Gjest "tjukka" Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Sitter å ser at om man er 112 rundt hoftene så er man oppe i str 46 i hm? What? Kjøpte meg et jeanskjørt derifra i sommer som jeg får på, og det er i 42... I gina bukser går det i 31" Skjønner ingenting jeg... Skal sant sies så har jeg kraftig beinbyggning.. Men når jeg ser at 112 rundt hoftene er str 46, da føler jeg meg virkelig feit. Så er spm, hvor breie er dere rundt hoftene og hvilken str har dere? (Er på jakt etter nye bukser, men er har klaus for å gå i butikk.)
aline Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg er 101-102 rundt hofta og bruker enten 40 eller 42, kommer an på modellen. Hos HM kan jeg nok stort sett bruke 40, litt usikker da jeg veldig sjelden kjøper bukser på HM.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå