og på den måten kompensere for dette. Jeg må si at det er vanskeligere å bruke de musklene så han kjenner det godt hvis du er veldig våt, men det kompenserer uansett mye...

Det at han ikke kom langt nok inn på jenta tyder vel heller mot at han var for liten spør du meg... Men det å komme langt inn er ikke noe mål i seg selv, det er vel heller snakk om å treffe riktig. Hvis gutten treffer for langt inn så vil dette gjøre at jenta kan få "litt vondt" i underlivet etterpå... Han hørtes ikke ut til å være veldig moden...

Men jeg vil også kommentere en annen ting. Vi venninnene i mellom snakker om alt sammen, også dette... Prøv å snakk med venninnene dine om slike temaer, så er jeg overbevist om at du får respons. Det vil kanskje åpne en debatt mellom dere som gjør at dere kan lære mye av hverandre.

:yy: Northy :yy:

Gjest Northstar_
Skrevet

Hvem er denne klovnen?

størrelsen på kjeden følger resten av oss... de som er lave er mindre der nede også. Hvor trang du er har en sammenheng om det er lenge siden du har hatt sex, da kjeden vier seg ut og hvor aktiv du genereldt er, størrelsen på siste sexpartner osv... men du kan jo bruke musklene der nede og på den måten kompensere for dette. Jeg må si at det er vanskeligere å bruke de musklene så han kjenner det godt hvis du er veldig våt, men det kompenserer uansett mye...

Det at han ikke kom langt nok inn på jenta tyder vel heller mot at han var for liten spør du meg... Men det å komme langt inn er ikke noe mål i seg selv, det er vel heller snakk om å treffe riktig. Hvis gutten treffer for langt inn så vil dette gjøre at jenta kan få "litt vondt" i underlivet etterpå... Han hørtes ikke ut til å være veldig moden...

Men jeg vil også kommentere en annen ting. Vi venninnene i mellom snakker om alt sammen, også dette... Prøv å snakk med venninnene dine om slike temaer, så er jeg overbevist om at du får respons. Det vil kanskje åpne en debatt mellom dere som gjør at dere kan lære mye av hverandre.

:yy: Northy :yy:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, så nå skal liksom venninner seg i mellom avgjøre hva en gutt føler ved et samleie?

Den var god :ler:

Skrevet
Hvem er denne klovnen?

størrelsen på kjeden følger resten av oss... de som er lave er mindre der nede også.

Tullprat. Har vært med både høye og lave jenter, og det er ingen sammenheng. Faktisk var hun med kortest skjede høy..

Hvem er denne klovnen?

Hvor trang du er har en sammenheng om det er lenge siden du har hatt sex, da kjeden vier seg ut og hvor aktiv du genereldt er, størrelsen på siste sexpartner osv... men du kan jo bruke musklene der nede og på den måten kompensere for dette.  

Tullprat igjen. Jenter blir ikke utvidet av mye sex, eller store peniser.

Tror nok du har mye å lære Northstar.....

Skrevet
Et lite hjertesukk til slutt: fy :evil: for noen drittsekker dere høres ut som når dere snakker sånn.

Nåja. Jeg har gått i klasse med stort sett bare jenter og kan fortelle deg at dere kan høres akkurat like "dyptfølende" ut selv.. Men det kommer an på typen jenter/gutter man smuglytter til..

Skrevet

Nåja. Jeg har gått i klasse med stort sett bare jenter og kan fortelle deg at dere kan høres akkurat like "dyptfølende" ut selv.. Men det kommer an på typen jenter/gutter man smuglytter til..

Helt, fullstendig enig. Dere er ikke bedre selv, kanskje til og med værre. (kommer an på typen jenter som tidligere nevnt)

Skrevet
størrelsen på kjeden følger resten av oss... de som er lave er mindre der nede også.

Dette stemmer ikke.... Like lite som at en høy mann har lang tiss og en liten mann har kort tiss!

Skrevet
størrelsen på kjeden følger resten av oss...

Jeg har faktisk ikke "kjede" i det hele tatt jeg..... Pussig... :roll:

Suz :hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Suz, du er ikke god! My thought exactly, her får vi ekspertkommentarer fra en som ikke kan stave en gang. Ler meg glugg ihjel!

Men, jeg er ganske så høy, men har ikke noe giga "kjede" så langt jeg har fått tilbakemelding på iallefall... :rodme:

:hjerte: Glam

Skrevet

Har hørt om perlekjede Glam, men det høres så vondt ut... - for ham mener jeg?? :o

:sjarmor: Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

Perlekjede må da være bra? Ruglete for ekstra nytelse hos begge?

Verre med sykkelkjede, vil jeg tro, de har jo en tendens til å ryke når det går fort i svingene....

Blir jeg morsommere nå? Nei, det er ikke mulig :ler:

Skrevet

Uh... sykkelkjede... :o Tenk på ham som skal få stukket den inn der... :o

Hva med kjedebrev? Hva handler det om????

(nå er det jeg som ikke kan bli morsommere :ler: )

Suz :ler:

Skrevet

Skjeder kommer i like mange lengder som peniser, og har like lite med størrelsen på resten av kroppen som peniser er i forhold til mannens lengde.

Hvis du har lest i Kama Sutra, så deler de der inn i tre jentetyper og tre guttetyper ang. størrelse. Tror det var noe kanin og løve eller noe de kalte dem. Ivertfall har de et godt poeng i at hvis gutten og jenta har samme størrelse (S, M eller L) så er det best. Da kan man bruke alle stillinger. Hvis gutten er S og jenta L så bør man bruke stilling x,y,z, hvis jenta er S og gutten L så bør man bruke andre stillinger for å kompensere for mismatch. Har man samme størrelse, trenger man ikke gå til viderverdigheter. Hvis gutten ikke kom skikkelig inn i jenta, kan det bety at han ikke er fornøyd hvis han ikke bånner? - han har ikke helt skjønt hva det dreier seg om.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ja, Suz, kjedebrev kan jeg fortelle deg mye om! Og jeg er stolt av det, det jeg vet om kjedebrev altså :ler:

Men, du, dette begynner kanskje å bli litt KJEDElig for hun som starta tråden :hoho: (for ikke å snakke om stakkars Northy :( )

Rasende festlig, rasende

Glam :hjerte:

Skrevet

Jepp, Glam- skal slutte nå. Unnskyld ydmykt til både starter'n og Northy... :oops:

Skal gå hjem og høre om mannen min lage et innlegg i kjedebrevet mitt... kanskje kjøpe med litt kjedeolje... :ler:

Slutte nå, Glam... :hoho:

Suzy

Skrevet

Jepp, Glam- skal slutte nå. Unnskyld ydmykt til både starter'n og Northy... kjedelige greier det her :oops:

Skal gå hjem og høre om mannen min vil lage et innlegg i kjedebrevet mitt... kanskje kjøpe med litt kjedeolje... :ler:

Slutte nå, Glam... :hoho:

Suzy

Gjest glamourgirl
Skrevet

Kan'ke gi deg du heller Suz? :hoho: Skamme deg, skulle du! :fy: Kanskje vi skulle lage en form for kjede (eller tråd om du vil) om temaet her på forumet?

Og du har helt rett, du må ikke glemme å smøre kjeden godt, kjedeolje er viktig, si det til mannen din, verste som fins er rustne kjeder som ryker! Selv driver jeg meste med selvsmurning om dagene, men neste gang jeg reiser på tur for å treffe min kjære, vet jeg ikke helt... Perlekjede tror du? Diamantkjede er jo ikke verst det heller, eller hva med en kjedekollisjon???:hoho:

OK, OK OK skal slutte nå :hoho:

Kjede-lig :hoho:

Syns selv jeg er rasende festlig, og du og Suz :hoho:

:hjerte: Glam

Skrevet

Glam! :kysse:

Digger deg!!!

Gjest min-tråd
Skrevet

Hva galt har jeg gjort for å få så kjedelige svar..?

Men altså: jeg skrev at dette ikke er verdens enkleste ting å diskutere med jentegjengen. Da tenker jeg først og fremst på at hvordan din skjede kjennes ut i forhold til andre jenter sin er det vel bare en gutt med et visst sammelikningsgrunnlag som kan svare på. Jeg personlig har ingen slike å spørre akkurat nå, så da tenkte jeg at jeg i alle fall kunne få i gang en generell diskusjon her.

Når det gjelder Don Juans opplevelse, så fikk jeg bestemt inntrykk av at han ikke fikk den langt nok inn for sin nytelse, og jeg tolket i alle fall det dithen at han gjerne skulle hatt den lengre inn (men det kan godt hende jeg tok feil). Jeg har ikke hørt om at det er noe vanlig problem, derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre her.

Takk for en kjede av innspill, i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...