Gå til innhold

B12 verdi på 170


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt blodprøve og viste seg at B12 vitaminverdien min var på 170. Normalverdien skal være på 170-650, så jeg ligger helt i grenseland. Legen sa ikke noe spes om dette, selv om jeg har sagt at jeg er mye trøtt og slapp. Er det farlig å kjøpe seg noen B-vitaminer og prøve å se om det hjelper mot trøttheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke farlig å ta tilskudd av b-vitamin. De er vannløselige og overskuddet skilles ut av kroppen (men du bør selvsagt ikke overdosere helt vilt).

Skrevet

b12 må vel kjøpes i sverige?

jeg får inj med b12. utgjør en kjempe forskjell i mitt liv!

kjør på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...