Gjest Opala Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hei! Jeg var på sykehus akutt på lørdag med oppkast om magesmerter. Jeg ble sendt opp til gynekologisk og måtte ha en undersøkelse der. Hun sa de akkurat hadde fått svar på biposien av vev fra buken min. Og svaret var endmetrioseforandringer. Så jeg spurte: Har jeg endometriose da?? Og hun sa, Ja, de har funnet vev og da er det endometriose. Kl var 23, jeg var trøtt og hadde pga at de var redd jeg trengte operasjon, på faste. Og følte meg fjern og ikke tilstede. Så i etterkant tenker jeg om det er endometriose om, om det er flere grader, hvordan vet de hva grad det er? Og om det er slik at finner de vev utenfor livmoren, er det da lik at jeg HAR endometriose? Jeg ringte sykehuset i går, ingen har tid å prate med meg, var hos fastlegen, han hadde ikke fått papiere så han visste ikke noe. Prater meg skretæren til min egen gynekolog, ikke papirer der heller. Jeg har gått med ufattelige smerter i 2 år og bare kjenner at jeg er virkelig utolmodig. Er 24 år forresten. Noen som har noe slags innspill?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå