Gå til innhold

Festbleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, i det siste har jeg hatt litt problemer med såkalt inkontinens? tror hvertfall det var det legen kalte det. Etter at jeg fikk barn for litt over et år siden har jeg hatt litt problemer med å holde meg etter å ha fått litt alkohol i kroppen. Jeg lekker så fort jeg nyser, eller ler. Dette gjelder bare når jeg har drukket, men det skal ikke mer enn et glass vin til før blæren blir utilregnelig. Etter å ha vert hos legen med dette ble jeg anbefalt å gjøre litt knipeøvelser å begynne å bruke slike tena lady bind når det vår behov.Knipeøvelsene har sålangt ikke hjulpet, men bindene hjalp litt. Problemet vår at noen ganger kom det litt før mye og det å legge igjen tisseflekker er ikke gøy. Som en løsning på dette kjøpte jeg meg noen slags trusebleier før sengevætere som heter drynites. Disse passa overraskende bra og ikke viser dem heller da det er som litt tykke truser.

Det som er mitt egentlige problem er at jeg sist helg var ute på byen sammen med noen venninner. Da kvelden vår over og vi skulle hjem ende jeg opp med å dele taxi med hun ene som bor en liten kilometer fra meg. Etter taxi turen sto vi utenfor huset hennes en stund før jeg begynte å tuslet hjemover. Tissetrengt og fremdeles hasta jeg hjemover, men når jeg var godt over halvveis ble trangen litt for stor, så der midt på veien endte jeg opp med å sette meg på huk og tisse i buksa som en annen 4åring. Lettelsen over en ikke verkende blære gikk ganske kjapt over til skam, og siden har jeg ikke helt blitt kvitt tanken. Er det noe galt med meg? Fristelsen til å kalle det et uhell og si at fylla har skylla er jo tilstede, men jeg føler meg fremdeles helt rar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må ta en tur til legen. Jeg lakk også etter fødsel, og det måtte en operasjon til. Bedre å sjekke og fixe enn å gå å plages.

Som de sa til meg på sykehuset; Du ANER ikke hvor mange som går å plages å årevis før de gjør noe med det!

Det er hjelp å få hvis du ber om det til legen din! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...