Gå til innhold

Kitchen Aid: Er dette en bra pris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt på meg å kjøpe en Kitchen Aid som skal være gave, og jeg lurer på om dette tilbudet fra Kitch'n er godt?

5829,- for maskinen og en kombinasjonspakke kombinasjonspakke som inkluderer kjøttkvern, fruktpresse og grønnsakskutter.

Det er årevis siden vi kjøpte vår, så jeg har virkelig ikke peiling. Kan man få den billigere andre steder tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor god tid du har på deg, men har vært litt rundt på nettet og der er det mange gode priser.

Problemet er jo da det med toll på varer over kr 200-. Vet ikke nok om det selv, men det er jo så mange som handler alt mulig på nettet nå.

Sjekk denne siden:

http://www.shopkitchenaid.com/product_deta...;T1=KTA+KSM95WH

Alltid like spennende å lage en link. Skal sjekke om den virker.

Skrevet

Det man skal huske på når man importerer elektriske artikler fra USA er i alle fall at man trenger adapter - litt lite hensiktsmessig. Det er vel også ganske greit å ha kjøpt slike dyre ting hjemme - dersom noe skulle gå i stykker eller lignende.

5829 synes jeg høres ut som en helt fair pris når du får utstyrspakken i tillegg.

Jeg har selv en kitchen aid (med samme utstyrspakke.). Den er noen år gammel så tror den var litt rimeligere den gang.

Skrevet

Prisen er en bra pris for denne maskinen. KA er jo kjempebillig i USA, men da har du problemet med strømmen, du trenker ikke bare adapter, men trafo.

Skrevet

Jernia har hatt tilbud flere ganger på 4990,-. Om du har tid kunne du jo ventet og sett om det dukket opp igjen...

Har selv, og er sååå fornøyd. Nå kan jeg ikke leve uten den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...