Gå til innhold

manglende energi

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hei..

Jobber 100% i en til tider krevende jobb (helsevesenet), har prøvd å få til trening ca 3 ganger i uka (noen ganger færre, andre ganger flere).

Den siste tiden har energiboksen vært tom. Føler meg nesten hver dag syk, med småmurring i hals og hode, slapp, svimmel og slitenhetsfølelse. Enkelte morgener kommer jeg meg nesten ikke opp av senga, har bare lyst til å ligge hele dagen.. men truger meg opp, for på jobb går jeg.

Siste uka/halvannen har jeg ikke trent i det hele tatt.. har ikke hatt overskudd, og har dårlig samvittighet. Føler meg SÅ mye bedre om jeg får trent.

MEN tenker at en pause i treningen kanskje får formen tilbake.. har hatt noen uker med to skikkelig hardøkter.

Føler jeg ikke strekker til noen steder.. føler jeg henger etter både her og der, og klarer ikke å ha konsentrasjonen på maks.

Noen tips???

Syns det er skremmendes at jeg begynner å tenke tanker som at jeg nesten håper noe skjer så jeg får fri fra jobb en periode.. (har ikke hatt ferie i sommer, og egentlig ikke de siste 4-5 årene)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første du kan gjøre er å ta deg ferie. det er en grunn til at alle har krav på fem ukers ferie i løpet av ett år.

så ta deg fri, koble av! minst tre uker i strekk! Det har du krav på, og godt av! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...