Gå til innhold

Anna Lovinda og Trøffel gifter seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stiller gjerne opp som prest...."støllprest", som de sier i Solør... :kul:

...men først må bruden gjennomføre menighetens brudeskole, som eneste deltager.... den avholdes av presten, og som seg hør og bør i slike lukkede menighets-konstellasjoner, så blir det en del misbruk... :ler:

....men det kan vi kalle "å klargjøre" bruden...

Skrevet

Og hva med pinnsvinene? Og hva med pinnsvinene, om jeg tør spørre?!? *gauler*

Jeg har saumfart alle handlelister som er lagt ut her - men ikke en eneste en av dem inneholder pinnsvin....! Eller er det meningen at de skal fanges ute i skogen som en annen elg, liksom?

Skrevet

*pakker inn igjen puppene og konstaterer at jobben er gjort* :sjarmor:

Skrevet

Sukk...det var nok ikke puppene dine, tuji, som avgjorde...heller nesen eller hva det nå var, til Lasse. Som jeg har skrevet i ryktetråden, er Trøffel homofil. Syntes nok det var i seneste laget at han kom ut av skapet. Men når jeg tenker etter, var det nok å foretrekke fremfor på selve Dagen.

Jeg føler meg mer og mer som Grace. Tenk at jeg har greid å drive en mann inn i en annen legning. Får trøste meg med rebound-sex med Sandman eller hvem det nå måtte være som krysser min sti.

Til dere som ville være brudepiker; toget er ennå ikke kjørt. Lasse og Trøffel trenger kanskje brudepiker når de skal inngå partnerskap??

Bertha: Gidder du å lage pv-gryte til meg allikevel, så jeg kan trøstespise litt?

Skrevet

Men dere skal vel gifte dere? Helt på ordentlig?

Det er vel ikke noe å tvile på engang - når dere er kommet så langt som dette, planleggingen er jo nesten hele jobben, har jeg hørt.

Skal bryllupsfesten også være på Peppes ved Stortinget? :D

Eller var dere ikke med den gangen...

Kan jeg være fotograf? (snike i buskene)

Skrevet

Du kan sikkert være fotograf i buskene hos Lasse og Trøffel, Vega... :blunke:

Skrevet

Og med dette velger jeg å avslutte denne boka. Det ble jo ikke noe bryllup allikevel. Snufs. Er ikke så lei meg over at jeg ikke fikk Trøffel, men fordi jeg ikke fikk stå brud :grine::grine::grine:

Skrevet

Klart jeg skal lage pinnsvingryte til deg, Anna! Det blir første gangen jeg prøver, så det kan jo være greit å prøve den ut på noen som er litt nedfor fra før..... :ler:

Må bare skaffe noen slike først. Pinnsvin, altså.

*roper* Øhyyy... HildeKS? HildeeeKSsss...? Hvor får man tak i gode ps?

Skrevet

her reiser jeg på 5 dagers ferie og så når jeg kommer hjem så får jeg ikke være brudepike...

• 3 måneder senere...
Gjest sexysadie
Skrevet

*********( Kikker bare )*******

*********( innom og)*******

*********( legger igjen)******

**********( en hilsen )*******

************()************

***********()*************

**********()***************

*,,,,,(>?< )

*,,,,, ( ?o? )

*==(,,)=(,,)==

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...