Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Trine Skei Grande - kan hun bli ny partileder for Venstre? Hun er altfor tykk, og ser ut som en helsefarlig rollemodell. Bør hun begynne å trene, for at folk skal fokusere mer på hva hun sier, og ikke hvordan hun ser ut?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Bør hun begynne å trene, for at folk skal fokusere mer på hva hun sier, og ikke hvordan hun ser ut? Hun snakker ikke til slike mennesker som deg uansett, så du kan bare slappe av. Stem et annet parti.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Venstre fikk dessverre ikke nok stemmer ved valget, så nå er de under sperregrensen. Partileder Skei Grande ble intervjuet i NRK i kveld, og hun måtte hente inn pusten og stoppet for å puste midt i setninger...dårlig kondisjon er ikke bra for en partileder som forventes å være frisk, sporty, energisk, sunn og glad. Det er dårlig for imaget, og gir negative signal ut til folk.
Respect Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Ja, jeg la merke til det samme. Dama klarte jo ikke å si en hel setning uten å hive etter pusten. Rimelig slitsomt å høre på i lengden.
KatzenThang Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Litt lei av tullete politiske norske debatter nå. Så svarer rett og slett litt enkelt og forståelig: Om dette skulle være det eneste som er i veien med dama i norsk politikk, er hun en verdig kandidat. Må av og til bekymre og stusse meg litt for fokuset folk har, selvom det sikkert spiller en rolla ja, at hun ikke er trent. Hadde sikkert vært mer positivt om hun var det! Til sist vil jeg bare si at noen ganger går ting for langt. Jeg må undres på om vi har det for bra i Norge... Jeg er glimrende fornøyd med valget, men synd med alt som foregikk rundt. Patetisk og flaut.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Trine Schei Grande er forferdelig etter min mening! Men det har ingenting med hennes vekt eller utseende å gjøre. Dama kan ikke dukker jo opp i avisa en gang i uka med dådyrøyne av en eller annen populistisk sak. Det blir litt sånn se og hør-artikler ut av det. Hun legger seg opp i privatlivet til andre politikere og, noe som hun absolutt ikke har noe med å gjøre! Hun får venstre til å framstå useriøst og tullete, og er faktisk en grunn til at jeg ikke kunne stemt på dem-men det har ingenting med vekt å gjøre!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Hvis man virkelig stemmer på et parti utifra hvordan politikerene ser ut så er man en stor idiot.
Kamikatze Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Politikk er ikke missekonkurranse, men pissekonkurranse...
Gjest Raptuza Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Det er altså ikke så farlig hva en politiker står for bare h*n ser bra ut? Logikken svikter.....
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Dama kan ikke dukker jo opp i avisa en gang i uka med dådyrøyne av en eller annen populistisk sak. Det blir litt sånn se og hør-artikler ut av det. Hun legger seg opp i privatlivet til andre politikere og, noe som hun absolutt ikke har noe med å gjøre! Hun får venstre til å framstå useriøst og tullete, og er faktisk en grunn til at jeg ikke kunne stemt på dem-men det har ingenting med vekt å gjøre! Jeg ser ikke at hun har politisk tyngde what so ever.
Kamikatze Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Det er altså ikke så farlig hva en politiker står for bare h*n ser bra ut? Logikken svikter..... Funker for Jens og Jonas. :gjeiper: - Helt greit å miste jobben og hjemmet, betale CO2avgift på utpust, og bompenger for å komme inn på super'n, bare ikke stasministeren er feit.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Trine Schei Grande er forferdelig etter min mening! Men det har ingenting med hennes vekt eller utseende å gjøre. Dama kan ikke dukker jo opp i avisa en gang i uka med dådyrøyne av en eller annen populistisk sak. Det blir litt sånn se og hør-artikler ut av det. Hun legger seg opp i privatlivet til andre politikere og, noe som hun absolutt ikke har noe med å gjøre! Hun får venstre til å framstå useriøst og tullete, og er faktisk en grunn til at jeg ikke kunne stemt på dem-men det har ingenting med vekt å gjøre! Venstre mister meg som velger hvis Skei Grande blir partileder. Hun er rett og slett ganske usaklig og fæl. Men vekta hennes synes jeg må få være en privatsak...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 Hvis man virkelig stemmer på et parti utifra hvordan politikerene ser ut så er man en stor idiot. Du har vel delvis rett, for evnen til å utføre god politikk, sitter vel ikke i utseende. Men på den annen side: Når vi stadig blir fetere, allerede fra barnsben av, når det ønskes at vi spiser sunnere (hvorfor politikere mener det, kan man jo spørre seg om, for da lever vi lengre og forbruker mer folketrygd), når sunnere livsstil både angående mat og mosjon er kommet på den politiske agendaen, tar det seg ikke helt ut at enkelte politikere ser ut som de gjør. Troverdigeheten faller liksom litt når helseminister (per i dag) Bjarne Håkon Hanssen ser ut som han kunne ha godt av en kur med grønnsaker og vann og ikke stappe pølser i fjeset. Oppnavnet hans var jo også en tid Pølse-Hanssen da han satt som landbruksminister. Erna Solberg har slanket seg. Det burde kanskje Skei Grande også. Når det gjelder pusten til Skei Grande, skal vi kanskje ikke kritisere for mye: det kan jo for eksempel være astma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå