Gjest Gjest_problem Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg har et litt ekkelt problem som jeg hadde håpet noen av dere jenter kunne kastet litt lys over... Jeg har i det siste slitt med at jeg har en god del brun utflod. Det er relativt mye, og ganske mørkt. Jeg skjønner ikke hvor det kommer fra. Jeg er ferdig med mensen, spiser p-piller hver dag, har et greit kosthold.. Har prøvd å søke litt på nettet, men har ikke funnet noe videre nyttig der, så jeg lurte på om noen av dere vet hva dette kan komme av, og evt hvordan jeg kan bli kvitt det? Alle svar tas imot med takk.
Amanlis Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det kan være p-pillene som er årsaken. Mange har mellomblødninger når de spiser p-piller. Dersom det er årsaken kan du snakke med legen om å forsøke et annet merke.
Gjest Gjest_marielle_* Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det kan også være sopp. Har du hatt det lenge? var i samme situasjon, tok noen dager og så klødde det som et helvete og jeg måtte gå på canesten pille kur.
Gjest Gjest_problem Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar begge to. Jeg har gått på de samme pillene i 3 1/2 år, så jeg tror ikke det er problemet. Ang. sopp, så har det ikke klødd noe.. Hadde dette problemet forrige måned, så gikk det fint en dag eller to etter mensen, og nå har det kommet tilbake. Jeg ville vel følt kløe eller noe innen nå hvis sopp hadde vært problemet?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Dette høres kanskje ut som et dumt spørsmål? Du har ikke glemt en tampong sist gang du hadde mensen da? det kan føre til utflod og vond lukt og er farlig..
Gjest Gjest_problem Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Hehe, det finnes ikke dumme spørsmål.. Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har glemt noen tampong der..
Gjest Gjest_problem Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 ...spesielt fordi jeg hadde samme problem forrige måned
Munchkin Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Må si meg enig med Amanlis jeg da, høres ut som en slags mellomblødning. Har hatt det samme problemet og det var pga p-pillen, selvom jeg hadde gått på samme merke i 5år. Fikk byttet merke og da ga det seg. Ved underlivssopp er utfloden som regel gulaktig mener jeg å ha hørt da, og kløingen kommer ganske fort etterpå, så du ville nok ha merket det nå
Gjest Gjest_problem Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Må si meg enig med Amanlis jeg da, høres ut som en slags mellomblødning. Har hatt det samme problemet og det var pga p-pillen, selvom jeg hadde gått på samme merke i 5år. Fikk byttet merke og da ga det seg. Hmm visste ikke at det problemet kunne oppstå etter så lang tid. Jeg får vel prøve å bytte pille om det ikke gir seg (litt irriterende at jeg bor i en annen by enn legen min, men får vel bare vente til sommerferien) takk for svar alle sammen
Gjest Gjest_marielle_* Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Jeg har hatt sånn utflod du snakker om og det var sopp. Forsvant med behandling av canesten piller. Vil bare si at det IKKE klødde. utrolig nok. for man hører jo at det skal klø veldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå