Gå til innhold

Harry folx!

Fremhevede innlegg

Gjest tisseflekk
Skrevet

Det er en ting jeg ikke forstår, og det er enkelte menns hang til å skulle ha en "fet" bil. De bruker masse penger på bilen, gjerne over 500.000, og så ser de ut som dritt selv. Hengemage, harry klær i Dressmann-stil, og i "beste" fall et gull-kjede som passer perfekt inn i den harry klesstilen.

Skjønner heller ikke hvordan de mennene kan klage over at kvinner bruker så mye penger på klær, når de selv bruker store summer på bil og alskens duppeditter. :S

Dette er ikke ment som kritikk, bare sitter her og lurer på hvorfor det er sånn. Hehe. Jeg hadde vært konstant drit-flau om jeg hadde vært en av de mennene, for å ikke nevne de kvinnelige motstykkene. De er gjerne "rypete", røyker kanskje, har en særs harry klesstil. Gjerne overdådig bruk av juggel, gull-øredobber, sølv-kjede, gull-armbånd, og ellers ting som ikke matcher. :S Altfor mye bling-bling og glorete klær i billige stoffer. Det er gjerne typen man finner på charter-reise? Nå har jeg aldri vært på charter-reise, og har så vidt i 10 sekunder sett på charter-programmet som gikk på TV. Makan til harry folk. :S

Nå vet jeg at jeg nevner harry veldig mye, men det er jo tross alt skråblikk og generaliseringer. :P

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Langt mot Nord
Skrevet

En gang når jeg skulle betale meg inn på en konsert så spurte ei av frøknene om jeg også ikke skulle henge av meg jakka, jeg sa helt uten antydning til ironi at: nei de tjue kronene sparer jeg, la pengene på disken, snudde og gikk innover i lokalet og humret godt over de rare ansiktsuttrykkene ÆSJ.

Skrevet
En gang når jeg skulle betale meg inn på en konsert så spurte ei av frøknene om jeg også ikke skulle henge av meg jakka, jeg sa helt uten antydning til ironi at: nei de tjue kronene sparer jeg, la pengene på disken, snudde og gikk innover i lokalet og humret godt over de rare ansiktsuttrykkene ÆSJ.

Fet bil gjør noe med selvfølelsen, og kompenserer vel en del for hengebuk og andre skavanker. Det er vel litt på samme måte som plastikkpupper.... Damen kan se ut som en hest i trynet, men det spiller ingen rolle lenger når puppene står rett ut... ;)

Skrevet

Fet bil er nå hvertfall bedre å kjøre enn kjip bil, men jeg er like forvirret som deg på hva som er poenget med gullkjede og annet ikke-funksjonelt skrammel. Jeg kan fint finne på å handle klær på dressmann, mitt forhold til klær er at det skal være tilstrekkelig dekkende til at jeg ikke kan tiltales for blotting, holde meg passe varm, ha plass til nøkler, lommebok etc, samt være lett å vaske. Bilen skal være god å kjøre, men om den er pen eller ei er meg likegyldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...