Gå til innhold

Å bli båret over skulderen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har opplevd et par ganger,ved at jeg har gjort det selv eller har sett det.At jenter som blir løftet opp,båret over skulderen og båret rundt,ser ut til å like det?Er det slik at dere jenter på en måte tenner på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*flirer* Hm, nei altså, når jeg var 14 var vel det toppen av spenning! Nærkontakt med en gutt altså! Woooooh...

Nå er jeg snart 40 og ville antakelig eksplodert... mest fordi jeg er gift og ville blitt så flau! Ovenfor mannen min, venner, barna og hele verden.

Men mannen kan jo finne på sånne sprell privat og det pleier å være festlig da. Ettersom det gjerne etterfølges av kos eller enda bedre.. :sjenert:

Sant å si, hadde jeg vært singel ville sånt vært del av flørt med den aktuelle mannen og antakelig hendt i fylla etterfulgt av..tja. *Fryktelig pinlig å innrømme*

:skratte:

Skrevet

Jeg liker det om det er mannen jeg flørter med som gjør det. Da blir det liksom bare tullete morro.

Spesielt behaglig eller tennende er det ikke. Får vondt i magen, og som regel henger piercingen seg fast i noe.

Gjest Slem_Pike
Skrevet
Har opplevd et par ganger,ved at jeg har gjort det selv eller har sett det.At jenter som blir løftet opp,båret over skulderen og båret rundt,ser ut til å like det?Er det slik at dere jenter på en måte tenner på det?

Eeeh.. Det var vel toppen av kransekaka når man er 14 og forelska, og har type/interesse som var sterk nok til å bære over skuldera. Eg hadde ikkje hatt noe i mot det, men samtidig så er det egentlig ikkje så jævlig behagelig å få ei skulder i mellomgulvet/pressende mot ribbeina. Og havner man i vankelig posisjon så er det stress å prøve holde seg opp, og ligge vanlig er heller ikkje greit etter det eg husker for da fyker blodet rett i hodet. Liker ikkje være opp ned med hodet. Venter egentlig bare på at han skal være uforsiktig og slenge seg rundt så hodet blir smelt i ein vegg/møbel/dørkarm. Eller at man sparker noen i trynet/hodet ved uhell når han snur seg. Eller at han glipper taket og man ramler som ein potetsekk på hodet først / lander på rumpa istede.

Tenner ikkje på det nei.

Det har sambo heldigvis (...) ikkje gjort på meg på noen år. Om han absolutt skal løfte/bære på meg får han finne ein annen måte.

Gjest Tinkerbell87
Skrevet (endret)

Eksen pleide å bære meg ganske ofte, pleide som regel å løfte meg opp, og bære meg inn til stuen hver gang vi møttes hjemme hos en av oss. Jeg tente ikke på det, var bare moro å bli bært :fnise:

Endret av Tinkerbell87
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempesur. Å bli plukket opp og båret rundt som om jeg var en ting er noe jeg holder meg for god for.

Skrevet
*flirer* Hm, nei altså, når jeg var 14 var vel det toppen av spenning! Nærkontakt med en gutt altså! Woooooh...

Nå er jeg snart 40 og ville antakelig eksplodert... mest fordi jeg er gift og ville blitt så flau! Ovenfor mannen min, venner, barna og hele verden.

Men mannen kan jo finne på sånne sprell privat og det pleier å være festlig da. Ettersom det gjerne etterfølges av kos eller enda bedre.. :sjenert:

Sant å si, hadde jeg vært singel ville sånt vært del av flørt med den aktuelle mannen og antakelig hendt i fylla etterfulgt av..tja. *Fryktelig pinlig å innrømme*

Jeg ville ikke likt det som fjortenåring og heller ikke nå. Jeg liker det bedre at de drar meg etter håret inn i hulen sin og sier snøft snøft ouaahgrrh.

Skrevet

Med mindre vi snakker merkelige fetisher/sære handlinger i bdsm, hvorfor skulle noen tenne på det? :ler:

Skrevet

Jeg tenner ikke på det, nei. Men det hender at samboeren gjør det for morro skyld, og det er da bare koselig. Kunne ikke falt meg inn å bli sur, det er da bare morsomt de få gangene det skjer.

Skrevet
Jeg ville ikke likt det som fjortenåring og heller ikke nå. Jeg liker det bedre at de drar meg etter håret inn i hulen sin og sier snøft snøft ouaahgrrh.

Ja du vet.. her ute i provinsene. Vi er ikke kommet lenger.

Skrevet

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kvinner tenner på sterke alpha males. Klart de liker det.

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Nei. Jeg hater folk som prøver å plukke meg opp. Greit nok om jeg har skada meg, men når folk gjør det der uten grunn så blir jeg sur, og ender opp med å sparke.

Skrevet
Nei. Jeg hater folk som prøver å plukke meg opp. Greit nok om jeg har skada meg, men når folk gjør det der uten grunn så blir jeg sur, og ender opp med å sparke.

Jeg er enig, men jeg sparker ikke, jeg sier bare i fra, og går...'

For første gang har jeg lyst å si at jeg skyter før jeg spør.

'

Nei. Kvinner liker ikke det. Da må det være avtalt på forhånd og man må være trygge på hverandre. I den setningen som ts peker mot ja, men jeg vet jo ikke jeg da. Hva kvinner liker. Kan bare svare for meg selv, jeg ville drept mannen.

Skrevet

Nei, grøss og gru.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

NEI! :kjefte:

Skrevet

Kommer an på hvem mannen er og i hvilket sammenheng det er snakk om :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...