Gå til innhold

Hakkete på You Tube.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal høre på musikkvideoer på You Tube så "fryser" bildet og musikken hele tiden. :kjefte: Hvorfor gidder ikke administrasjonen/teknikerne på You Tube å gjøre noe med problemet? Det har vært sånn i snart to uker nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dixi_*
Skrevet

Har ikke problemet selv, men det første jeg tenker er at du har for lite minne på PCen din.

Du kjører mange programmer samtidig og bruker opp alt minnet. Prøv å lukke noen av programmene du ikke bruker og se om det hjelper.

Du kan trykke ctrl+alt+delete, start oppgavebehandlig. Under prosesser ser du på prosessorforbruk nederst i vinduet, er den prosenten høy, bruker PC'en mye minne.

Skrevet

Det er bare å trykke pause det, til den er ferdig å bufre, vel?

Skrevet
Har ikke problemet selv, men det første jeg tenker er at du har for lite minne på PCen din.

Du kjører mange programmer samtidig og bruker opp alt minnet. Prøv å lukke noen av programmene du ikke bruker og se om det hjelper.

Du kan trykke ctrl+alt+delete, start oppgavebehandlig. Under prosesser ser du på prosessorforbruk nederst i vinduet, er den prosenten høy, bruker PC'en mye minne.

Jeg hadde ikke dette problemet for tre uker siden.Da fungerte det helt fint.

Hva mener du med mange programmer som kjøres samtidig?

Jeg tror ikke at jeg kjører andre programmer samtidig?

Hva slags programmer kan det være??

Jeg bare slår på pc`n går inn på startsiden og klikker meg inn på You Tube.

Skrevet

Det er da ikke youtube som er problemet.

Det er oftest individuelle maskinen som er problemet. Det kan være mange ting.

1. videoen er ikke ferdig bufret, og trenger lastetid mens den spilles av

2. Du sitter på et evt. dårlig kontakt i trådløst nettverk, f.eks sitter du for langt unna routeren

3. Laster du ned noe annet, evt mottar bildere på msn eller lignende SAMTIDIG som du prøver å se på youtube ?

Ikke last ned flere ting samtidig hvis du skal se på youtube

restart router hvis du sitter med tråd

Se om en annen pc på samme sted har samme problem

er UTROLIG sjelden det er er serveren til youtube som har problemet, men det virker som folk flest tror alt er i skjønneste orden med sitt eget nettverk og pc til enhver tid.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Du har sikkert ein gamal pc med lite minne. Pcar blir treigare dess meir du putte innpå dei.

Problemet ligg hjå deg.

Og, hvis du sit med ein bærbar pc, så ikkje la den sitta oppa fanget, eller oppå bord med duk, for pcen har ei vifta under. Hvis ikkje vifto får luft, går pcen treigare.

Skrevet

Ta en sånn speedometer-test for å sjekke om internettleverandøren din har satt ned farten din (feil i forbindelse med regninger o.l.), eller om det kanskje er noe annet som bruker av båndbredden din (programmer, virus, el.l.).

Har du samme feilen når du ser på videoer andre steder? F.eks. her: http://www.sol.no/klipps/newest_movies

Hvis du har problemer både på sol og youtube, så ligger det på din maskin/internettlinje.

Hvis du kun har problem på youtube, så ligger problemet hos youtube.

Har du flere maskiner på nettverket (i husstanden din), så sjekk om det er samme problemet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...