Gå til innhold

Anna Lovinda og Trøffel gifter seg


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Ja, så havnet jeg her også, da. Enhver KG-brud med selvrespekt må jo ha bryllupsdagbok. Har ikke så mye å skrive her enda, siden dette er ganske så nytt for meg - for ikke å snakke om for Trøffel!

Kommer mere senere.

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg være den første til å si at jeg er sjalu. Jeg kommer til å storme inn i kirka rett før dere skal si JA, akkurat som på film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er forlovelsen offisiell. Enda godt, siden det betyr at jeg kan begynne på de lange og detaljerte handlelistene jeg lovte Trøffel å fremskaffe.

Her følger den første (som nyforlovet):

-Franskbrød med åpning

-Film til kameraet av typen 35mm

-Ti pakker med latekshansker

-Ti pakker engangshansker (ikke lateks)

-Fire Cupido fra i fjor

-Rune Rudbergs Greatest Hits (inneholder spesielmiks av Ut Mot Havet og Danceversjon av Spre dine vinger), for denne skal vi spille i bryllupet

-To badeender som jeg bestilte for en stund siden og som endelig har kommet. De er nemlig lilla, og måtte derfor spesialbestilles.

-Hjemmepermanent av typen Polly. Skal lage krøller i brysthåret til Trøffel (det ene)

-Grønnsåpe

-Ostehøvler (ikke spør)

-Engangshøvler

-Spiselig undertøy

Ellers har det ikke skjedd så mye, bortsett fra at Tuji er misunnelig og har planer om å hetse meg i bryllupet. Vi ordner den saken ved at vi hemmeligholder hvor vi skal gifte oss. Skal også spørre Gamle Alex om hun vil være brudepike. Jeg må ha åtte stykker, og har til nå to. Flere som melder seg?

Nå skal jeg drikke meg full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stiller meg selv til disposisjon, Kan love å ikke si hvor bryllupet skal være

(Tuji: vi ordner det med en pm når jeg vet mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg fått høre at Badeender i lilla er ut??? Skal hetsen ingen ende ta???

Min kombinerte handle- og to-do-list for i morgen:

Kjøpe:

To dresser YSL Rive Gauche

Hummer H2

Ti par Manolo Blahniks

Fem dusin røde roser, som jeg kan ta bladene av og drysse i sengen.

Ta ansiktsløftning i lunsjpausen

Manikyr og pedikyr samtidig(veldig tidsbesparende- anbefales)

Bestille brudepikekjoler

Hvilke størrelser bruker dere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe sier meg at trøffel meget ufrivillig har blitt dratt inn i dette giftermålet. Han er særdeles ordknapp og kjølig ovenfor det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye handlelister:

-Brudepikekjoler. Får kjøpe samtlige i str XL, med unntak av Livs, siden jeg ikke vet størrelsen til de andre. Når det gjelder Havsulen, er jeg en smule i tvil om fasong. Får avtale et prøvemøte senere.

-Flere latekshansker. Det er skremmende hvor mange hansker Trøffel greier å gå igjennom i løpet av en imaginær hyrdestund, størrelsen tatt i betraktning. Men det faller vel inn under kategorien om å ikke skue hunden på hårene.

-Flere ostehøvler (fortsatt ikke spør)

-smultringer. Sånne med strø og sukker

-flere venner

And then I am off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg advarer deg, Anna Lovinda! Jeg er veldig pen og har kjempepupper, så når jeg finner ut hvilken kirke dere gifter dere i er du historie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moderatoooooor! Dette er utilslørte trusler...

Dessuten tuji, så liker ikke Trøffel kjøpepupper. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER ikke noen trussel, vel, jeg kan jo ikke noe for at jeg er så deilig!

Vel, den derre flekken på nesen din er jo ikke akkurat noen skjønnhetsflekk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Brudepikekjoler. Får kjøpe samtlige i str XL, med unntak av Livs, siden jeg ikke vet størrelsen til de andre.

Tex er helt vanlig medium...... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og gratulerer med forlovelsen! :D

Nå er jeg ganske nysgjerrig av natur - og lurer selvsagt på hvordan dere traff hverandre - hele historien og gjerne litt til... Jeg mener - siden begge er profilerte brukere, så dukker det opp spørsmål. F.eks. - møttes dere her på Kg? (svar bare om du selv vil)

Eller kanskje du har en annen dagbok, skal gå og titte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå heldig du er som får gifte deg med Trøffel. Eller det er kanskje heller HAN som er heldig... :D

Dere får ha et fantastisk bryllup.. Jeg regner med at hele KG er invitert!!!!!!!! :Nikke:

Jeg kan bake kake jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...