Gå til innhold

Jeg skal gifte meg med Trøffel


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

han vet det bare ikke ennå. I den anledning driver jeg på med planlegging av bryllupet. Jeg kjenner jo heller ikke Trøffel så godt i og med at jeg er nokså ny her inne, så derfor spør jeg dere som kjenner han godt:

-Hvordan tror dere Trøffel vil ha bryllupet? Enkelt? Stort? Mye rysjer og blonder? Dyp utringning på kjolen? Høye heler på skoene (mine eller hans)? Etc...

Takknemlig for all hjelp

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøffel, i og med at du nå skal gifte deg, lurte jeg på om du ikke kunne komme og hente skittentøyet ditt og bamsene dine hos meg, for det tar jo tross alt litt plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bamsene er ikke mine, de tilhører en enda tidligere eks.

Og du har lovet å vaske trusene og helsetrøyene mine i snart to måneder... - skjerp deg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger alt under matta, jeg.

Så kan du hente det når jeg ikke er hjemme...

Da anser jeg bamsene som mine...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen - gratulerer begget to! Så hyggelig, da.

Trenger dere catering-service? Hilde K S har nemlig i dagboka mi lagt igjen en oppskrift på grillede pinnsvin som garantert tar gjestene med storm!

Jeg siterer (noe forkortet utgave):

Oppskrift på ps gryte.

2 små eller 3 store ps deles opp i passende biter.

Freses i litt olivenolje ( virgin ) til de er passe seige.

Ta deretter 6 ss ketchup og 9 ss sennep ( fransk ) og bland i gryten sammen med kjøttet.

Ta deretter 3 muslinger og 8 kråkeboller samt en gooood skvett tørr whiskhy og bland alt i gryten.

Like før kråkebollene er kokte serveres gryten.

Ha gjerne løvetann og kålrabisalat til.

Dansk rugbrød er heller ikke ille.

PS!

HildeKS, hvis du synes det er frekt av meg å offentliggjøre kjøkkenhemmelighetene dine, så er det vel det da..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var jeg som skulle gifte meg med Trøffel, jeg. Han har faktisk nesten-fridd til meg lenge før A.L. viste seg her på forumet.

*snurt og sjalu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Takker så ydmykt for samtlige bidrag.

Trøffel: Klart at handlelistene skal være lange og detaljerte. Mottoet mitt blir heretter "Alt for Trøffel."

Livets Datter: Jeg synes kanskje det var litt drøyt å starte en skittentøysdebatt inne på MIN tråd.

Bertha: Tusen takk for at du tar på deg cateringen. Pinnsvin høres helt fortreffelig ut. Stoler på at du tar deg av menyen. Du har ubegrensede midler til rådighet. Trøffel er ikke gnien.

Tuji: Til deg sier jeg bare -den som trekker det lengste strået blir ikke sittende med Trøffel, da han har det korteste. Eller som han sier; "Den er ikke så veldig tykk, men den er til gjengjeld veldig kort."

Merete: Tar gjerne den brudekjolen, jeg. Den så rålekker ut. Hvilken størelse er den i (den rosa på det store bildet)? Kommer den med matchende slør?

Forøvrig henviser jeg til Forlovelseskunngjørelsen inne på Bryllup. Gratulasjoner driter vi i. Send heller gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian:

Slutt å plage jenta i avataren din. Gamle gubber skal ikke springe etter unge jenter på den måten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har dere tenkt å bli kjent med hverandre?

Er dere muslimer - jeg mener, har foreldrene deres tvunget dere, eh - jeg mener, gjort en avtale?

Uansett - lykke til.

(når skal det stå, dagen, mener jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupet er avlyst, Vega. Men jeg kan godt fortelle deg hvordan vi ble kjent med hverandre. Jeg for min del falt for den kjønnsløse lille blå mannen i avataren til Trøffel, og så måtte jeg bare ha han. Det var imidlertid før jeg ble klar over legningen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...