Gjest farge Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hei! Jeg har en del bilder fra jeg var liten som jeg gjerne vil ha inn på pc'n/digitalt, noen som vet en god/billig måte å gjøre dette på? Har ei venninne som gikk til en fotobutikk og fikk dette gjort, men hun leverte negativer, jeg har kun bildene.. Veldig takknemlig for tips/svar!!
Gjest En gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hei! Jeg har en del bilder fra jeg var liten som jeg gjerne vil ha inn på pc'n/digitalt, noen som vet en god/billig måte å gjøre dette på? Har ei venninne som gikk til en fotobutikk og fikk dette gjort, men hun leverte negativer, jeg har kun bildene.. Veldig takknemlig for tips/svar!! Hvis du vil ha et profesjonelt resultat må du få en fotograf til å reprofotografere dem. Hvis ikke kan du bruke en scanner. Andre metoder vet ikke jeg om
Gjest TS Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Hvis du vil ha et profesjonelt resultat må du få en fotograf til å reprofotografere dem. Hvis ikke kan du bruke en scanner. Andre metoder vet ikke jeg om Tusen takk for svar!! Gjør alle fotografer/kjeder dette? Vet du ca pris? (Vet ikke hvor profesjonelt resultatet kan bli egentlig, da jeg regner med kvaliteten på bildene ikke er så gode, selv om de for mine øyne ser helt greie ut, de er tatt for 25 år siden +/-)
Gjest En gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Tusen takk for svar!! Gjør alle fotografer/kjeder dette? Vet du ca pris? (Vet ikke hvor profesjonelt resultatet kan bli egentlig, da jeg regner med kvaliteten på bildene ikke er så gode, selv om de for mine øyne ser helt greie ut, de er tatt for 25 år siden +/-) Pris vet jeg ikke, men sannsynligvis trengs en del manuelt arbeid, så det kan nok koste litt hvis det er mange bilder, særlig hvis en må fjerne gamle riper, korrigere farger etc. Jeg tror at i alle fall at alle som er "ordentlige" fotografer gjør dette, men om en får gjort på alle små butikker i et kjøpesenter vet jeg ikke. Stikk innom et sted og spør. Alternativet er at du skaffer deg en fotoscanner og et program for å etterbehandle bilder og gjør det selv. Da har du en ny hobby også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå